بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین ریمل بلند کننده را کدام برند تولید کرده است؟ پرفروش ترین ریمل بلند کننده چه مارکی است؟ بهترین ریمل های پرپشت کننده و بلند کننده مژه ها کدام اند؟ با ما همراه باشید تا بهترین ریمل ها را باهم بررسی کنیم.

ریمل یکی از مهمترین لوازم های آرایشی است که برای پرپشت کردن، پر رنگ تر کردن، حجیم تر و بلند کردن مژه ها به کار می رود. برندهای آرایشی بسیاری دست به تولید ریمل ها زده اند که سعی داریم در این مطلب شما را با بهترین های ریمل آشنا کنیم.

معرفی بهترین ریمل بلند کننده و حجم دهنده مژه ها

کلیه محصولات معرفی شده در این صفحه با توجه به نظرات کاربران در آنلاین شاپ ها و فروشندگان لوازم آرایش-بهداشتی انتخاب شده اند.

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk

بهترین ریمل بلند کننده و حجیم کننده مژه ها | پرفروش ترین ریمل های سال 2023

ریمل دوسه مدل پونک یکی از بهترین ریمل های بلند کننده مژه هاست که تنها با یک بار کشیدن آن ها روی مژه ها متوجه معجزه آن می شوید. این محصول دارای برس مخروطی و بزرگی است که مژه های شما را به خوبی از هم جدا کرده و به آن ها حجم بی نظیری می بخشد. رنگ این ریمل بسیار مشکی است و همینطور با ماندگاری بالا آرایش چشم شما را تا پایان روز به خوبی حفظ می کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این ریمل نمی ریزد و موجب سیاه شدن دور چشم شما نخواهد شد.

بهترین ریمل بلند کننده بورژوا

بهترین ریمل بلند کننده و حجیم کننده مژه ها | پرفروش ترین ریمل های سال 2023

کاربران در آنلاین شاپ ها ریمل بورژوا را بهترین ریمل بلند کننده و حجم دهنده به مژه ها معرفی کرده اند. این محصول قیمت بسیار مناسبی داشته و با هر بودجه ای برای افراد مختلف قابل خرید است. این ریمل حالت دهی فوق العاده ای دارد و همینطور باعث چسبندگی مژه ها نخواهد شد. رنگ این ریمل نیز بسیار مشکی بوده تا جلوه آرایش چشم شما را چند برابر کند.

بهترین ریمل بلند کننده کلینیک مدل High Impact

بهترین ریمل بلند کننده و حجیم کننده مژه ها | پرفروش ترین ریمل های سال 2023

تقریبا آرایش کردن بدون استفاده از ریمل معنایی ندارد و حتی کسانی که طرفدار سایه چشم و خط چشم نیستند از ریمل ها در آرایش روزانه یا مجالس استفاده می کنند. یکی از بهترین ریمل های تایید شده از نظر پزشکان که به بلند شدن مژه ها و همینطور حجیم دیده تر شدن آن ها کمک می کند را برند کلینیک تولید کرده که هم اکنون در آنلاین شاپ ها و مغازه های فروش لوازم آرایشی در سراسر کشور قابل دسترسی است. اگر چشمان حساسی دارید این محصول می تواند برای شما انتخاب صحیحی باشد و با حالت دهی به مژه ها ظاهر شما را جذاب تر کند.

بهترین ریمل پرپشت کننده لانکوم

بهترین ریمل بلند کننده و حجیم کننده مژه ها | پرفروش ترین ریمل های سال 2023

محصول بعدی که آن را به عنوان بهترین ریمل چشم به شما معرفی می کنیم مربوط به برند لانکوم سری Hypnose است که با رنگ کاملا مشکی و غلیظ رضایت شما را در اولین استفاده به دست می آورد. برس این محصول مخروطی است و جالب است اگر بدانید که حاوی ویتامین B5 بوده که موجب تقویت مژه ها می گردد. این ریمل حجم بی نظیری دارد و اگر در انتخاب و خرید ریمل چشم حساس هستید می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. 

ریمل حجم دهنده و بلند کننده میبلین مدل Push Up Angel

بهترین ریمل بلند کننده و حجیم کننده مژه ها | پرفروش ترین ریمل های سال 2023

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان بهترین ریمل چشم بلند کننده مژه معرفی شده و مصرف کنندگان از خرید آن بسیار راضی هستند میبلین سری Push Up Angel است که با برس فوق العاده ای که دارد مژه های شما را بلند تر و حجیم تر می کند. اگر چشم های حساسی دارید این محصول انتخاب بی نظیری است، زیرا در ترکیبات خود از مواد ضد حساسیت استفاده کرده است.

بهترین ریمل بلند کننده مای

بهترین ریمل بلند کننده و حجیم کننده مژه ها | پرفروش ترین ریمل های سال 2023

برند مای نیز با تولید بهترین ریمل ایرانی توانسته است نشان دهد حرفی برای گفتن دارد. این کمپانی اقدام به تولید ریمل های متنوعی کرده است که در میان آن ها سری های Luxurious، Gorgeous Eyes و Max Volume بسیار پرفروش هستند. شما می توانید در صورتی که این برند را انتخاب کرده اید این سه مدل پرفروش ریمل را با هم مقایسه کنید و مناسب ترین آن را خریداری کنید. در هر صورت باید بدانید که هر سه مدل دارای رنگ مشکی راضی کننده، حجم دهی و بلند کنندگی فوق العاده ای می باشند.

 

به پایان مقاله معرفی بهترین ریمل بلند کننده و حجم دهنده رسیدیم. نظر شما درباره برندهای معرفی شده چیست؟ کدام محصول را تا به حال استفاده کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت های همین مطلب، با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(66 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما:
  • ملیحه پنجشنبه, 11 اسفند 1401

    بسیار عالی