بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

معرفی بهترین آرایشگاه شرق تهران (نارمک، خیابان دماوند و تهرانپارس)

افزایش تعداد آرایشگاه و مراکز زیبایی در شرق تهران را که نادیده بگیریم، منکر دشوار شدن انتخاب سالن زیبایی مناسب برای هر تازه عروسی نمی شویم. این حرفه انقدر پیشرفت کرده که دیگر نمی ‎توانیم از آن ها به عنوان یک شغل ساده یاد کنیم. تا همین چند سال گذشته فقط یک نفر به عنوان آرایشگر از رنگ کردن مو تا شینیون و آرایش عروس را بلد بود اما این روزها برای هرکدام از خدمات افراد اختصاصی آموزش می بینند و در عرصه های تخصصی خود فعالیت می کنند.

همه این ها باعث شده است انتخاب یک سالن زیبایی در شرق تهران کمی سخت و حتی زمانبر شود، چرا که دیگر نمی توان با خوب بودن یکی از خدمات سالن، از خوب بودن همه خدمات مطمئن شد. اگر به دنبال یک آرایشگاه خوب در شرق تهران هستید که بهترین خدمات آرایشی و زیبایی را با کیفیت عالی ارائه دهد، بهترین جایی هستید که می توانستید باشید. ما با معرفی بهترین سالن و آرایشگاه های شرق تهران تصمیم گرفتیم کار شما را ساده تر کنیم تا وقت خود را برای پیدا کردن یک سالن زیبایی در شرق تهران هدر ندهید.

انتخاب بهترین آرایشگاه در تهران با توجه به اهمیت بسيار بالای جشن عروسی، برای هر خانمی اهمیت زیادی دارد، اما سوال این است كه واقعا بهترین آرایشگاه عروس شرق تهران كدام ها هستند و کدام سالن های زیبایی ما را از انتخاب خود پشیمان نمی کنند.

سوربان با انتشار مقالاتی در این زمینه به همراه تفکیک محدوده های جغرافیایی در تهران سعی کرده بهترین سالن های زیبایی هر محدوده را به شما معرفی کند. در این مقاله شما را با بهترین سالن های زیبایی شرق تهران آشنا می کنیم که مراجعین آن ها رضایت بالایی از خدمات این آرایشگاه ها داشته اند. در ادامه با ما همراه باشید و اگر نظر، تجربه و یا پیشنهادی دارید در قسمت پایانی وب سایت با ما و دیگر خوانندگان وب سایت به اشتراک بگذارید.


بهترین سالن زیبایی شرق تهران

اگر در جستجوی سالن زیبایی مناسب در شرق تهران هستید با ما همراه باشید تا انتخاب از بین گزینه ها برای شما عزیزان آسان تر شود. با سوربان همراه باشید و نظرات خود را برای بهتر شدن این لیست با ما به اشتراک بگذارید.

سالن زیبایی گل یاس - نارمک

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی شرق تهران

سالن زیبایی گل یاس با مدیریت خانم قربانی و قاسمی با بچندین سال تجربه مفید در لاین های آرایشگری، در شرق تهران توانسته است محیطی آرام، خدمات با کیفیت و قیمت های مناسب به مراجعین هدیه دهد. این آرایشگاه شرق تهران یکی از بهترین ها از نظر مشتریان محسوب می شود و پرنسل آموزش دیده توانسته اند با بهترین سطح کیفیت خدمات مربوط به مو، میکاپ، ناخن، اپلاسیون و ... ارائه دهند. برای رزرو وقت می توانید هرچه سریع تر با این مجموعه تماس بگیرید.

آدرس: تهران ، نارمک ، مترو علم و صنعت ، خیابان حیدر خانی ، کوچه کلکته ، پلاک 2

شماره تماس: 09194454482


آرایشگاه گل سرخ - تهرانپارس

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی شرق تهران

سالن زیبایی گل سرخ با بهره مندی از مجرب ترین كادر پرسنلی و مدیریتی و دارا بودن كلیه مجوزهای بهداشتی، خدمات موثری در زمینه زیبایی ارائه می دهد. این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین روش های زیبایی روز دنيا آماده خدمت رسانی به خانم های عزیز می باشد. این مجموعه زیبایی به عنوان یكی از به روزترین سالن های زیبایی و تخصصی واقع در تهران شناخته شده كه با مدیریت سركار خانم مقصودلو اداره می شود. ایشان دارای سال ها سابقه درخشان در زمینه خدمات آرایشی شعبه دوم سالن زیبایی گل سرخ می باشد. در طول سال های فعالیت و تلاش مدیریت و پرسنل سالن زیبایی باعث جذب رضایت مشتريان شده است.

آدرس: تهرانپارس، خيابان بهار، خيابان 134، پلاک 84

شماره تماس: 02177727998 ، 02177727468


سالن زیبایی و آرایشگاه هور - اتوبان باقری

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی شرق تهران

آرایشگاه عروس شرق تهران

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی شرق تهران

یکی از بهترین مراکزی که در شرق تهران به ارائه خدمات زیبایی می پردازد، سالن عقد هور می باشد که دارای پرنسل آموزش دیده به همراه مدارک بالای زیبایی هستند. كليه پرسنل و ميكاپ آرتيست ها با تجربه با در نظر گرفتن سليقه مشتری هدف خود را برای افزايش تعادل و تناسب اجزای صورت هنگام آرايش در نظر می گيرند.

حرفه ای ترین میكاپ آرتیست های عروس در این مجموعه با ارائه به روزترین خدمات عروس در کنار شما هستند تا در روزهای مهم زندگی خود به زیباترین شکل ممکن دیده شوید. با ما همراه شوید تا تفاوت را احساس كنید ارائه تخفیف ویژه در روز بازدید منتظر حضور شما در متفاوت ترین بازدید عروس هستیم.

آدرس: اتوبان باقری، ابتدای امیری طائمه يا گلبرگ شرقی، خ ملكی، بالای فست فود ژیكاسه، پلاک 46 واحد1

شماره تماس: 09121548209


آرایشگاه گیوا - تهرانپارس

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی شرق تهران

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی شرق تهران

مجموعه سالن های زیبایی گیوا، بزرگ ترین مجموعه فعال در زمینه ارائه خدمات آرایشی و آرایش عروس در كشور بوده كه توانسته طی سال های فعالیت خود، خدمات متنوعی را در این حوزه به مشتريان خود در تهران ارائه کند. گیوا اولین سالن زیبایی به صورت مجموعه سالن در كشور است.

مجموعه سالن های زیبایی گیوا با چشم انداز “حفظ جایگاه برترِ گیوا در بازارِ ارائه خدمات آرایشی و ارایه خدمات با كیفیت “ خود را متعهد به رفع نيازهای مشتريان و كسب رضایتمندی آن ها می داند.

همه خدمات اين مجموعه با بهترين، با كيفيت و جديدترين روش های روز دنيا انجام می شود. اين مجموعه معتقد است زيبايی نوعی هماهنگی و تناسب بين اجزای صورت است و با رعایت آن زیباترین روز را برای شما می سازد.

آدرس: تهرانپارس، گلبرگ شرقی، رشید جنوبی، نرسیده به بهار

شماره تماس: 77706768 ، 77707878 ، 77706070



سالن عروس و زیبایی گل آرا - تهرانپارس

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی شرق تهران

 سالن عروس شرق تهران

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی شرق تهران

آرایشگاه گل آرا جزء آرایشگاه های باسابقه شرق تهران در محله تهرانپارس می باشد كه از سال 1384 در ساختمان روژان در خيابان رشید شمالی شروع به كار کرد، سپس به خيابان 150 غربی نقل مكان کرد، سپس به دلیل شلوغی سالن به ساختمان مهدیس در خيابان فرجام منتقل شد و اكنون در خيابان فرجام، پلاک 78 مستقر بوده و در 3 طبقه و با بیش از 50 پرسنل به سرویس دهی مشغول است. سالن زیبایی گل آرا دارای خدمات زیبایی شامل لاین تخصصی عروس، آرایش و گریم و متعادل سازی چهره، شینیون اروپایی و عربی و فانتزی، بافت مو و براشینگ، رنگ و مش و لایت، كراتینه و اكستنشن مو، كوتاهی مو، خدمات مژه و ابرو، خدمات ناخن، پاكسازی پوست و اپیلاسیون دائم می باشد.

از نكات مثبت آرایشگاه گل آرا می توان به خدمات آرایش و شینیون حرفه ای عروس و مرغوبیت مواد آرایشی (مثل مك، كلارنس و استی لادر) علیرغم شلوغی آرایشگاه اشاره کرد. درخصوص مشتری مداری سالن زیبایی گل آرا، نظرات مثبت و منفی بسياری به چشم می خورد كه در كل می توان گفت زمانبندی آماده كردن عروس مناسب است اما حسن خلق برخی پرسنل مناسب ارزيابی نمی شود. سطح قیمتی ارایشگاه گل آرا در محدوده متوسط به بالاست.

آدرس: تهرانپارس، خيابان فرجام، بین اهنی امینه وگلشنی(عادل و زرین)، پلاک 78

شماره تماس: 02177736822 ، 02177298119 ، 02177744394


آرایشگاه ویونا - پیروزی

بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی شرق تهران

آرایشگاه و مجموعه زیبایی ویونا از مجموعه آرایشگاه های پیروزی در خدمت شما مراجعین محترم است و آماده ارایه انواع خدمات زیبایی و آرایشی به شما عزیزان، می باشد.

سابقه درخشان 19ساله ویونا در زیبایی بی همتاست. از جمله خدمات قابل ارایه در این مجموعه می توان به، گریم، آرایش عروس، انواع بافت، رنگ و مش، ویتامینه، كراتینه، پاكسازی پوست، مشاوره پوست و مو، تاتو، اپیلاسیون، وكس صورت، خدمات ناخن، آموزش، شینیون، میكروپیگمنتیشن اشاره كرد. آرایشگاه مجموعه زیبایی ویونا در دسته آرایشگاهای با سطح قیمت متوسط تهران قرار دارد.

آرایشگاه ویونا كلیه خدمات آرایشی، مراقبتی را در محیطی لوكس و آرام در 3 طبقه مجزا با جدیدترین متد روز دنيا و بهترین برندهای جهانی در شرق تهران به بانوان خوش سلیقه ارائه می دهد.
آرایشگاه ویونا در پیروزی دارای یک تیم بسيار حرفه ای میكاپ كار، ناخن كار و … می باشد. در هر طبقه آرایشگاه ویونا 10 پرسنل آماده ارائه خدمات به مشتريان می باشد.

طبقات مختلف آرایشگاه ویونا بهترین آرایشگاه زنانه در شرق تهران
طبقه همكف آرایشگاه ویونا: انجام كلیه خدمات آرایش و میكاپ، انواع شینیون، كوپ و رنگ، بافت اپیلاسیون، اصلاح ابرو و وكس صورت
طبقه دوم آرایشگاه ویونا: انجام كلیه خدمات تاتو، فرمژه و پاكسازی صورت
طبقه سوم آرایشگاه ویونا: انجام خدمات ناخن، اكستنشن مژه

آدرس: خيابان پیروزی، مترو نبرد، چهار راه كوكا، انتهای 21 متری دهقان، ک رضاعلی، پ 86

شماره تماس:


امیدواریم توانسته باشیم با معرفی بهترین آرایشگاه های شرق تهران شما را در انتخاب یاری کنیم. نظر شما درباره سالن های زیبایی معرفی شده چه بود؟ آیا تا به حال از خدمات آن ها استفاده کرده اید؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 4.8 از 5)

پیشنهادها برای شما

ميترا مولايي میکاپ آرتیست در تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عروس مریم رئوف تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن آرایش و عروس مینل تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن زیبایی گل یاس در شرق تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن زیبایی و عروس دوژه تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن زیبایی و عروس شیوانا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:
  • شراره سه شنبه, 14 ارديبهشت 1400

    عالی مرسی از لیستی که گذاشتید.

    پاسخ مدیر:

    سلامت باشید دوست عزیز

  • مهتاب سه شنبه, 31 فروردين 1400

    به نظرم کارهای آرایشگاه گل یاس خیلی قشنگه و رنگ و مشی که میزنه عالیه

  • سارا رحیمی پنجشنبه, 26 فروردين 1400

    به نظرم گل سرخ و گلها به خاطر عروس زیادش اسم در کرده در حالیکه من کار گل رز رو بیشتر پسندیدم...

  • شیوا علی پور پنجشنبه, 26 فروردين 1400

    من تعریف گل سرخ رو زیاد شنیدم، من شوی عروس زنده داشته باشن میرم میبینم. امیدوارم همگی توی عروسیمون زیباترین باشیم

  • سارا سه شنبه, 24 فروردين 1400

    مرسی عالی بود

    پاسخ مدیر:

    مرسی از محبتتون دوست عزیز.