بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین کرم پودر برای تابستان چیست؟ بهترین کرم پودر مقاوم در برابر تعریق از کدام برند است؟ بهترین مارک کرم پودر تابستونی چیست؟ اگر با فرا رسیدن فصل گرم شما هم حس می کنید که نیاز به یک کرم پودر جدید دارید با ما در این مطلب همراه باشید.

فصل گرم موجب عرق کردن و آب شدن ارایش می شود که باعث شده خانم ها مدام نگران این موضوع باشند که کرم پودر از روی صورتشان پاک شده یا بدتر از آن روی پوستشان ماسیده شود و به اصطلاح حالت کیکی پیدا کند.

چه پوست چربی داشته باشید یا پوستتان تایپ خشک داشته باشد این موضوع می تواند به نوعی برای شما آزاردهنده باشد. اما خبر خوب این است که برندهای تولید لوازم آرایشی برای جلب رضایت شما دست به تولید کرم پودرهای مخصوص تابستان یا کرم پودرهای ضد تعریق زده اند که باعث می شود بتوانید این مشکل را حل کنید.

معرفی بهترین کرم پودر برای تابستان - بهترین برند کرم پودر ضد تعریق چیست؟

همه محصولات معرفی شده در این صفحه، طبق امتیازات و تجربیات کاربران آنلاین شاپ ها انتخاب شده اند.

کرم پودر استی لادر سری Double Wear

بهترین کرم پودر برای تابستان | بهترین کرم پودر مقاوم در برابر تعریق 2023

استی لادر برند شناخته شده ای در دنیای کرم پودرهاست که توانسته محصولی را تولید کند که دیگران آن را یکی از بهترین کرم پودرهای تابستانی می شناسند. کرم پودر استی لادر سری Double Wear با پوشانندگی عالی در حد مجالس می تواند رضایت شما را با یک بار استفاده به دست آورد.

این محصول برای افرادی که دچار چین و چروک هستند هم بسیار مناسب بوده و باید بگوییم که کاملاً فاقد چربی، ضد آکنه و ضد جوش است و مدت زیادی روی صورتتان مات و طبیعی باقی می ماند. این کرم پودر طیف رنگی گسترده ای دارد که به شما کمک می کند با توجه به رنگ پوستتان بهترین انتخاب را داشته باشید. البته اجازه دهید اشاره کنیم که این محصول قیمت رو به بالایی دارد و اگر توان خرید ندارید سراغ محصولات بعدی بروید.

کرم پودر دبورا سری 24Ore Perfec

بهترین کرم پودر برای تابستان | بهترین کرم پودر مقاوم در برابر تعریق 2023

کرم پودر دبورا برای تمامی تایپ های پوستی مناسب است و همین موضوع هم آن را جذاب کرده. این کرم پودر با پوشش طبیعی و کاور فوق العاده خود و همین طور ویژگی ضدحساسیت می تواند برای شما مناسب باشد.

اما چرا این محصول را جزو بهترین کرم پودر برای تابستان به شما معرفی کرده ایم؟ زیرا مقاومت خوبی در برابر تعرق دارد و در کنار آن دارای ضد آفتاب هم می باشد. قیمت این کرم پودر در زمان نگارش این مقاله 660 هزار تومن (در وب سایت های معتبر فروشگاهی) می باشد.

کرم پودر بورژوا مدل Air Mat

بهترین کرم پودر برای تابستان | بهترین کرم پودر مقاوم در برابر تعریق 2023

کرم پودر Air Mat با رنگ بندی طبیعی و مات و مخملی یکی دیگر از بهترین کرم پودرهای تابستانی است که خریداران در آنلاین شاپ ها حسابی دیگران را به خرید آن تشویق کرده اند. این محصول هم دارای ضد آفتاب بوده و همینطور حاوی ویتامین های E-C-B5 هم می باشد که باعث می شوند رطوبت پوست را تا 16 ساعت حفظ شود و جالب است اگر بدانید بافت سبکی هم دارد.  این کرم پودر برای پوست های چرب و مختلط انتخاب خوبی می باشد اما اگر پوست خشکی دارید می توانید از مدل Healthy Mix بهره مند شوید.

کرم پودر میبلین مدل Super Stay

بهترین کرم پودر برای تابستان | بهترین کرم پودر مقاوم در برابر تعریق 2023

کرم پودر بعدی که آن را در لیست بهترین کرم پودر تابستونی قرار می دهیم از برند مشهور میبلین است که فاقد چربی بوده اما قابل استفاده برای تمامی انواع پوستی می باشد. این محصول با کاور و ماندگاری بالا با تعریق هم از روی پوستتان پاک نمی شود. این کرم پودر بسیار سبک بوده، با تعرق پاک نمی شود و همه این ها آن را برای استفاده در فصل تابستان مناسب کرده است. در نهایت بگذارید بگوییم که کاور این کرم پودر بسیار بالاست و علاوه بر استفاده روزانه، برای مجالس هم مناسب است. هنگام نگارش این مقاله، قیمت این محصول حدود 600 هزار تومن است.

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24h Matte

بهترین کرم پودر برای تابستان | بهترین کرم پودر مقاوم در برابر تعریق 2023

این کرم پودر بدون چربی بوده و برای پوست های چرب، مختلط و معمولی (در فصول گرم) انتخابی فوق العاده می باشد. این کرم پودر ضد آب و ضد تعریق بوده و روی پوست حالتی کاملا مات دارد. این کرم پودر بعد از استفاده روی صورت سریع خشک می شود و لباس های شما را رنگی نمی کند و برای استفاده روزانه یک انتخاب مناسب است. پوشش دهی این محصول راضی کننده است و روی پوست حالتی سنگین نداشته و ماندگاری آن بالاست.

کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا

بهترین کرم پودر برای تابستان | بهترین کرم پودر مقاوم در برابر تعریق 2023

کرم پودر ایرانی کالیستا با قیمت مناسب می تواند بهترین انتخاب شما برای خرید کرم پودر تابستانی و آرایش تابستانه باشد. (قیمت در زمان نگارش مطلب: 250 هزار تومان) این کرم پودر برای انواع تایپ پوستی تولید شده بافتی سبک، مات و مخملی دارد. ماندگاری این محصول بسیار بالاست و کاور آن هم متوسط رو به قابل قبول می باشد.

کرم پودر دوسه سری All Day Mineral

بهترین کرم پودر برای تابستان | بهترین کرم پودر مقاوم در برابر تعریق 2023

آخرین محصول لیست بهترین مارک کرم پودر تابستانی از برند دوسه است که باید حواستان باشد اصلش را پیدا کنید.  این محصول کاور خوبی دارد و با حجم زیادی که ارائه می کند کاملا ارزش خرید را دارد. این محصول از پوست در برابر اشعه ها، رادیکال های آزاد و آلودگی هوا محافظت می کند و برای پوست های جساس انتخاب عالی است. (برای انواع پوست مناسب است) این محصول برای استفاده روزانه عالی است و قیمت آن هم بسیار مناسب بوده و شما را راضی می کند.

 

 

این هم از مطلب کاربردی بهترین کرم پودرهای تابستانی که سعی کردیم محبوب ترین ها را به شما معرفی کنیم. فکر می کنید چه محصولی وجود دارد که جایش در این لیست خالی مانده؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات به ما برای کامل تر شدن این مقاله کمک کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(15 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما:
  • داود طنوریان يكشنبه, 18 تیر 1402

    کرم پودر مدل خارجی برای دختران وبانوان خوب است موفق باشید

  • زهرا يكشنبه, 21 خرداد 1402

    توضیحات کامل و عالی بود تشکر از راهنمایی هاتون عالی بود

    پاسخ مدیر:

    ممنون از شما دوست عزیز سوربان.


عناوین جذاب امروز