بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

رفتار عروس در شب عروسی چگونه باشد؟ بهترین نحوه برخورد عروس چیست؟ عروس باید چگونه رفتار کند؟ در مراسم عروسی خود چه مسائلی را رعایت کنیم؟ اگر مراسم عقد یا عروسی شما نزدیک است اولا به شما تبریک می گوییم و دوما اشاره می کنیم که حسابی استرس و نگرانی هایتان را درک می کنیم! اگر نمی دانید در مهم ترین شب زندگیتان باید چه برخوردی داشته باشید و یا می خواهید به صورت حرفه ای تر رفتار کنید با ما در این مطلب همراه باشید!

رفتار عروس در شب عروسی چگونه باشد؟ آداب و رفتار عروس در مراسم

رفتار عروس در شب عروسی چگونه باشد؟ | 7 نکته درباره نحوه برخورد عروس

با همه مهمانان خوشرو باشید، به همه محل بدهید!

مهم ترین نکته ای که در نحوه برخورد عروس باید درنظر داشته باشید این است که بدانید همه مهمانان به خاطر شما در این مجلس حضور دارند، پس به همه لبخند بزنید. از روز قبل لبخند زدن را تمرین کنید تا در روز عروسی خسته نشوید. در هنگام رقص هرچند کوتاه و لحظه ای با همه کسانی که اطرافتان هستند برقصید. حتی اگر از کسی تنفر دارید و او را در مجلس عروسی می بینید با او خوشرو باشید. مهم ترین نکته رفتار عروس در شب عروسی این است که اگر شاهد موردی هستید (مثل حضور بچه ها در مواقع حساس مثل رقص دو نفره در استیج رقص) خودتان شخصا تذکر ندهید. بلکه آن را به یک آشنای مورد اعتماد مثل مادر یا خواهر بسپارید.

خودتان را خیلی خسته نکنید! قهوه هم بخورید

برای روز عروسی باید انرژی زیادی داشته باشید پس پیشنهاد می کنیم قهوه را فراموش نکنید چرا که باعث می شود انرژی تان کمی بیشتر از حد معمول ذخیره شود. هرطور که شده صبحانه تان را کامل میل کنید تا ضعف و گرسنگی شما را آزار ندهد. این اشتباه را بسیاری از عروس ها مرتکب می شوند و به خاطر استرس از خوردن صبحانه و نهار می گذرند که موجب می شود باقی روز را با بی حوصلگی و ضعف بگذرانند. سعی کنید خیلی خودتان را خسته نکنید، پیاده روی اصلا نداشته باشید و فاصله خانه تا ارایشگاه، مزون لباس عروس و ... را هرچقدرهم نزدیک باشد، حتما با ماشین طی کنید. اگر در روز عروسی عکاسی دارید خیلی سخت نگیرید و به هنر تیم فیلمبرداری و عکاسی اعتماد کنید. با این کارها انرژی تان برای مراسم ذخیره شده و حال بهتری خواهید داشت.

از خوردن قرص و نوشیدنی های ممنوعه واقعا خودداری کنید

در نظر داشته باشید در این شب باید همه هوش و حواستان را به کار بیندازید تا همه چیز بدون مشکل برگزار شود. اگر شما یا آقای داماد دست به کار اشتباه خوردن نوشیدنی های ممنوعه و قرص بزنید ممکن است اشتباهات فاجعی به بار آورید. پس این شب را با هشیاری و آگاهی کامل پشت سر بگذارید.

با دامن لباس عروستان دوست شوید

لباس عروس، لباس سنگینی است که ممکن است دست و پاگیر هم باشد، سعی کنید با آن در هر شکلی که هست ارتباط بگیرید تا در فیلمبرداری ها و حضور مهمان ها مشکلی با آن نداشته باشید و بهترین حالت خودتان باشید.

حواستان باشد سر مسائل جزئی کامتان را برای خود و آقای داماد تلخ نکنید

بسیاری از عروس خانم ها و آقایان داماد در شب عروسی به خاطر استرسی که دارند سر مسائل جزئی بحث می کنند پس حواستان باشد هنگام عکسبرداری، تحویل گرفتن لباس و دسته گل هر مشکلی که رخ داد با یکدیگر بحث نکنید و آرامشتان را برای داشتن یک شب به یادماندنی حفظ کنید. 

راحت باشید و استرستان را کنترل کنید

یک نصیحت فوق العهاده وجود دارد که می گوید اگر استرس زیادی دارید یک لحظه با خودتان تصور کنید که به یک مهمانی دعوت شده اید، نه این که خودتان صاحب مهمانی هستید. با این تصور استرس هایتان فروکش می کند و بهترین شب زندگیتان را با روحیه ای عالی، در کنار عزیزانتان جشن می گیرید.

مشکلات را بزرگ نکنید!

در مراسم عروسی ممکن است هزار و یک اشتباه و مشکل رخ دهد، این هنر شماست که آن ها را با ارامش کامل مدیریت کنید. ممکن است در تحویل لباستان در لحظه آخر یک مشکل جزئی رخ دهد، شاید آرایشتان آنطور که سفارش داده بودید انجام نشود و یا دسته گلتان با گل هایی که تاکید داشتید تزئین نشود. حتی ممکن است پرنسل و کادر تالارتان به هر دلیلی کفری تان کنند. پس یک بار به همه این ها فکر کنید و به خودتان قول بدهید به خاطر هیچ چیز تا آخر مجلس عصبانی و ناراحت نمی مانید. 

 

این هم از مهمترین نکاتی که باید درباره برخورد عروس و داماد به آن اشاره می کردیم. نظر شما چیست؟ چه نکته دیگری هست که ما به آن اشاره نکرده ایم؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات ما را همراهی کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و عمارت پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز