بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس

هنگام خرید جهیزیه که می‌رسد، گاهی اقلام ریز و مهمی هستند که ممکن است از چشم بیفتند. وسایل سرویس بهداشتی عروس را می‌توان از همین نوع دانست. از آنجایی که هر روز چند بار از سرویس بهداشتی و وسایل آن استفاده می‎‌شود، باید به جنس و تعداد اقلام آن دقت کرد. در ادامه صفر تا صد نکات خرید سرویس بهداشتی عروس را با هم بررسی می‌کنیم.

وسایل سرویس بهداشتی عروس چیست؟

ست سرویس بهداشتی شامل کلیه لوازم ضروری و مهم توالت‌های ایرانی و فرنگی است که در عین کارایی باعث زیبایی محیط نیز می‌شود. قبل از خرید ست سرویس بهداشتی، باید بدانید که تعداد اقلام موجود در این ست‌ها با هم متفاوت است. برای مثال ست 9 پارچه شامل همه وسایل سرویس بهداشتی است و ست 3 پارچه فقط اقلام بسیار اساسی را دارد. در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی می‌کنیم.

برای سرویس بهداشتی عروس ست چند تکه بخرم؟

سرویس‌های بهداشتی باتوجه‌به نیاز و بودجه افراد، اقلام متفاوتی دارند. توصیه می‌کنیم که برای جهیزیه عروس از ست‌های 9 یا 6 پارچه استفاده کنید تا همه وسایل با هم ست باشند. انواع ست سرویس بهداشتی از این قرار است:

  • ست سرویس بهداشتی 9 پارچه؛ کامل‌ترین سرویس بهداشتی عروس: این ست شامل جای مایع دستشویی، جامسواکی، جاصابونی، فرچه شست‌وشوی دستشویی، لیوان، سطل زباله، جای دستمال و آینه می‌شود.
  • ست سرویس بهداشتی 6 تکه: اگر می‌خواهید کمتر هزینه کنید، ولی در عین حال جهیزیه‌ای زیبا و شیک داشته باشید، سرویس 6 پارچه بهترین گزینه است. این ست شامل جاصابونی، جای مایع دستشویی، جامسواکی، فرچه تنظیف، لیوان و سطل زباله است.
  • ست سرویس بهداشتی 5 تکه: سرویس 5 پارچه لیوان ندارد و شامل سطل زباله، فرچه شست‌وشوی سنگ دستشویی، جای مایع، جای مسواک و جاصابونی می‌شود.
  • ست سرویس بهداشتی 3 پارچه: این سرویس جمع‌وجور است و فقط جاصابونی، جای مایع دستشویی و جامسواکی دراد که کارتان را راه می‌اندازد.

البته وسایل سرویس بهداشتی به این موارد محدود نمی‎شود و باید اقلام دیگری هم‌چون جاحوله‌ای و پادری حمام را نیز فراموش نکنید.

لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس

نکات ضروری در خرید ست سرویس بهداشتی عروس

شاید به نظرتان خرید ست سرویس بهداشتی نیاز به دقت چندانی نداشته باشد. اما نکات ریز و مفیدی را برایتان آماده کرده‌ایم که در انتخاب و خرید کمکتان می‌کند.

  • استفاده از رنگ‌های روشن: از آنجایی که ست سرویس بهداشتی مدام با آب تماس دارد، رنگ‌های تیره لکه‌های آب را بیشتر نشان می‌دهد و ظاهری خوب نخواهد داشت. علاوه‌بر این، ست‌های روشن بیشتر حس تمیزی و پاکیزگی می‌دهد.
  • خرید از برندهای معتبر: مطمئن باشید که اگر کمی بیشتر هزینه کنید و برندهای معتبری را بخرید، ست بهداشتی‌تان دیرتر خراب می‌شود و لازم نیست هزینه دوباره کنید. در وبسایت صفاهوم می‌توانید از میان برندهای معتبر، سرویس خود را انتخاب کنید.
  • انتخاب مناسب‌ترین اندازه: اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید، ست‌های جمع‌وجوری تهیه کنید که فضای زیادی اشغال نکند. علاوه‌بر این، رنگ‌های روشن، محیط را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.
  • قابل شست‌وشو بودن: همه ست‌های سرویس بهداشتی باید در برابر آب و مواد شوینده مقاوم باشند و رنگشان به مرور زمان تغییر نکند.
  • توجه به رنگ حوله‌ها: اگر می‌خواهید حسابی سنگ تمام بگذارید و همه‌چیز با هم ست باشد، حوله‌های دستشویی را هم‌رنگ با ست بهداشتی بخرید. اگر به دنیای حوله‌ها علاقه‌مندید، همه حوله‌‌هایتان را با یک طرح بخرید از حوله دکلته گرفته تا حوله دستشویی.
  • چیدمان سرویس بهداشتی عروس: برای زیباتر شدن محیط سرویس بهداشتی می‌توانید از جای عود، جاشمعی و پادری هم‌رنگ استفاده کنید. برای مثال اگر سرویس بهداشتی استیل دارید، از جاشمعی‌های استیل استفاده کنید.

 

انواع جنس ست بهداشتی عروس؛ نکته‌ای مهم و حیاتی

لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس

ست بهداشتی همان‌طور که از نامش پیداست، مربوط به تمیزی و نظافت می‌شود. به همین دلیل، به جنس وسایل سرویس بهداشتی عروسی توجه ویژه‌ای کنید زیرا با گذشت زمان ممکن است آلودگی و میکروب‌ها را به خود جذب کند. ست سرویس بهداشتی را از نظر جنس می‌توان به دسته‌های زیر دسته‌بندی کرد:

  • ست سرویس بهداشتی سرامیکی؛ شیک و مقاوم: سرویس سرامیکی یکی از شیک‌ترین ست‌های بهداشتی و مناسب جهیزیه است. ست‌های سرامیکی در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم‌اند؛ البته توجه کنید که جنس سرامیکی شکننده است و باید کمی احتیاط کنید.
  • ست بهداشتی استیل؛ مینیمال و ماندگار: ست‌های استیل در برابر آب و مواد شوینده مقاوم‌اند و در عین حال ظاهری شیک و ساده دارند. البته ممکن است جای قطره‎های آب روی آن بماند.
  • ست بهداشتی پلی رزین؛ نوعی جدید از پلاستیک: ست سرویس بهداشتی پلی رزین زیبایی بیشتری نسبت به ست پلاستیکی دارد؛ اما جنس آن از پلاستیک ضعیف‌تر است.
  • ست سرویس بهداشتی پلاستیکی: قیمت این ست بسیار پایین است؛ اما آلودگی بسیاری جذب می‌کند و بعد از مدتی ممکن است تغییر رنگ دهد.

بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید و جنس‌های استیل یا سرامیکی را بخرید؛ زیرا ست‌های پلاستیکی میکروب‌ها را به خود جذب می‌کنند و عمر کمتری دارند.

خرید متنوع‌ترین ست بهداشتی عروس از صفاهوم

در این مقاله، صفر تا صد وسایل سرویس بهداشتی عروسی را با هم بررسی کردیم. یادتان باشد که موقع خرید، حتماً به جنس و اندازه ست بهداشتی توجه بسیاری کنید و قیمت را معیار اصلی‌تان قرار ندهید. اگر قصد خرید جهیزیه دارید، فروشگاه آنلاین صفاهوم بالاترین تنوع سرویس بهداشتی و لوازم دیگر جهیزیه را دارد و کمکتان می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای دیدن تنوع محصولات به وبسایت safahome.com سری بزنید یا با شماره ۳۲۲۲۳۳۳۴-۰۳۱ تماس بگیرید تا بیشتر راهنمایی‌تان کنند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و عمارت پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما: