بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند بوتاکس صورت چیست؟ بهترین بوتاکس پیشانی مربوط به کدام مارک است؟ برای انتخاب بهترین مارک بوتاکس برای صورت به کدام برند اعتماد 100% داشته باشیم؟ اگر قصد تزریق بوتاکس را دارید اما هنوز نمی دانید کدام برند بوتاکس مطمئن تر است، این مطلب مختص شماست! در این بخش وبلاگ سوربان، به معرفی بهترین مارک بوتاکس پرداخته ایم تا بتوانید در سریع ترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین برند بوتاکس 2023 - بهترین مارک بوتاکس صورت کدام است؟

بهترین برند بوتاکس صورت برای رفع خطوط میان ابرو و پیشانی و ...

برند ایرانی مصپورت (Masport)

برند مصپورت یکی از بهترین بوتاکس ها را تولید می کند که علاوه بر ماندگاری مناسب، جزو بی خطرترین بوتاکس های صورت به شمار می رود. این نوع بوتاکس ایرانی است و مثل نمونه های خارجی (حتی بهتر) در از بین رفتن چین و چروک های صورت و پیشانی تاثیراتی می گذارد. این محصول قیمت بسیار مناسبی داشته و شما عزیزان می توانید برای رفع چین و چروک های صورت با هزینه پایین دست به کار شوید.

ترکیبات استفاده شده در این بوتاکس از سم خالص بوتولینوم A در کنار پروتئین هماگلوتینین می باشد. تاثیر بوتاکس مصپورت در 3 تا 10 روز پس از تزریق مشاهده می شود. شدت ماندگاری بوتاکس با این ماده میان 3 الی 6 ماه در نظر گرفته می شود. بوتاکس مصپورت به نگهداری در دمای 8-2 درجه سانتی گراد نیاز دارد و باید در زمان نگهداری به این موضوع توجه بسیاری نشان داد.

برند دیسپورت (Dysport)

یکی دیگر از پر استفاده ترین بوتاکس های صورت که به جرئت می توانیم آن را بهترین مارک بوتاکس بنامیم دیسپورت است که برای رفع خط اخم میان ابروان و پیشانی کاربرد ویژه ای دارد. این محصول دارای تاثیرگذاری زیادی است و بین 1 الی 2 روز می توانید نتیجه آن را مشاهده کنید. ماندگاری این بوتاکس خارجی پرطرفدار 3 الی 6 ماه است و قابل ترمیم می باشد. این محصول جزو بوتاکس های بی خطر است اما در هر صورت شما باید از تجربه و مهارت پزشک خود پیش از تزریق اطمینان حاصل کنید.

برند زئومین (Xeomin)

بوتاکس بعدی که می خواهیم آن را تحت عنوان بهترین بوتاکس صورت به شما معرفی کنیم برند زئومین است که عاری از کلیه پروتئین ها و مواد افزودنی می باشد که باعث شده ماندگاری بهتری داشته باشد. این محصول بین 4 الی 6 ماه ماندگاری دارد و همینطور قیمت مناسب آن باعث شده است افراد زیادی برای تزریق بوتاکس آن را به دیگر برندها ترجیح دهند. جا افتادن این بوتاکس بین 1 الی 3 هفته زمان نیاز دارد و کم کم خطوط صورت را محو می کند.

برند نورونوکس (Neuronox)

یکی از بهترین برندهای کره ای بوتاکس صورت نورونوکس است که در سراسر جهان شناخته شده و در ایران مجوز سازمان دارو و غذا را دریافت کرده است. این بوتاکس هم مورد استفاده بسیاری از کلینیک های زیبایی قرار دارد و مثل اکثر برندهای بوتاکس برای ارائه نتیجه به 3 روز زمان نیاز دارد. ماندگاری این محصول تا 6 ماه می باشد و پس از، از بین رفتن تاثیرات آن می توانید دوباره بوتاکس صورت خود را در نواحی مورد نظر تمدید کنید. البته با همه این تعاریف بهتر است در صورتی که حساسیت یا ضعف بدنی دارید پیش از تزریق بوتاکس، آن را با پزشک مربوطه در میان بگذارید.

برند آزالور (Azzalure)

آزالور یکی دیگر از برندهای مطرح تولید بوتاکس است که دارای مزیت مثبت حجم تزریق پایین تر و باقی ماندن در بافت عضلانی می باشد. از این رو عوارض کمتری دارد و پس از تزریق افتادگی ابروها بسیار کمتر خواهد بود. این محصول به صورت متوسط 4 ماه ماندگاری دارد و در صورتی که می خواهید به صورت طبیعی به تزریق بپردازید بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود.

بهترین برند بوتاکس 2023 - بهترین مارک بوتاکس صورت کدام است؟

برند کنیتوکس (Canitox)

این برند با عنوان درماتوکس، لینوریز و ریفاین هم شناخته می شود و یک بوتاکس چینی است که جهت رفع چین و چروک صورت قابل استفاده است. این محصول برای نگهداری دارای شرایط خاصی است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید.

برند بوتاکس (Botox)

یکی دیگر از برندهای بوتاکس، همان بوتاکس نام دارد که بین 3 الی 6 ماه ماندگاری دارد و همینطور برای رفع چین و چروک صورت به صورت عمقی انتخاب مناسبی است. برای تزریق این نوع بوتاکس در صورتی که دارای حساسیت یا ناراحتی خاصی هستید بهتر است آن را با پزشک زیبایی خود درمیان بگذارید.  نکته دیگری که در پیش از تزریق بوتاکس باید مورد توجه شما قرار بگیرد بررسی و تحقیقات نمونه کار و تخصص پزشک است که باید از آن مطمئن شوید.

 

مقاله معرفی بهترین مارک بوتاکس به پایان رسید و خوشحالیم که توانستیم به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم. اگر تجربه یا پیشنهادی درباره محصولات معرفی شده دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(8 امتیاز , میانگین: 2.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز