بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

فودکورت هتل آرامیس پالاس

هرچقدر هم جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و تفریحی کیش حیرت‌انگیز باشد، باز هم از مهم‌ترین بخش سفر یعنی شکم‌گردی نمی‌توان گذشت. بسیاری از کسانی که راهی کیش می‌‌شوند، از همان ابتدا هتلی را برای اقامت انتخاب می‌کنند که رستوران و کافی‌شاپ مناسبی داشته باشد تا وقتی خسته و گرمازده از گشت‌‌وگذار در جزیره به هتل باز می‌گردند، دغدغه‌ای برای صرف غذا نداشته باشند. هتل‌های کیش هم بنابر رتبه و تعداد ستاره‌هایشان، کیفیت و تنوع غذاهایشان هم فرق می‌کند. یکی از هتل‌هایی که می‌توانید بعد از کیش‌گردی سری به رستورانش بزنید و دلی از عزا دربیارید، هتل آرامیس پالاس کیش است. اگر من جای شما بودم قبل از سفر به این نگین خلیج فارس حتما برای رزرو هتل آرامیس پالاس کیش اقدام می‌کردم و سفری خاطره‌انگیز را برای خودم و همراهانم رقم می زدم. در این مطلب قصد داریم رستوران‌ها و امکانات رفاهی هتل آرامیس پالاس کیش را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

درباره هتل آرامیس پالاس کیش

هنگام رزرو هتل آرامیس پالاس کیش، موارد و فاکتورهای بسیاری را باید بررسی کنید. همان طور که خودتان هم می‌دانید کیش هتل‌های زیادی دارد که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی مختلف و خدمات متنوع برای جلب رضایت مهمانان تلاش می‌کنند. قبل از انتخاب نهایی بهتر است همه این فاکتورها را در نظر داشته باشید.

هتل آرامیس پالاس کیش یکی از هتل‌های زیبا و پنج‌ستاره جزیره کیش است که مسافران و افراد زیادی از اقامت در آن راضی بوده‌اند. بیشتر کسانی که یک بار اقامت در این هتل را تجربه کرده باشند، آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنند. با بررسی نظرات کاربران در یک سال گذشته و سطح رضایت آن‌ها از خدمات هتل، کادر خدماتی، امکانات تفریحی و رفاهی و... می‌توان گفت هتل آرامیس پلاس کیش یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره کیش محسوب می‌شود. هتل آرامیس پالاس یکی از هتل‌های نوساز کیش بوده و فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است. به عنوان بهترین مزیت رزرو این ‌هتل می‌توان به امکانات تفریحی و رفاهی هتل در کنار دسترسی آسان به ساحل و دیگر جاذبه‌های جزیره کیش اشاره کرد.

فودکورت هتل آرامیس پالاس

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

یکی از امکانات و خدماتی که هتل‌های لوکس به مسافران و مهمانان ارائه می‌دهند، رستوران است. هتل آرامیس پلاس کیش هم که هتلی پنج‌ ستاره است و سعی دارد میهمانان بیشتری را جذب خود کند، رستورانی همه چیز تمام برای مهمانان فراهم کرده است. رستوران هتل آرامیس پلاس محیط زیبا و آرامی دارد و شما ضمن صرف غذا از محیطی دلنشین لذت ببرید. رستوران هتل آرامیس پلاس در طبقه اول آن واقع شده و با ظرفیت 500 نفر آماده پذیرایی است.

رستوران هتل آرامیس پلاس یکی از رستوران‌های خوب جزیره به شمار می‌رود و حتی مسافرانی که در این‌هتل ساکن نیستند می‌توانند برای صرف غذا و نوشیدنی به این رستوران مراجعه کنند. هتل نیز همان ‌طور که گفته شد موقعیت خوبی در جزیره کیش دارد و رفت‌و‌آمد به آن آسان است.

کافی‌شاپ و فودکورت هتل آرامیس پلاس هم با سرو انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای فست‌فود مانند پیتزا، همبرگر و انواع ساندویچ از مسافرانی که برای رزرو هتل آرامیس پلاس کیش اقدام کرده‌اند، پذیرایی می‌کنند. محیط فودکورت بسیار شاد و مفرح و دلنشین است. به شما اطمینان می‌دهم لذت صرف غذا در فودکورت یا رستوران این هتل را هیچ وقت فراموش نمی‌کنید.

امکانات ویژه در هتل آرامیس پلاس کیش

همان طور که گفته شد این هتل در رتبه هتل‌های پنج ستاره کیش قرار دارد و از این نظر می‌توانید اطمینان داشته باشید که همه امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی در آن با کیفیت بسیار خوب و مطلوب ارائه می‌شود. مدیران هتل تلاش می‌کنند تا تمام نیازهای مسافران خود را به بهترین شکل تامین کنند تا در سفر بعدی هم هتل آرامیس پلاس کیش را برای اقامت انتخاب کنند.

در این هتل امکانات و خدمات متفاوتی مانند مجموعه آبی، سالن بدنسازی، خدمات گردشگری، آتلیه، رستوران، فودکورت، مجموعه بازی برای کودکان، سالن بیلیارد، آسانسور شیشه‌ای با نمای پانوراما، فضای سبز، اجاره خودرو و... در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. یکی از تفریحات بسیار جذاب در این هتل مجموعه‌ آبی است که استخر، جکوزی و سونا استخر کودکان دارد و می‌توانید ساعت‌ها در آن به تفریح بپردازید. از جمله امکانات دیگر این هتل اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، ترانسفر فرودگاهی، کانتر عکاسی، فضای سبز، فضای مجزا برای کودکان و پارکینگ است.

فودکورت هتل آرامیس پالاس

فاصله هتل تا اماکن مهم شهر

خوشبختانه موقعیت مکانی این هتل به شکلی است که دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره به‌راحتی و در کمتر از چند دقیقه و گاهی حتی با پیاده‌روی امکان‌پذیر خواهد بود. به‌طور مثال اگر می‌خواهید به بازار کیش مال بروید، فقط با طی مسافتی حدود ۲۷۰ متر می‌توانید خودتان را به این مکان برسانید. بازار پردیس و خیابان رودکی هم فقط حدود ۶ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارند. برای رفتن به میدان آبشار و کوه نور باید حدود یک و نیم کیلومتر مسافت را طی کنید که می‌توانید از خودرو استفاده نمایید. اسکله تفریحی، گذر هنرمندان، کیبل اسکی، فلای بورد و مرکز همایش‌های بین‌المللی نیز ۳ دقیقه با خودرو از این هتل فاصله دارند. اما برای دیدن کشتی یونانی یا روستای باغو باید حدود ۱۵ کیلومتر مسافت را با خودرو طی نمایید. درضمن فرودگاه بین‌المللی کیش هم ۶ کیلومتر با این هتل فاصله دارد و این مسافت را با خودرو می‌توان در ۵ دقیقه طی کرد.

در نهایت باید گفت که هتل آرامیس پلاس کیش در رده هتل‌های نوساز و تازه‌ تاسیس کیش قرار دارد که امکانات مدرن هتلداری را همراه با پرسنل مجرب برای میزبانی بسیار خوب و باکیفیت از میهمانان به کار می‌برد. بنابراین با اقامت در این هتل می‌توانید سفری خوشایند را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز