بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند ژل لب چیست؟ بهترین ژل لب مربوط به کدام مارک است؟ برای انتخاب ژل لب به کدام برند اعتماد کامل داشته باشیم؟ اگر قصد تزریق ژل لب را گرفته اید اما در میان تعاریف و تمجیدها از برندهای ژل، بی طرف مانده اید این مطلب را به خاطر شما تهیه کرده ایم! در این بخش وبلاگ سوربان، به معرفی انواع ژل های لب پرداخته ایم تا بتوانید در سریع ترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید.

توصیه هایی بسیار مهم برای تزریق ژل لب

  • پیش از هرگونه تزریق ژل، لب ها باید معاینه شوند تا در صورت وجود هر مشکلی دست نگه داشته شود و مشکل حل شود.
  • تزریق دو طرف لب بدون در نظر گرفتن بخش مرکز لب ها اشتباه است.
  • بهتر است فرم اولیه لب مورد توجه قرار بگیرد تا ابعاد صورت و میمیک و دینامیک لب انتخاب و در نتیجه طبیعی باشد.
  • طبق اصول زیبایی شناسی، لب بالا بهتر است کمی از لب پایین کوچکتر و عقب تر باشد.
  • تزریق در لب را می توانیم با توجه به نیاز بیمار فقط در خطوط دور لب انجام داده و یا اینکه حجم خود لب ها را هم بالا برد.
  • تجربه و مهارت پزشک و کلینیک برای تزریق ژل لب بسیار مهم بوده و از این رو توصیه می شود پیش از انتخاب پزشک مورد نظر تحقیقات کافی را انجام دهید.

بهترین برند ژل لب 2023 - بهترین مارک ژل لب کدام است؟

بهترین برند ژل لب - فیلر های با کیفیت و خوب لب را بشناسید

ژل لب ژوویدرم

وقتی از ژل با کیفیت و خوب لب صحبت کنیم، ژل ژوویدرم جزو اولین برندهایی است که باید به آن به عنوان بهترین ژل لب اشاره کنیم. این محصول استاندارد طلایی ژل لب مدرن می باشد. سازمان غذا و دارو این محصول را تایید نموده و ماده اصلی آن را اسید هیالورونیک تشکیل می دهد.  همینطور ژوویدرم جزو بی خطرترین فیلرهای لب شناخته می شود.

ژل لب ژوویدرم حجمی مناسب و خوبی به لب ها می بخشد و علاوه بر لب، برای درمان خط و خطوط ریز چهره و چین و چروک نیز کاربرد دارد. از فیلر ژوویدرم برای بینی و درمان مشکلات پزشکی، سفت کردن پوست شل و افتاده و لیفتینگ گونه ها هم می توان بهره مند شد.

ژل لب پرفکتا

ژل پرفکتا دسته ای از فیلر های پوستی فرانسوی و بر پایه اسید هیالورونیک می باشد که به صورت سفارشی تولید می شود. فیلر لب پرفکتا در حجم دهی به لب ها عوارض زیادی به دنبال ندارد. این محصول برای محو کردن چین و چروک صورت، ترمیم حجم از دست رفته و کانتورینگ صورت کاربرد دارد و نتیجه آن سریع و طبیعیست.

ژل ولبلا

محصول بعدی که آن را به عنوان ژل ولبلا می شناسیم جهت افزایش حجم لب و بازگرداندن ظاهر جوان و شاداب به کار می رود. این ژل لب پرفروش در درمان زخم های ناشی از جوش هم استفاده می شود. نکته مهمی که در معرفی ژل لب ولبلا باید به آن اشاره کنیم، توانایی بهره مندی از اسید هیالورونیک در وزن مولکولی متفاوتی است. با استفاده از این امکان، فیلر حجم اضافه شده به لب را محدود کرده و نتایج نامحسوس می شوند. گفته شده ماندگاری این ژل لب یک سال است.

ژل لب رووفیل بهترین ژل لب کره ای

ژل لب رووفیل شناخته شده ترین فیلر لب است که به علت ویژگی های زیادی که دارد به عنوان بهترین ژل لب کره ای شناخته می شود. این محصول با محو کردن ظاهر چین و چروک های متوسط تا عمیق پوستی و همینطور مزیت ضد التهابی مورد استفاده بسیاری از پزشکان کلینیک زیبایی قرار می گیرد. این محصول ماندگاری یک ساله دارد و با کمک آن می توان حجم دلخواه و زیبایی به لب ها بخشید.

بهترین برند ژل لب 2023 - بهترین مارک ژل لب کدام است؟

ژل لب تئوسیال

یکی از بهترین فیلر های لب حاوی اسید هیالورونیک، فیلر تئوسیال است که برای افزایش حجم دهی لب، درمان چین و چروک، تغییر حالت لب و بالا رفتن آب لب به کار می رود و ماندگاری بیشتری نسبت به فیلرهای دیگر دارد. همینطور باید اشاره کنیم که تزریق این نوع فیلر حس بهتر و راحت تری در بیماران ایجاد می کند.

رستیلن بهترین فیلر لب

ژل های رستیلن جهت حالت دهی به لب و درمان چین و چروک کاربرد دارند. ماندگاری این ژل لب بسیار بالاست و از چند ماه تا چند سال قابل مشاهده است. این محصول مزیت مثبتی دارد و آن این است که در صورتی که مراجعه کننده از تزریق ژل لب پشیمان شود با آنزیم از بین می رود و لب به حالت طبیعی پیش از تزریق ژل برمیگردد.

ژل لب بلترو

بلترو دارای سه نوع فیلر لب است که برای حل مشکلات مختلف به کار می رود.  این محصول برای ایجاد تغییرات در لب ها کاربرد دارد و ماندگاری آن بین شش تا 12 ماه مشاهده شده است. اما باید اشاره کنیم که اگر سابقه واکنش های آلرژی به پروتئین های گرم مثبت را دارید، از ژل لب بلترو استفاده نکنید.

 

به پایان مطلب پرطرفدار معرفی بهترین ژل لب رسیدیم. حالا نوبت شماست که در نظرات به ما بگویید بهترین مارک ژل لب از نظر شما کدام است و از کدام برند استفاده کرده اید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز