بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند سایه ابرو کدام است؟ بهترین مارک سایه ابرو چیست؟ بهترین مارک سایه ابرو برای خرید کدام است؟ سایه ابرو چه مارکی خوبه؟ سایه ابرو یکی از محصولات لوازم آرایشی است که برای آرایش ابروها استفاده می شود. شما با کمک سایه ابرو می توانید حالت و رنگ طبیعی به ابروهای خود بدهید و به صورت طبیعی و زیبا جاهای خالی میان ابروان خود را کامل کنید. سایه ابرو یکی از بهترین محصولاتی است که برای ابرو استفاده می شود و نسبت به مداد ابرو توانسته طرفداران بیشتری پیدا کند چرا که حالتی طبیعی و یک دست به ابرو بخشیده و اگر نحوه درست استفاده از آن را یاد بگیرید متوجه می شوید روند آرایش کردنتان بسیار سریع تر شده است.

 

معرفی بهترین برند سایه ابرو

کلیه موارد معرفی شده در این صفحه، همگی طبق نظر خریداران در آنلاین شاپ ها انتخاب شده اند.

بهترین پالت سایه ابرو بورژوا شماره 01

بهترین برند سایه ابرو کدام است؟ | 9 مدل پرفروش سایه ابرو

پالت سایه ابروی بورژوا پالتی بسیار جالب است و در صورتی که می خواهید نتیجه آرایش ابروهای شما بسیار خوب شود، بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود. در بسته بندی این سایه ابرو یک وکس حالت دهنده ابرو نیز وجود دارد. همانطور که می دانید ابروی مدل هاشوری این روزها بسیار مد شده است. پس این پالت به شما کمک می کند علاوه بر زیباتر شدن، به روز هم باشید. پالت سایه ابروی برند بورژوا موجب جدا شدن و تفکیک موهای ابرو شده و حالت آن را به شکل هاشور در می آورد. ماندگاری این سایه ابرو بالا است و تا وقتی صورتتان را نشویید باقی می ماند.

خرید سایه ابرو آرایشی آکوا مدل H1 شماره 72

بهترین برند سایه ابرو کدام است؟ | 9 مدل پرفروش سایه ابرو

سایه ابرو آکوا مدل H1 شماره 72 در رنگ مشکی یکی از بهترین سایه ابروهای قیمت مناسب است که با رنگ مشکی مات و به شکل پودری فشرده درون قوطی قرار دارد. برای استفاده مناسب تر از این محصول باید با براش نم دار استفاده کنید. از این محصول برای کشیدن خط چشم هم استفاده می شود. اگر عاشق رنگ مشکی مشکی برای ابروها هستید این محصول مناسب شما خواهد بود.

کیت سایه ابرو کنویس KB02

بهترین برند سایه ابرو کدام است؟ | 9 مدل پرفروش سایه ابرو

این مدل جزو بهترین مارک سایه ابرو می باشد. با استفاده از کیت سایه ابرو کنویس- KB02 می توانید آرایشی زیبا انجام دهید و یک اثر هنری خلق کنید. این سری کیت سایه ابرو واقعا کاربردی بوده و مورد استفاده آرایشگران حرفه ای نیز قرار می گیرد. این کیت شماره متوسط بوده و از دیگر رنگ های بالا و پایین لاین، فروش بیشتری دارد. در محصول سایه ابرو برند کنویس KB02 یک اپلکاتور دوسر   هم وجود دارد تا استفاده از این کیت برای شما راحت تر باشد.

سایه ابرو دو رنگ کالیستا رنگ EB01

بهترین برند سایه ابرو کدام است؟ | 9 مدل پرفروش سایه ابرو

سایه ابروی دوتایی کالیستا فرم ابرو را طبیعی و جذاب کرده و با ماندگاری بالا می تواند یک انتخاب عالی باشد. شما می توانید از دو رنگ موجود در پالت سایه ابرو کالیستا به صورت جدا استفاده کنید یا آن ها را ترکیب کرده و رنگ جدید و جذابی بسازید. سایه ابرو کالیستا مدل Design شماره EB01 دو رنگ قهوه ای با تناژ تیره و  روشن در خود جای داده که حتی به عنوان سایه چشم یا کانتور هم قابل استفاده است. این محصول یک براش هم دارد که خیلی کاربردی نیست و بهتر است برای استفاده بهتر از بهترین سایه ابرو برند کالیستا یک براش دیگر انتخاب کنید.

خرید سایه ابرو آرایشی میستار شماره 2

بهترین برند سایه ابرو کدام است؟ | 9 مدل پرفروش سایه ابرو

این محصول از سه رنگ تشکیل شده، دو رنگ با تناژ قهوه ای و یک رنگ خنثی که استفاده های زیادی در آرایش دارد. سایه ابرو میستار شماره 2 بافت نرمی دارد که می تواند به همراه آب یا بدون آب استفاده شود و در صورتی که با آب استفاده شود ماندگاری بسیار بیشتری را تجربه خواهید کرد.

خرید سایه ابرو کاپریس مدل Gel Cream شماره M3

بهترین برند سایه ابرو کدام است؟ | 9 مدل پرفروش سایه ابرو

این محصول از برند فرانسوی کاپریس می باشد. این محصول رنگ قهوه ای روشن دارد و با براش خیس قابل استفاده است. این محصول که یکی از بهترین سایه ابرو هاست، ضد آب بوده و ماندگاری زیادی دارد. زمان خرید حتما مراقب باشید که محصول اصل به همراه بارکد اصالت برای شما ارسال شود تا از اصالت مارک خوب کاپریس نهایت استفاده را ببرید. قیمت این محصول تقریبا بالاست و اگر خیلی تمایل به هزینه زیاد ندارید آن را نادیده بگیرید.

خرید سایه ابرو دونادیا مدل 01

بهترین برند سایه ابرو کدام است؟ | 9 مدل پرفروش سایه ابرو

این سایه ابرو چرب بوده و به آب برای رنگ دادن نیاز ندارد. این سایه ابرو ضد آب و ضد تعریق هم قیمت بالایی دارد ولی کیفیت آن به هیچ وجه قابل انکار نیست. سایه ابرو دونادیا مدل 01 یک سایه ابرو به رنگ قهوه ای بوده و در صورتی که ابروانتان رنگ شده یا قهوه ای است و قصد دارید که از سایه ابرو برای پوشش نقاط خالی استفاده کنید و یا ابروها را قرینه کنید یک انتخاب عالی است.

سایه ابرو فلورمار شماره 2 مناسب برای ابروهای روشن

بهترین برند سایه ابرو کدام است؟ | 9 مدل پرفروش سایه ابرو

سایه ابرو فلورمار شماره 2 رنگی بسیار روشن دارد و قبل از خرید از تطابق محصول با رنگ ابرو و پوست تان اطمینان حاصل کنید. این سایه ابروی با کیفیت ضد آب بوده و محصول کشور ایتالیا است. این محصول پودر مانند بوده و به عنوان سایه ابرو و سایه چشم مورد استفاده قرار می گیرد.

سایه ابرو دو رنگ ریوال د لوپ

بهترین برند سایه ابرو کدام است؟ | 9 مدل پرفروش سایه ابرو

برند ریوال د لوپ هم سایه ابروی دو رنگ وارد بازار کرده که از کیفیت بالایی هم برخوردار است. باید به شما بگوییم این مدل سایه هم یکی از بهترین مارک سایه ابرو به شمار می آید. رنگ های این پالت سایه بسیار خوشرنگ و جذاب هستند و در صورت استفاده از آن کاملا به روز و شیک خواهید بود.

 

این هم از محتوای کابردی و پر طرفدار معرفی بهترین سایه ابرو که سعی کردیم محبوب ترین برندهای سایه ابرو را به صورت خلاصه و مفید به شما معرفی کنیم. شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را داشتید یا حس می کنید جای کدام سایه ابرو در میان محصولاتی که معرفی کردیم خالیست؟ در نظرات با ما همراه باشید و به ما برای کامل تر کردن این مطلب کاربردی کمک کنید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز