بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برای خرید بهترین مارک تونر به کدام برند اعتماد کنیم؟ کدام تونر می تواند برای پوست ما انتخاب مناسبی باشد؟ اگر بارها تونرهای مختلف از برندهای مختلف را استفاده کرده اید و هنوز به انتظاری که داشتید نرسیدید این مطلب برای شما تهیه شده است. در این بخش از وب سایت سوربان شما را با پرفروش ترین و بهترین تونرهای موجود در بازار آشنا می کنیم.

تونر پاک کننده پوست صورت و همینطور تنظیم کننده ph پوست می باشد که در روتین پوستی به پاکسازی پوست کمک ویژه ای می کند. در واقع شما پس از مصرف ژل و فوم های شستشو صورت یا میسلارواتر به پاک سازی عمقی پوست کمک می کنید اما ph بهم می خورد! در این مرحله تونر ph پوست را تنظیم می کند و حتی می تواند تاثیرات درمانی هم داشته باشد.

معرفی بهترین مارک تونر پاک کننده و نرم کننده صورت

تونر صورت سینره مدل Cleansing Toner

بهترین مارک تونر 2023 | بهترین برند تونر پاک کننده صورت کدام است؟

برند ایرانی سینره با تولید یکی از بهترین تونرها توانسته است بار دیگر خود را ثابت کند. تونر سینره سری Cleansing Toner با بافت سبک خود برای انوع تایپ های پوستی مناسب بوده و همینطور ترکیبات گیاهی آن باعث شده برای پوست های حساس مناسب باشد. این تونر به صورت اسپری قابل استفاده بوده و اول باید آن را بر روی پوست اسپری نمود و پس از 1 دقیقه با یک تکه پنبه پوست خود را تمیز کرد. تاثیر استفاده از این تونر پس از چند بار استفاده کاملا مشهود می شود و پوستی زیبا و سالم را به شما هدیه می دهد.

تونر پاک کننده هیدرودرم

بهترین مارک تونر 2023 | بهترین برند تونر پاک کننده صورت کدام است؟

این تونر برای تامین رطوبت و حفظ آب در سلول پوست از سدیم لاکتات برای مرطوب سازی بهره می برد. تونیک هیدرودرم حاوی عصاره گیاهی مثل رزماری، هاماملیس است و برای پوست معمولی و چرب مناسب است.  این محصول با عنوان تونیک به مشتریان ارائه شده که برای پاک کردن چربی اضافه سطح پوستی تاثیرات بی نظیری دارد. 

تونیک پاک کننده صورت سی گل

بهترین مارک تونر 2023 | بهترین برند تونر پاک کننده صورت کدام است؟

بهترین برند تونیک پاک کننده سی گل با انواع پوست ها سازگاری دارد و همه آلودگی ها را از سطح پوست پاک و در شفافیت بیشتر پوست نقش ویژه ای دارد. این محصول دارای عصاره گل رز، عسل و ویتامین های گروه B است که گیاهی هستند و آثار و چربی اضافی پوست را نابود و از باز شدن بیش از اندازه منافذ پوستی جلوگیری می کنند. این تونر نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز مناسب است تا با آلودگی ها را از سطح پوست از بین ببرند. این محصول رطوبت پوستی را حفظ کرده و ترکیبات ضد التهاب و التیام بخش آن به ترمیم پوست های آسیب دیده صورت کمک می نماید. 

تونر پاک کننده لورآل مدل Rare Flowers

بهترین مارک تونر 2023 | بهترین برند تونر پاک کننده صورت کدام است؟

از بهترین تونر ها برای پوست صورت تونر های حاوی گل رز هستند، هیچ تونری بهتر از گل رز نمی تواند به شفافیت و یک دست کردن پوست کمک کند. تونر لورآل از ترکیبات گل رز و یاسمن تشکیل شده و با سرعت بالایی به صاف کردن و یکدست کردن منافذ باز پوست شما کمک می کند. ویتامین های موجود در این تونر موجب شده که حتی افرادی با پوست خشک و حساس از این تونر به بهترین شکل بهره مند شوند.

تونر نرم کننده گارنیه مدل Goodbye Dry

بهترین مارک تونر 2023 | بهترین برند تونر پاک کننده صورت کدام است؟

یکی از بهترین تونرهای پاک کننده پوست به برند گارنیه مربوط می شود که فروش زیادی نیز دارد. این محصول بسیار لطیف و سبک بوده و دارای ترکیبات درخت مورینگا و گیلاس می باشد. این ترکیبات موجب رطوبت رسانی و همینطور لطافت پوست می شوند. این محصول برای پوست های معمولی و مختلط مناسب بوده و با پاک سازی عمقی پوست به شما کمک می کند.

تونر صورت اوریفلیم مدل Love Nature

بهترین مارک تونر 2023 | بهترین برند تونر پاک کننده صورت کدام است؟

آخرین محصل لیست بهترین تونر پاک کننده صورت برند اوریفیلم است که بسیار شناخته شده می باشد. این تونر بسیار شگفت انگیز بوده و به شما کمک می کند در سریع ترین زمان ممکن روتین پوستی خود را کامل کنید. این محصول حاوی ترکیبات چای برای آب رسانی پوست بوده و با بستن منافذ باز پوست مانع ایجاد جوش می شود. اگر می خواهید هر چه سریعتر پوست خود را یک دست و صاف کنید این محصول بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود.

 

خب، مطلب کاربردی معرفی بهترین تونر صورت نیز به پایان رسید و حالا نوبت شماست که در بخش نظرات تجربیات خود را به ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز