بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین کرم پودر سبک را چه برندی تولید کرده است؟ برای خرید بهترین کرم پودر با بافت سبک به چه مارکی اعتماد کنیم؟ کدام کرم پودر سبک ترین بافت را دارد؟ کرم پودر یکی از مهمترین الزامات آرایشی است که برای انواع پوست های چرب، خشک، حساس و مختلط ساخته شده است تا هر فرد بتواند با توجه به تایپ پوستی بهترین انتخاب را داشته باشد. هر کرم پودر ویژگی های خاص خود را داشته و برای استفاده های مختلف در دسترس قرار دارد.

بعضی از کرم پودرهای تولید شده دارای بافت سبکی هستند که آن ها را برای استفاده روزانه مناسب کرده است، این دسته از کرم ها شما را در طول شبانه روز خسته نمی کنند و احساس سنگینی پس از آرایش به شما دست نخواهد داد. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین کرم پودر سبک با کیفیت بالا معرفی کنیم، با ما همراه باشید!

معرفی بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

کلیه محصولات معرفی شده در این صفحه با توجه به نظرات کاربران در آنلاین شاپ ها و فروشندگان لوازم آرایش-بهداشتی انتخاب شده اند.

کرم پودر استی لادر Double Wear

بهترین کرم پودر سبک | 6 کرم پودر سبک با مصرف روزانه و کاور عالی

کرم پودر استی لادر سری Double Wear بر پایه آب ساخته شده و دارای بافتی کاملا سبک و نرم می باشد. کاور عالی این محصول موجب شده علاوه بر مصرف روزانه بتوانید آن را در جشن و حتی عروسی ها استفاده کنید. البته باید حتما توجه داشته باشید که محصول خریداری شده اصل و درجه یک باشد. (قیمت حدود 2 میلیون تومان) مواد طبیعی و مغذی جزو ترکیبات اصلی این کرم پودر بوده و با پوشش لک های پوستی و همینطور تغذیه پوست جزو بهترین های دنیای کرم پودرها شناخته می شود.

کرم پودر Forever spf35 دیور

بهترین کرم پودر سبک | 6 کرم پودر سبک با مصرف روزانه و کاور عالی

برند فرانسوی دیور یکی از پرفروش ترین کرم پودرهای سبک را تولید کرده است که قیمت آن هم اکنون در زمان نگارش این مقاله حدود 1,500,000 می باشد که البته صد در صد ارزش خرید را دارد! این محصول برای کسانی که به سلامت پوست اهمیت زیادی می دهند واقعا مناسب بوده و انتظارات را برطرف می کند.

ویژگی های آبرسان و مرطوب کنندگی، استفاده از spf35 و 86 درصد ترکیبات طبیعی باعث شده است این محصول جزو بهترین کرم پودر سبک برای پوست های چرب شناخته شود. این محصول برای پوست هایی با منافذ باز نیز بسیار مناسب بوده و کاوری عالی دارد.

کرم پودر مات Everlasting کلارنس

بهترین کرم پودر سبک | 6 کرم پودر سبک با مصرف روزانه و کاور عالی

کرم پودر Everlasting کلارنس کرم پودر عالی فینیش مات در اروپا به حساب می اید. این کرم پودر با رنگی مات و عصاره گیاهی و رایحه خوش طرفدارانی بسیار در سراسر دنیا دارد. بافت فلوییدی سبک این محصول موجب شد در این لیست قرار بگیرد.

اگر به دنبال یک کرم پودر سبک برای داشتن پوست شاداب و یک دست می گردید می توانید از این کرم پودر سبک بهترین استفاده را داشته باشید. بهتر است اشاره کنیم که این کرم پودر سبک منافذ پوست را مسدود نمی کند و گردش هوا بدون مشکل همچنان صورت می گیرد.

کرم پودر نارس Natural Radiant

بهترین کرم پودر سبک | 6 کرم پودر سبک با مصرف روزانه و کاور عالی

یکی دیگر از بهترین کرم پودرهای مخصوص استفاده روزانه را برند نارس تولید می کنند که توانسته است در سراسر دنیا به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند. این محصول علاوه بر استفاده روزانه به خاطر پوشش دهی بالایی که دارد برای آرایش مجالس نیز مناسب است و کاملا لک های پوستی شما را پوشش می دهد.

همچنین در معرفی این کرم پودر باید عنوان کنیم که این محصول آبرسان نیز می باشد و برای کسانی که پوست خشک و حساسی دارند یک انتخاب فوق العاده است. البته همه افراد با هر نوع تایپ پوستی می توانند این محصول را خریداری کنند. در نهایت باید اشاره کنیم که کرم پودر نارس فاقد پارابن، الکل، مواد معطر و روغن می باشد و سلامت پوست شما را نیز در کنار ظاهری شاداب و زیبا، تضمین می کند.

کرم پودر Superbalanced کلینیک

بهترین کرم پودر سبک | 6 کرم پودر سبک با مصرف روزانه و کاور عالی

برند کلینیک نیز بسیار شناخته شده است و کیفیت محصولات آن نیاز به تعریف ندارد. این برند توانسته است با تولید بهترین کرم پودر سبک و روزانه بار دیگر مورد توجه قرار بگیرد. این محصول نیز دارای کاور بسیار بالایی است که آن را برای آرایش های مناسب برای مجالس هم عالی کرده است.

بافت سبک و رقیق این کرم پودر استفاده از آن را راحت کرده و به سرعت روی پوست می نشیند. این کرم پودر فاقد چربی برای کسانی که پوست چرب یا مستعد جوش دارند هم انتخاب فوق العاده ای است و از آنجایی که از پارابن و الکل در ترکیبات خود استفاده نمی کند افراد با پوست حساس نیز می توانند از آن بهترین استفاده را ببرند.

کرم پودر مک STUDIO FIX FLUID

بهترین کرم پودر سبک | 6 کرم پودر سبک با مصرف روزانه و کاور عالی

محال است نام برند مک، یکی از بزرگ ترین تولید کننده های لوازم آرایشی- بهداشتی در سراسر جهان به گوشتان نخورده باشد. کرم سبک و روزانه مک با کمک  SPF15 یکی از بهترین محصولاتی است که علاوه بر پوشانندگی عالی از پوست شما در برابر اشعه های آفتاب محافظت می کند. این کرم پودر ماسیده نخواهد شد و همینطور ماندگاری آن بسیار بالاست. 

 

این هم از مقاله پرطرفدار معرفی بهترین کرم پودر سبک که با ویژگی های خاصی که دارند برای استفاده روزانه بسیار مناسب می باشند. کرم پودرهای سبک به پوست آسیب وارد نمی کنند و موجب ایجاد جوش و آکنه نخواهند شد. در صورتی که شما هم تجربه استفاده از برندهای معرفی شده را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز