بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین ماسک برای موهای کراتینه شده چیست؟ کدام ماسک مو برای بعد از کراتین کردن مو مناسب است؟ کدام محصول عنوان پرفروش ترین ماسک بعد از کراتینه مو را گرفته است؟ وقتی موهای خود را کراتین می کنید اولین حرفی که آرایشگرتان بعد از تمام شدن کارش به شما می گوید این است که حتما در حمام، پس از شستن موهایتان با شامپوی بدون سولفات، از ماسک مو مخصوص موهای کراتینه شده در حمام استفاده کنید.

مواد کراتینه تغییراتی در بافت اصلی مو ایجاد می کنند تا به آن ظاهری لخت و شلاقی بدهند، شما برای حفظ مواد کراتین و همینطور تامین و احیای سلامت موهای خود باید استفاده از ماسک موهای کراتینه را جدی بگیرید. در ادامه به بهترین محصولاتی که می توانیم به شما برای خرید ماسک موی عالی پیشنهاد کنیم، اشاره می کنیم.

معرفی بهترین ماسک برای موهای کراتینه شده | 7 ماسک مو بعد از کراتینه مو

همه محصولات معرفی شده در این مطلب، طبق نظرات و امتیازات شما در آنلاین شاپ ها انتخاب شده اند.

بهترین ماسک مو موی کراتین شده آرگان طلایی - سیمفونی

بهترین ماسک برای موهای کراتینه شده چیست؟ | 7 بهترین ماسک موی کراتین شده

یک ماسک موی عالی موظف است ساختار کراتین را حفظ کند و علاوه بر آن، موجب احیا و ترمیم موهای شما شود. ماسک مو گلد آرگان یکی از بهترین ماسک مو بعد از کراتینه است که بی نهایت مورد توجه افراد قرار گرفته و مطمئنا شما را هم می تواند راضی کند! علاوه و کسانی که کراتینه انجام داده اند، افراد با موهای خشک، شکننده و آسیب دیده هم می توانند از این محصول نهایت استفاده را ببرند.

همانطور که از نام ماسک آرگان طلایی سمفونی مشخص است، این محصول روغن هسته آرگان و کراتین دارد. استفاده از این ماسک مو از بروز موخوره هم جلوگیری می کند. همینطور باید اشاره کنیم که فرمول سبک و غیرچرب سیمفونی موجب نرم شدن موهای خشک و آسیب دیده می گردد.  ترکیب ستریمونیوم کلراید در سیمفونی موجب تقویت مو و اسان تر شدن شانه کردن مو خواهد شد.

بهترین ماسک بعد از کراتینه مو مای

بهترین ماسک برای موهای کراتینه شده چیست؟ | 7 بهترین ماسک موی کراتین شده

مای، برند پرطرفدار ایرانی تولید انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، با ساخت یکی از بهترین و با کیفیت ترین ماسک های مخصوص موهای کراتینه نشان داد که همیشه حرفی برای گفتن دارد. ماسک مو مای برای موهای کراتین شده بسیار مناسب است و حتی اگر کراتین نکرده اید برای ترمیم و احیای موهای آسیب دیده و رنگ شده می توانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید. این محصول فاقد ویتامین و عصاره می باشد.

پرفروش ترین ماسک موهای کراتین شده پروکسا مدل کراتین

بهترین ماسک برای موهای کراتینه شده چیست؟ | 7 بهترین ماسک موی کراتین شده

بهترین ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه چیست؟ یک ماسک مو برای موهای کراتین شده، که سرشار از پروتئین هیدرولیز شده گیاهی و طبیعی است! فکر کنم همین خط برای این که متوجه بهترین بودن این محصول شوید کافیست اما اجازه دهید بگوییم که ماسک موهای کراتین شده پروکسا مدل کراتین حاوی روغن جوانه گندم، ویتامین A ، B5 و E است تا پس از هر استحمام نرمی و تقویت موهایتان را از نزدیک حس کنید.

ماسک موهای کراتینه استار لیدی مدل کراتین

بهترین ماسک برای موهای کراتینه شده چیست؟ | 7 بهترین ماسک موی کراتین شده

اگر در جست و جوی ماسک موی ترمیم کننده عمقی موهای آسیب دیده یا کراتینه شده می باشید ماسک مو استار لیدی انتخابی عالی با قیمت اقتصادی می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. ترکیبات اصلی این محصول کراتین و دایمتیکون است و پس از شستن مو با شامپو می توانید در حمام روی موهای خیس از آن استفاده کنید.

ماسک مو کراتین شده دنی وان مدل sensient

بهترین ماسک برای موهای کراتینه شده چیست؟ | 7 بهترین ماسک موی کراتین شده

بهترین ماسک مو برای موهای خشک و یا کراتین شده هم از برند دنی وان است که با تقویت و تثبیت کننده حالت موها به شما کمک می کند. در صورتی که موهایی نازک و یا مجعد دارید این محصول با برطرف کردن خشکی و شکنندگی موها به شما کمک بی نظیری می کند. در ترکیبات این ماسک مو از  روغن جوجوبا و پروتئین گیاه گندم استفاده شده که در نرم شدن مو و تقویت آن نقش زیادی دارند. ماسک موی کراتینه دنی وان حاوی روغن جوجوبا و پروتئین گیاه گندم است که در دراز مدت به نرمی موها کمک می کند.

ماسک مو مدل کراتین - ماسینکس

بهترین ماسک برای موهای کراتینه شده چیست؟ | 7 بهترین ماسک موی کراتین شده

اگر طرفدار محصولات حاوی جوانه گندم برای موهای خود هستید برند ماسینکس هم انتخاب فوق العاده ای است، این محصول کیفیت خوبی دارد و برای موهایی که کراتینه شده اند با بازسازی و تقویت کراتین مو، می تواند مفید باشد.

ماسک موی رویتا احیاگر موهای آسیب دیده ، کراتینه

بهترین ماسک برای موهای کراتینه شده چیست؟ | 7 بهترین ماسک موی کراتین شده

بهترین ماسک مو موهای کراتینه شده رویتا درصد بالایی از کراتین و عناصر نرم کننده را در خود جای داده و می تواند موهای شما درخشنده و نرم، در طولانی مدت نگه دارد. این ماسک مو در حمام استفاده می شود و در احیای موهای آسیب دیده و کراتینه شده بسیار تاثیرگذار است.

 

این هم از محتوای درخواستی معرفی بهترین ماسک مو بعد از کراتینه که سعی کردیم به بهترین ها اشاره کنیم. اگر تجربه استفاده از محصولات معرفی شده را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز