بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مارک لباس زیر ایرانی و خارجی چیست؟ بهترین برند شورت و سوتین خارجی کدام است؟ بهترین شورت و سوتین ایرانی به کدام برند تعلق دارید؟ شورت و سوتین یکی از پوشش های مهم خانم هاست که نیاز است به علت مجاورت با اندام های حساس علاوه بر زیبایی و جنس خوب، با کیفیت باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین مارک لباس زیر زنانه شرت و سوتین ترک - خارجی و ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین مارک لباس زیر ایرانی و خارجی - بهترین برند شورت و سوتین ترک - خارجی و ایرانی

نیو (Neev) - بهترین مارک ایرانی شورت و سوتین

نیو یکی از شناخته شده ترین مارک های تولید شورت و سوتین ایرانی است که سال هاست در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت می کند. این مجموعه با تولید انواع شورت و سوتین توانسته است نیاز بازار را به دست بگیرد. استفاده از متریال وپارچه درجه یک در محصولات این برند باعث شده است حسابی سرزبان ها بیفتد.  لباس زیر برند نیو ایرانی، در دو سبک دانتل و گیپوری تنوع کمتری دارند، اما مدل اسفنجی، بالکنی،  تیشرتی، بدون بند، تینجری، پوش آپ و… طرح های متنوع و بسیاری ارائه کرده است.

انوشه (Anoosheh) بهترین برند ایرانی لباس زیر

برند یعدی که به عنوان بهترین مارک لباس زیر ایرانی به شما معرفی می کنیم انوشه است که شناخته شده است و پارچه های کیفیت عالی و همینطور دوخت تمیز آن باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. اگر پوست حساسی دارید که شما را مجبور کرده در خرید شورت و سوتین محتاط عمل کنید محصولات این برند می توانند بهترین گزینه های پیش روی شما باشند. در لباس زیرهای برند انوشه هم با تنوع زیادی رو به رو خواهید شد که دست شما را در انتخاب باز خواهند گذاشت.

بهترین مارک لباس زیر ایرانی و خارجی | معرفی 8 برند برتر شورت و سوتین خارجی و ایرانی

آداک (Adak) - بهترین مارک شورت و سوتین ایرانی

یکی از قدیمی ترین مارک های شورت و سوتین ایرانی برند آداک است که از سال 1376 مشغول تولید و فروش لباس زیر با تنوع بسیار بالا می باشد. کیفیت شورت و سوتین های آداک انقدر بالاست که در کشورهای دیگر هم خواهان دارد. تنوع بالای محصولات این برند واقعا تحسین کننده است؛ به اندازه ای که حتی شورت پریودی و سوتین مخصوص خانم های باردار و شیرده هم در آن ها وجود دارد.

ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret) - بهترین مارک لباس زیر خارجی

شناخته شده ترین، معروف ترین و بهترین برند لباس زیر در دنیا به ویکتوریا سکرت تعلق دارد که در سراسر دنیا به فروش می رسد و کیفیت بی نظیر آن باعث شده با صد بار شستن هم مثل روز اول کیفیت خودش را حفظ کند. زیبایی و شیکی محصولات برند وکیتوریا سکرت در کنار تنوع بی شمار محصولات باعث شده هر خانم شیک پوشی برای داشتن یکی از آن ها تلاش کند. این برند مشهور به اصول و استانداردها پایبند است و برای هر سلیقه و هر سایزی محصولات خود را با بیشترین جذابیت ممکن ارائه می کند.

بهترین مارک لباس زیر ایرانی و خارجی | معرفی 8 برند برتر شورت و سوتین خارجی و ایرانی

کلوین کلاین (Calvin Klein) - بهترین مارک شورت و سوتین خارجی

کاوین کلاین یکی از برندهای مشهور است که در زمینه های بسیاری فعالیت دارد و در دنیای مد و پوشاک می درخشد. شورت و سوتین برند کلوین کلاین هم بسیار با کیفیت و درجه یک است و جزو بهترین برند خارجی لباس زیر شناخته می شود. کلوین کلاین به زیبایی و شیکی نگاهی خردمندانه دارد و همین باعث شده جذابیت شورت و سوتین های کلوین کلاین کاملا مشهود باشد. در کنار تنوع در مدل و سبک، تنوع در رنگ های شورت و سوتین این مارک خارجی نیز شگفت انگیز است.

لباس زیر زنانه اچ اند ام (H & M) - بهترین برند شورت و سوتین خارجی

برند اچ اند ام یکی از بهترین برندهای تولید کننده لباس زیر زنانه است که نزدیک به 90 سال است در این زمینه به صورت حرفه ای تلاش می کند. این برند چند ملیتی بوده و همین باعث شده به نظرات و سلایق خانم ها در سراسر دنیا احترام بگذارد. اگر به دنبال یک مارک خارجی شورت و سوتین هستید این برند را هم درنظر داشته باشید.

بهترین مارک لباس زیر ایرانی و خارجی | معرفی 8 برند برتر شورت و سوتین خارجی و ایرانی

لباس های زنانه ترکی آنیل (Anil) - بهترین برند لباس زیر ترک

جنس و لباس های ترک به خاطر کیفیت بالا و همینطور زیبایی بی نظیری که دارند در سرتاسر دنیا مورد توجه قرار گرفته اند و شورت و سوتین ترک هم از این مورد جدا نیست. برند انیل یکی از با کیفیت ترین و بهترین برندهای ترک لباس زیر است که زیبایی محصولاتش شما را هیجان زده می کند. رنگ های زیبا، مدل های متنوع و سبک های بی نظیر شورت و سوتین آنیل در کنار کیفیت عالی دوخت و پارچه باعث شده است بخواهیم در لیست بهترین برند لباس زیر خود آن را هم قرار دهیم.

لباس های زیر زنانه ان بی بی (NBB) - بهترین مارک شورت و سوتین ترک

آخرین برندی که به شما تحت عنوان بهترین برند ترک شورت و سوتین معرفی می کنیم به برند ان بی بی برمی گردد که طراحی زیبا و پارچه های بسیار با کیفیتی که برای تولید محصولاتش استفاده می کند باعث شده در صدر بهترین ها قرار بگیرد. لباس زیر برند NBB در ایران به شدت مورد توجه قرار دارد و هم اکنون می توانید از طریق سایت ها یا مراکز فروش معتبر آن را خریداری کنید.

 

این هم از مقاله معرفی بهترین برند لباس زیر در دنیا که سعی کردیم بهترین ها را برای شما کنار بگذاریم. نظر شما چیست؟ تا به حال تجربه استفاده از محصولات برندهای معرفی شده در این صفحه را داشته اید؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(10 امتیاز , میانگین: 2.7 از 5)

نظرات شما: