بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین کرم پودر های خارجی را کدام برندها تولید می کنند؟ برای یک کرم پودر خارجی کدام مارک را انتخاب کنیم؟ بهترین برند کرم پودر خارجی کدام است؟ در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین مارک کرم پودر خارجی از جمله کرم پودر استی لادر، میبلین و ... بپردازیم. با ما در این مطلب کاربردی سوربان، همراه شوید!

یکی از اصلی ترین ملزومات آرایش که کیفیت آن در داشتن یک آرایش خوب کمک می کند، کرم پودر است. این محصولات علاوه بر زیبایی روی سلامت پوست نیز تاثیر مستقیمی دارند که موجب شده افراد در خرید بهترین کرم پودر حساسیت زیادی نشان دهند. یک کرم پودر خارجی با کیفیت عالی می تواند پوستی یک دست و صاف به شما هدیه دهد تا آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید.

معرفی بهترین کرم پودر های خارجی در بازار ایران

تمامی محصولات معرفی شده با توجه به امتیازهای خریداران در آنلاین شاپ ها و همینطور نظرات فروشندگان جمع آوری شده اند. در هر صورت قبل از خرید، ویژگی های محصول را با توجه به نیازهای خود مطابقت دهید.

کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Light Beige

معرفی بهترین کرم پودر های خارجی 2023 | برند پرفروش کرم پودر خارجی کدام است؟

کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Light Beige یکی از بهترین کرم پودرهای خارجی بوده که با ایجاد پوشش صاف و یکدست روی پوست موجب داشتن یک آرایش بدون نقص می شود. یکی از خصوصیات مهم این محصول بهره مندی از ترکیبات ضد پیری است که به شکلی کاملا موثر موجب جلوگیری از چین و چروک سطحی پوست می گردد. همچنین با مصرف این محصول شاهد بافت نرم و سبک آن خواهید شد. اگر به یک محصول نیاز دارید که علاوه بر پوشانندگی بالا بتواند سلامت پوست شما را تا حدودی تضمین کند، این کرم پودر بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود.

کرم پودر خارجی فیت می میبلین

معرفی بهترین کرم پودر های خارجی 2023 | برند پرفروش کرم پودر خارجی کدام است؟

کرم پودر فیت می میبلین با پوشانندگی مناسبی که برای پوست های نرمال تا چرب دارد یکی از بهترین برندهای کرم پودرهای خارجی محسوب می شود. این محصول بافت بسیار سبکی دارد که باعث می شود بعد از مصرف هیچ احساس سنگینی روی پوست نداشته باشید. ترکیبات این کرم پودر خارجی پرطرفدار حاوی میکرو ذرات برای پوشش دهی منافذ و عیوب پوست است. این کرم پودر با ایجاد ظاهری مات دارد و بر کاهش منافذ باز پوست تاثیرات زیادی می گذارد.

بهترین کرم پودر مات این لی

معرفی بهترین کرم پودر های خارجی 2023 | برند پرفروش کرم پودر خارجی کدام است؟

این لی برند شناخته شده ای است که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است نظر مثبت افراد زیادی در سراسر دنیا را به دست آورد. این کرم پودر مات بوده با بافتی سبک نیز دارد. کاور این کرم پودر محبوب خارجی نیز بالاست تا بتوانید برای پوشاندن مشکلات پوستی و کک و مک از آن بهترین نتیجه را بگیرید. مقاومت عالی در برابر تعریق و رطوبت یکی دیگر از خصوصیاتی است که باعث شده این کرم پودر در لیست بهترین ها قرار بگیرد. در نهایت باید اشاره کنیم که کرم پودر این لی دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز می باشد.

پرفروش ترین کرم پودر خارجی بورژوآ سری Healthy Mix

معرفی بهترین کرم پودر های خارجی 2023 | برند پرفروش کرم پودر خارجی کدام است؟

محصول بعدی که آن را به عنوان بهترین کرم پودر خارجی در لیست خود قرار داده ایم از برند نام اشنای بورژوآ بوده که با مدل Healthy Mix تولید شده است. این کرم پودر خارجی پرطرفدار کاور بسیار مناسبی دارد و می تواند با ماندگاری بالا شما را از تازه کردن آرایش در طول روز نجات دهد. این محصول با خاصیت آبرسانی برای کسانی که پوست خشک دارند مناسب بوده و به عنوان یک کرم پودر سبک نیز شناخته می شود. در نهایت باید اشاره کنیم که این محصول حاوی ترکیبات C, B5, E برای تغذیه پوست می باشد.

کرم پودر خارجی استی لادر

معرفی بهترین کرم پودر های خارجی 2023 | برند پرفروش کرم پودر خارجی کدام است؟

اگر به دنبال یک کرم پودر خارجی با ماندگاری بالا هستید بی شک کرم پودرهای برند استی لادر می توانند رضایت شما را به دست آورند. استفاده از این کرم پودر برای مصارف روزانه نیز مناسب است اما به دلیل کاور بسیار مناسبی که دارد برای مهمانی ها نیز می تواند بسیار مناسب باشد. در خرید این کرم پودر با طیف رنگی متنوعی روبرو می شوید که به شما کمک می کند کرم پودر نزدیک به رنگ پوست خود را خریداری کنید. در تعریفات دیگر این کرم پودر به ترکیبات ضد آفتاب، آبرسان و ضد حساسیت اشاره می کنیم.

بهترین کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H

معرفی بهترین کرم پودر های خارجی 2023 | برند پرفروش کرم پودر خارجی کدام است؟

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H یکی دیگر از محصولاتی است که به عنوان پرفروش ترین کرم پودر خارجی شناخته می شود که با پوشش دهی بالا و ایجاد ظاهری طبیعی برای شما می تواند یک گزینه عالی باشد. این محصول دارای خواص آبرسان است که آن را برای پوست های خشک مناسب کرده است. ماندگاری بالای این محصول نیز دلیل دیگری است که در رشد فروش آن تاثیرات زیادی داشته است. اگر به دنبال یک کرم پودر خارجی برای مصرف روزانه هستید این محصول می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

بهترین کرم پودر تیوپی خارجی Hi-Cover مپ بوته

معرفی بهترین کرم پودر های خارجی 2023 | برند پرفروش کرم پودر خارجی کدام است؟

آخرین محصولی که تحت عنوان بهترین کرم پودر خارجی به شما معرفی می کنیم، کرم پودر تیوپی Hi-Cover است که ظاهری مات و مخملی برای شما به ارمغان می آورد. این محصول بافت سبکی دارد و برای پوشانندن چین و چروک ها و نواقص پوستی یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. این محصول کاملا ضد چربی بوده و برای پوست های مستعد جوش و حساس مناسب است. مقاومت این محصول در برابر عرق کردن پوست و گرما بالاست.

 

مطلب پرطرفدار معرفی بهترین برند کرم پودر خارجی هم به پایان رسید، حالا نوبت شماست که اگر حس می کنید محصولی هست که لیاقت معرفی شده تحت عنوان بهترین ها را دارد، در بخش نظرات به ما اعلام کنید تا با کمک خودتان این مطلب را کامل تر و جامع تر نماییم!



به این مطلب امتیاز دهید:
(11 امتیاز , میانگین: 3.1 از 5)

نظرات شما: