بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین محصول برای خوش حالت تر کردن موهای فر چیست؟ برای خوش حالت کردن موهای فر سراغ کدام محصولات برویم؟ بهترین کرم مو برای موهای فر چیست؟ آيا به بهترین ژل مو برای موهای فر نياز دارید؟ از ماسک موی مخصوص موهای فر چه می دانید؟ اگر موهای فری دارید كه حس می کنید گاهی اوقات بد حالت می ایستد، فرهای وز و نامرتبی دارد يا به هر دلیلی فر موهایتان خوش حالت نیست با ما در این مطلب همراه شوید! امروز قصد داریم بهترین محصولات برای خوش حالت کردن موهای فر را به شما معرفی کنیم.

خوش حالت کردن موهای فر با بهترین محصولات - معرفی انواع کرم، سرم، ژل و ماسک موی فر

همه محصولات معرفی شده در این صفحه طبق نظرات كاربران و خریداران در آنلاین شاپ ها انتخاب شده اند.

 

بهترین ژل مو موهای فر فوليكا

7 محصول برای خوش حالت کردن موهای فر | بهترین کرم، سرم، ژل و ماسک موی فر

ژل فوليكا مدل «Styling Freeze»، بهترین ژل مو برای موهای فر است و برای کسانی كه از يکنواختی موها خسته شدند و دنبال تغییرند مناسب است. این ژل حالتی خشک دارد و در دسترس افرادی كه به سلامت موهای اهمیت می دهند قرار گرفته است، وجود ویتامین های E و A در این محصول یک مزیت فوق العاده است. فوليكا در فرمولاسیون این ژل از جاذب های اشعه ماورای بنفش کمک گرفته كه در معرض قرار گرفتن زیر نور آفتاب به موهایتان آسیبی وارد نشود.

ماسک موی کراتینه برای موهای فر و آسیب دیده فاربن

7 محصول برای خوش حالت کردن موهای فر | بهترین کرم، سرم، ژل و ماسک موی فر

ماسک موی کراتینه مناسب موهای فر و آسیب دیده فاربن بهترین ماسک مو برای موهای فر است، این محصول به درمان موهای خشک، سوخته و شکننده کمک می کند. ماسک موی کراتینه فاربن، موهای آسیب دیده، مجعد و فر شما را ترمیم کرده و اثرات مخرب مواد شیميایی را از بین می برد و برای بانوان و آقايان مناسب است. این ماسک مو  موهای شمارا براق و لطیف کرده و به تقویت موها هم کمک می کند. ماسک موی کراتینه فاربن قادر است ساقه موها را تقویت کند و استحكام بیشتری به آن ها ببخشد. این ماسک خواص دیگری هم مثل از بین بردن الکتریسیته موها دارد.

ماسکم خصوص موهای فر مورینگا امو

7 محصول برای خوش حالت کردن موهای فر | بهترین کرم، سرم، ژل و ماسک موی فر

بهترین ماسک موی حالت دهنده موهای فر از برند مورینگا می تواند شما را شگفت زده کند. ماسک حالت دهنده موی فر مورینگا امو با افزایش نرمی و لطافت تارهای مو، مانع از ایجاد گره در موهای فر شده و در حفظ حالت طبیعی و بهبود ظاهر آن ها، عملکرد بسيار مؤثری دارد. این ماسک مو، با رطوبت رسانی موثر، خشکی و وز مو را برطرف کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند. همینطور باعث رطوبت رسانی و درخشندگی مو می شود و از موها در برابر اشعه UV خورشید محافظت می کند. این ماسک مو حاوی روغن های آرگان، مورینگا، هسته انگور و آفتاب گردان است.

موس موی رفع وزی موهای فر و مجعد نلی

7 محصول برای خوش حالت کردن موهای فر | بهترین کرم، سرم، ژل و ماسک موی فر

اگر به دنبال بهترین موس مو برای موهای فر هستید این محصول مختص شماست. این موس مو نگه دارنده قوی حالت موی شما خواهد بود. موس نلی وز مو را برطرف می کند و با pH پوست سر سازگار است. روی مو خشک نمی شود و سفیدک نمی زند. این محصول دارای بافتی نرم و سبک است و حس چسبندگی و سنگینی روی سر شما به وجود نمی آورد. موس مو مخصوص موی فر نلی محصول فوق العاده قوی برای جلوگیری از گره خوردگی موها است. فر موهای شما را بسيار خوش حالت و زیبا کرده و موهای شما را درخشان و براق می سازد.

سرم ترمیم کننده دو فاز موی فر دنی وان

7 محصول برای خوش حالت کردن موهای فر | بهترین کرم، سرم، ژل و ماسک موی فر

یکی از بهترین سرم های مخصوص موهای فر از برند دنی وان است که با فرمولاسیون گياهی، دارای عصاره آبرسان و مرطوب کننده آلوئه ورا است كه موهای شما را از خشکی نجات می دهد و باعث بازسازی، ترمیم و محافظت از موها می گردد. با کمک این محصول پف و وز موها از بین می رود. به دلیل داشتن کراتین و پرو ویتامین B5، موهای شما نرم و درخشان خواهند شد و به راحتی قابل شانه کردن می شوند.

سرم شفاف کننده و باز کننده گره مو فوليكا مناسب موی فر و مجعد

7 محصول برای خوش حالت کردن موهای فر | بهترین کرم، سرم، ژل و ماسک موی فر

سرم فوليكا به عنوان بهترین سرم موهای فر می تواند گره های مو را باز کند و شانه پذیری موهای شما را بالا ببرد. این محصول نرمی، شفافیت، درخشندگی و حالت پذیری موها را افزایش می دهد. موها را تقویت می کند و باعث ترمیم و لطافت مو می شود. يکی از مهم ترین مزیت های این سرم، تامین و حفظ رطوبت مو در کنار پیشگیری از مو خوره است. با کمک این سرم موی فوليكا لایه ای سبک و نازک برای محافظت از مو روی تارهای آن قرار می گیرد تا با جلوگیری از كاهش رطوبت، سلامت و زیبایی طبیعی را به موها برگرداند.

کرم مو آبرسان پنتن سری Pro-V

7 محصول برای خوش حالت کردن موهای فر | بهترین کرم، سرم، ژل و ماسک موی فر

بهترین کرم موهای فر از برند پنتن سری پرو وی است که تاثیرات حالت دهی این کرم در دراز مدت روی موها شگفت انگیز بوده و با ترکیبی دکسپانتنول و ویتامین در مراقبت از مو بی نظیر عمل می کند. کرم موی پنتن از ایجاد الکتریسیته در بین فرهای درشت مو جلوگیری می کند و به علت فرمولاسیون سبک حس سنگین در موها به وجود نمی آورد.

این محصول موهای فر را حالت داده و حالت موج دار زیبایی به مو می دهد. کرم موی پنتن از ایجاد الکتریسیته در میان فر درشت جلوگیری و به خاطر فرمولاسیون سبک، حس سنگین در مو به وجود نمی آورد.

این کرم مو با تغذیه مو موجب حالت دهی شده و با ترکیبات مغذی محافظت از موهای شما را به دنبال دارد. با کمک این کرم مو، حالت موهای شما تا ساعت ها حفظ خواهد شد. این محصول قابل استفاده بر روی موهای نم دار يا خشک است و به آبکشی نياز ندارد. سری پرو وی محصولات پنتن موها را تغذیه کرده و به دلیل وجود آرگان در فرمولاسیون آن ها، موها را ترمیم و از آن محافظت می کند.

 

امیدواریم توانسته باشیم با معرفی بهترین محصولات خوش حالت کردن موهای فر به شما کمک کنیم موهایی سالم و شاداب تر داشته باشید. شما تجربه استفاده از کدام محصول را داشتید؟ حس می کنید چه محصولی چایش در ميان لیست خوش حالت کردن موهای فر خالی است؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و به شما برای كامل تر شدن این مطلب کمک کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز