بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کاغذ دیواری برای راهرو چی بخرم؟

راهرو‌ها، مسیر‌هایی هستند که هر روزه برای رسیدن به اتاق‌های اصلی خانه از آن‌‌ها عبور می‌کنیم. راهروهای یک خانه مانند شریان‌های اصلی خانه که به اتاق‌های مختلف وصل می‌شوند. ولی شاید هیچ‌کس متوجه اهمیت این فضاهای باریک در دکوراسیون منزل خود نشود. با یک انتخاب اشتباه در دکوراسیون راهرو ورودی یا اتاق‌ها، می‌توانید جلوه زیبای خانه خود را از بین ببرید. با ساده‌ترین روش و انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو، زیبایی خانه خود را چندین برابر خواهید کرد.

ما در این مقاله، کاغذ دیواری مناسب برای انواع راهرو باریک، طولانی یا بدون نور را بررسی کرده‌ایم. با خرید کاغذ دیواری مناسب، زیبایی چشم‌نوازی را به خانه خود هدیه دهید.

کاغذ دیواری ورودی خانه؛ فضای محدود ولی حیاتی در دکوراسیون خانه

انتخاب وسایل دکوراتیو یا به‌کار‌گیری دکوراسیون خاص در راهرو‌ها به دلیل شکل و فرمی که دارند، امکان‌پذیر نیست. برای مثال، اگر راهروی باریکی در ورودی خانه شما قرار داشته باشد، استفاده از جا‌کفشی‌های مدرن یا کمد‌های ایستاده انتخاب مناسبی نخواهد بود. اگر قصد دارید دکوراسیون راهرو ورودی خانه خود را بدون محدود کردن فضا تغییر دهید، فقط کافی است تا سری به مراکز فروش کاغذ دیواری بزنید. با انتخاب یک کاغذ دیواری جذاب، جلوه راهرو ورودی خانه شما دگرگون خواهد شد.

مهم‌ترین نکته برای انتخاب کاغذ دیواری راهرو ورودی خانه، رنگ وسایل و سبک دکوراسیون نشیمن است. رنگ کاغذ دیواری باید با سایر وسایل در قسمت ورودی و در نهایت سبک آن با دکوراسیون کل خانه هماهنگ باشد.

کاغذ دیواری برای راهرو چی بخرم؟

کاغذ دیواری ساده برای راهرو‌؛ بهترین انتخاب برای راهروهای تاریک

برخی از راهرو‌ها در دل خانه، اتاق‌های مختلف را به‌ یکدیگر وصل می‌کنند. این راهرو‌ها فضای نور‌گیر ندارند و در‌صورتی‌که چراغی روشن نشود، بسیار تاریک هستند. بهترین انتخاب، کاغذ دیواری ساده با رنگ‌های روشن است. رنگ روشن، کوچک‌ترین نور را نیز به خوبی منعکس می‌کند و محیط را دلباز نشان می‌دهد. برای متمایز کردن فضای راهرو با سالن پذیرایی و اتاق‌ها، می‌توانید از کاغذ‌ دیواری‌های مینیمال استفاده کنید. طرح‌های مینیمال جزو کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی، راهرو و اتاق‌ها محسوب می‌شود. انتخاب چند طرح و رنگ که هارمونی خوبی با یکدیگر دارند، جلوه‌ای متفاوت به محیط می‌بخشد.

کاغذ دیواری جدید برای راهرو‌؛ انتخاب کاغذ دیواری سه‌بعدی برای راهرو طولانی

تناسب بین طول و عرض راهرو در زیبا‌تر کردن محیط خانه اهمیت دارد. راهرو‌هایی با طول زیاد و عرض کم، حس خوبی را به افراد منتقل نمی‌کند. ولی با یک روش بسیار ساده می‌توانید خطای دید ایجاد کنید و زیبایی را به راهرو خانه برگردانید. با خرید کاغذ دیواری سه بعدی و نصب آن بر دیواری انتهای راهرو، طول آن از نظر بصری کوتاه خواهد شد و توازن بین ابعاد راهرو برقرار می‌شود. همچنین می‌توانید با نصب کاغذ دیواری هم‌رنگ و مشابه با کاغذ دیواری برای اتاق خواب‌ها، عرض راهرو را بیشتر نشان دهید. زیرا با باز شدن در اتاق‌ها فضای راهرو با اتاق خواب یکسان دیده می‌شود.

کاغذ دیواری مناسب برای راهرو های باریک؛ ایده هایی برای راهرو زیبا

راهرو‌های باریک، فقط برای عبور افراد مناسب هستند و قرار دادن وسایل دکوری، باعث ایجاد اختلال در عبور مرور خواهد شد. به‌همین دلیل، بسیاری از افراد از تغییر دکوراسیون آن صرف‌نظر می‌کنند. ساده‌ترین راه برای تبدیل راهرو باریک، به راهرو زیبا، انتخاب صحیح نوع کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری‌های راه‌راه با خطوط افقی باعث بلند‌تر دیده شدن سقف راهرو می‌شود.

حتی انتخاب یک کاغذ دیواری طرح‌دار با ساده، به ایجاد بُعد و عمق در راهرو کمک می‌کند. سپس می‌توانید با نصب چند تابلو مینیمال که رنگی متناسب با کاغذ دیواری دارند، راهرو باریک خانه خود را به زیبا‌ترین راهرو ممکن تبدیل کنید. همین ترکیب را می‌توانید برای راه پله نیز اجرا کنید. یعنی، ترکیب کاغذ دیواری طرح‌دار با ساده بهترین کاغذ دیواری برای راه پله محسوب می‌شود.

ویژگی بهترین کاغذ دیواری برای راهرو‌ با ابعاد مختلف چیست؟

راهرو‌ها به دلیل تردد بالایی که در آن صورت می‌گیرد، بیشتر در معرض آلودگی هستند. به همین دلیل، پوشش دیوار باید به‌گونه‌ای باشد که راحت تمیز شود و آنتی‌باکتریال باشد تا آلودگی باعث ایجاد بیماری در اعضای خانواده نشود. همچنین، کاغذ دیواری راهرو باید دوام بالایی داشته باشد تا در مدت زمان کم، خراب نشود. در نتیجه علاوه‌بر سبک و رنگ کاغذ دیواری، به قابلیت شستشو و آنتی‌باکتریال بودن آن نیز باید توجه کنید. گاهی با پرداخت کمی هزینه بیشتر، محصول با‌کیفیت و با‌دوامی را تهیه خواهید کرد.

کاغذ دیواری برای راهرو چی بخرم؟

انتخاب آسان جدید‌ترین کاغذ دیواری برای راهرو خانه‌های کوچک یا لاکچری

در این مقاله، انواع کاغذ دیواری برای راهرو را بررسی کردیم. تنوع کاغذ دیواری‌ها بسیار بالا است. ولی هر پوششی برای راهرو مناسب نیست. برای مثال، استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در راهرو‌های باریک فقط باعث تنگ‌تر‌شدن فضا و کوچک‌شدن آن از نظر بصری می‌شود. به همین دلیل بهتر است، قبل از خرید و پرداخت هزینه، با کارشناس دکوراسیون خانه مشورت کنید.

در سایت لینوم فلکس به نشانی linumflex.com، انواع گوناگونی از کاغذ دیواری راهرو، اتاق خواب و پذیرایی، عرضه شده است تا افراد با سلیقه‌های مختلف، بتوانند کاغذ دیواری مورد‌نظر خود را به‌راحتی انتخاب کنند. لینوم فلکس با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی، به مشتریان خود مشاوره رایگان نیز ارائه می‌دهد. برای مشورت با متخصصان دکوراسیون خانه لینوم فلکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۲۴۹۳۳ تماس بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما: