بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

پرفروش ترین برند لاک حشک کن چیست؟ بهترین مارک دستگاه UV - LED ناخن کدام است؟ با کیفیت ترین لاک خشک کن خانگی يا برای مصارف آرایشگاه ناخن کاران را چگونه انتخاب کنیم؟ اگر به هر دلیلی نياز به خرید يک دستگاه یو وی يا لاک پاک کن دارید با ما در این مطلب همراه شوید؛ زیرا قصد داریم بهترین مارک دستگاه UV - LED ناخن را به همراه توضیحات کوتاه و مختصر به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی بهترین مارک دستگاه UV - LED ناخن

همه محصولات معرفی شده در این صفحه، طبق نظرات و امتيازات كاربران در آنلاین شاپ ها انتخاب شده اند.

 

بهترین لاک خشک کن سان سری Mini

بهترین مارک دستگاه UV - LED ناخن چیست؟ | 11 نمونه بهترین لاک خشک کن خانگی و آرایشگاه

دستگاه یو وی خشک کننده لاک ناخن سان مینی، از نوع LED با توان ۱۸ وات است و دارای کفی نیست پس به آسانی می توان از آن برای ناخن های پا هم کمک گرفت و به آسانی قابل جا بجایی است. این یو وی دارای يک آداپتور و يک سیم یو اس بی است كه در صورت نياز، توسط پاور بانک قابل شارژ شدن می باشد.

بهترین دستگاه یو وی SUN mini سری UVLED

دستگاه سان مینی يک دستگاه بسيار کوچک به اندازه کف دست است كه پایه های آن هم قابل جمع شدن است. دستگاهی كه به آسانی جا بجا شده و با وجود سایز کوچک بسيار قدرتمند می باشد. این یو وی با برق DC 5 ولت كار می کند، پورت یو اس بی کوچک نیروی این کوچک قدرتمند را تامین می کند.

بهترین دستگاه لاک خشک کن سان مدل BQ5T

دستگاه UV وسیله ایست كه امواج ماوراء بنفش تولید كرده و در اکثر سالنهای مراقبت و زیبایی ناخن برای خشک كردن انواع لاک ژل ها استفاده می شود. این مدل برای كاربد حرفه ای ناخن كاران مورد استفاده قرار می گیرد. از خاصیت های این مدل می توان به چهار زمان بودن مدت خشک كردن لاک ژل در زمان های 10s-30s-60s-90sاشاره كرد، همینطور دارای 36 LED است كه قدرت 120W را برای شما مهيا می کند.

بهترین لاک خشک کن سان مدل X28

این یو وی برای استفاده حرفه ای در سالن های زیبایی و استفاده در منزل مناسب می باشد. دستگاه یو وی ال ای دی سان مدل X28 دستگاهی با قدرتی بالا معادل 72 وات است كه توسط 12 لامپ ترکیبی یو وی - ال ای دی تامین می شود. چند وقتی است دستگاه های ال ای دی و دستگاه های یو وی ناخن جای خود را به محصولی ترکیبی به نام دستگاه های یو وی - ال ای دی داده اند. مزیت این یو وی های جدید در طول عمر بیشتر لامپ، سرعت بالاتر خشک كردن همه ژل ها است.

لاک خشک کن سان سری 5. 5

بهترین مارک دستگاه UV - LED ناخن چیست؟ | 11 نمونه بهترین لاک خشک کن خانگی و آرایشگاه

دستگاه مدل سان مدل ۵ با ساخت و کیفیت عالی و زیبا و جذاب كه قابلیت حمل اسان و ال ای دی هایی از نوع یو وی برای خشک كردن بهتر و سریع تر انواع لاک و ژل و چسب دارد و همینطور تایمری برای نشان دادن مدت زمان استفاده در آن تعبیه شده است.

لاک خشک کن مدل 01

دستگاه لاک خشک کن يک دستگاه بسيار کوچک به اندازه کف دست است كه پایه های آن هم قابل جمع شدن است. دستگاهی كه به آسانی جا بجا شده و با وجود سایز کوچک بسيار قدرتمند می باشد. این یو وی با برق DC 5 ولت كار می کند، پورت یو اس بی کوچک نیروی این کوچک قدرتمند را تامین می کند.

بهترین لاک خشک کن بلوکیو مدل BQ3T

دستگاه یو وی ال ای دی 3T تولید شده در كارخانه کشور چین دستگاهی با قدرتی بالا معادل34 وات است كه توسط 12 لامپ ترکیبی یو وی – ال ای دی تامین می شود. این یو وی برای استفاده حرفه ای در سالن های زیبایی و استفاده در منزل مناسب می باشد.

لاک خشک کن سان مدل sun-Y1

دستگاه SUN Y1 168W UV Nail Lamp وسیله ایست كه امواج ماوراء بنفش تولید كرده و در اکثر سالنهای مراقبت و زیبایی ناخن برای خشک كردن انواع لاک ژل ها استفاده می شود. از خاصیت های این مدل می توان به چهار زمان بودن مدت خشک كردن لاک ژل در زمان های 10s-30s-60s-90s اشاره كرد، همینطور دارای 54 LED است كه قدرت بالای 168 واتی را فراهم و در بالاترین سرعت لاک ژل را خشک می کند. این مدل برای كاربد حرفه ای ناخن كاران مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین دستگاه لاک خشک کن سان مدل 5

يکی دیگر از بهترین دستگاه های لاک ژل خشک کن لاک خشک کن سان مدل 5 است كه طول عمر بالای لامپ، سرعت عالی در خشک كردن ژل و توانایی خشک نمودن همه ژل ها جزو مزیت های آن به شمار می رود.

لاک خشک کن سان مدل Y1 168W

بهترین مارک دستگاه UV - LED ناخن چیست؟ | 11 نمونه بهترین لاک خشک کن خانگی و آرایشگاه

دستگاه SUN Y1 168W UV Nail Lamp وسیله ای است كه امواج ماوراء بنفش تولید كرده و توسط متخصصین حرفه ای ناخن مورد استفاده قرار می گیرد. از خاصیت های این مدل می توان به چهار زمان بودن مدت خشک كردن لاک ژل در زمان های 10s-30s-60s-90s اشاره نمود، همینطور 54 LED دارد كه قدرت بالای 168 واتی را فراهم و در بالاترین سرعت لاک ژل را خشک می کند.

لاک خشک کن مدل 4S

این یو وی تکنولوژی چشمی اتوماتيک دارد كه با گذاشتن دست زیر دستگاه، روشن می شود و همینطور صفحه نشانگر زمان را هم داراست. نور دستگاه برای چشم خطرناک نیست و دارای 60 وات قدرت لامپ با تولید امواج ماوراء بنفش برای خشک كردن انواع لاک ژل می باشد. این یو وی لامپ LED، قابلیت تنظیم زمان و طول موج نور پایین دارد و احتمال آسیب رسیدن به پوست را کم می کند.

 

این هم از مقاله درخواستی معرفی بهترین دستگاه لاک خشک کن كه سعی كردیم بهترین و محبوب ترین ها را در قالب يک مقاله به شما معرفی کنیم، خوشحال می شویم نظرتان را درباره محصولات معرفی شده در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سوربان به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز