بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند کامپوزیت دندان چیست؟ بهترین مارک کامپوزیت دندان کدام است؟ برای کامپوزیت کردن دندان ها به سراغ کدام محصول کمپانی ها برویم؟ اگر نیاز به کامپوزیت دندان را دارید اولین موضوعی که با آن رو به رو می شوید مارکی است که باید توسط پزشک برای دندان های شما مصرف شود. کمپانی های معتبر زیادی هستند که به تولید کامپوزیت دست زده اند و به احتمال زیاد شما هم در میان انتخاب بهترین کامپوزیت دندان گیج شده اید. پس با ما همراه باشید تا بهترین برندهای کامپوزیت دندان را معرفی کنیم.

معرفی بهترین مارک های کامپوزیت دندان

در ادامه بهترین برندهای شناخته شده کامپوزیت دندان را به شما معرفی می کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین مارک کامپوزیت دندان چیست؟ | معرفی 8 بهترین برند کامپوزیت دندان 2023

SAREMCO

سارمکو اولین برندی است که در لیست بهترین مارک کامپوزیت دندان خود قرار داده ایم، برندی قدرتمند و معتبر که ساخت کشور سوئیس بوده و در همه مراکز زیبایی دهان و دندان مورد توجه قرار گرفته است. این برند کامپوزیت هایی با سازگاری بالا با بافت دهانی تولید کرده که رنگ پذیری آن ها نزدیک به صفر است و کاملا سفت و محکم در برابر جوییدن می باشد. جنس متاکریلات این کامپوزیت به زیبایی آن هم افزوده و ستحکام و دوام فوق العاده ای که دارند شما را شگفت زده خواهد کرد. پس اولین پیشنهاد ما از نظر استحکام و زیبایی و همینطور قیمت، برند سارمکو است.

Bisco

شرکت بیسکو در عرصه تولید کامپوزیت موفق عمل کرده و محصولات خود را از سیلیکات کلسیم می سازد تا سلامت لثه و دندان در زیر کامپوزیت حفظ شود. همچنین شدت مقاومت مواد کامپوزیت و قابلیت فرم دهی آسان تر آن را کمک موادی با جنس یونومر شیشه یا همان هیدروکسید کلسیم بالا برده اند. پس اگر در میان برندهای معرفی شده توسط دکترتان بیسکو هم بود می توانید به آن اعتماد کنید.

DMP Dental

یکی دیگر از کمپانی های بسیار شناخته شده در عرصه تولید و فروش مواد کامپوزیت DMP Dental است که کامپوزیت نانوهیبریدی می سازد که در مقابل آسیب و ساییدگی مقاوم بوده و دارای تنوع زنگی زیادی در طیف سفید تا رنگ طبیعی دندان می باشد. این برند نیز یکی از بهترین برندهای کامپوزیت بوده و می توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید.

Kerr

کامپوزیت های شرکت Kerr با دوام بالا و کیفیت مرغوب مورد استقبال و استفاده دندانپزشکان بسیاری هستند. این شرکت اقدام به تولید رزین های کامپوزیتی با ویژگی های امکان انطباق رنگ با دندان های طبیعی، مقاومت و استحکام عالی در مقابل ساییدگی و همینطور سازگاری بی نظیر با بافت دندان و لثه جهت ترمیم مشکلات ظاهر دندان ها هم کرده است.

Tokuyama Dental America

Tokuyama Dental از مارک های محبوب ژاپنی در عرصه تولید کامپوزیت است که محصولات آن تنوع رنگی بسیاری دارند و تقریباً در 20 سایه رنگ مختلف تولید و به بازار ارائه می گردند. از خصوصیات کامپوزیت این کمپانی می توانیم به خاصیت شیشه ای باکیفیت، امکان عالی فرم دهی و پالیش، دوام و استحکام مناسب و همینطور قیمت مناسب و به صرفه اشاره کنیم.

Cosmedent

شرکت آمریکایی Cosmedent یکی از بهترین های دنیای کامپوزیت دندان است. قابلیت پالیش پذیری و فرم دهی بالای آنها در افزایش میزان زیبایی دندان ها تاثیرات به سزایی گذاشته است. همینطور این کامپوزیت ها دوام و مقاومت بالایی دارند و اگر مراقبت های موردنیاز به خوبی صورت بگیرد، افراد می توانند به مدت 5 سال بدون نیاز به ترمیم از آن ها بهره مند شوند. دو کامپوزیت نانوفیل و میکروفیل این کمپانی با قیمت هایی خوب در دسترس هستند.

SDI

SDI شرکتی آمریکایی بوده که زیر مجموعه شرکت Aura فعالیت می کند و در عرصه طراحی و تولید ونیر کامپوزیت هایی با خصوصیاتی منحصر به فرد توانسته نشان دهد حرفی برای گفتن دارد. مقاومت و استحکام مناسب کامپوزیت، فرم دهی و پالیش پذیری بالا، شفافیت بالا و مشابه با دندان های طبیعی و همینطور انطباق پذیری رنگ آن با دندان های اصلی مهم ترین ویژگی های محصولات این برند می باشد.

IPS

کامپوزیت ای پی اس برند آمریکایی می باشد که کامپوزیت هایی با خواص فیزیکی بی نظیر که موجب افزایش شدت استحکام و مقاومت آن ها شده را تولید می کند. در این نوع کامپوزیت ها ذرات سرامیکی به کار برده شده است که باعث ایجاد ظاهری مشابه با لمینت های سرامیکی می گردد.

 

این هم از محتوای معرفی بهترین برند کامپوزیت دندان که سعی کردیم محبوب ترین ها را به شما عزیزان معرفی کنیم، حالا نوبت شماست که در بخش نظرات به ما بگویید درباره برند های معرفی شده چه نظر یا تجربه ای دارید تا با کمک شما مقاله ای کامل تر داشته باشیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز