بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

سریال یاغی جدیدترین ساخته محمد کارت است که این روزها جزو پربیننده ترین سریال های نمایش خانگی است در این مطلب از سوربان لینک های دانلود قسمت ۱۵ سریال یاغی را قرار داده ایم. برای دانلود و تماشای قانونی و با حجم رایگان قسمت پانزدهم سریال یاغی با لینک مستقیم به لینک های موجود در این صفحه مراجعه کنید.

title

لینک دانلود قسمت پانزدهم 15 یاغی (همه کیفیت ها)

title

 

انتخاب کیفیت دانلود

لینک دانلود قسمت پانزدهم 15 یاغی - کیفیت bluray

title

لینک دانلود قسمت پانزدهم 15 یاغی - کیفیت ۱۰۸۰hq

title

لینک دانلود قسمت پانزدهم 15 یاغی - کیفیت ۱۰۸۰p

title

لینک دانلود قسمت پانزدهم 15 یاغی - کیفیت ۷۲۰p

title

لینک دانلود قسمت پانزدهم 15 یاغی - کیفیت ۴۸۰p

title

دانلود قانونی و با لینک مستقیم قسمت ۱۵ یاغی

سریال یاغی اولین سریال ساخته محمد کارت برای شبکه نمایش خانگی میباشد که پیش تر با فیلم شنای پروانه توانسته موفقیت های فراوانی را به دست بیاوردپارسا پیروز فر بازیگر نقش اول سریال یاغی میباشد.

title

title

بازیگران سریال یاغی

پارسا پیروزفر , طناز طباطبایی , فرهاد اصلانی, آبان عسکری , الیکا ناصری , امیر جعفری , علی شادمان , نیکی کریمی , عباس جمشیدی , مه لقا باقری , مهدی حسینی نیا , جواد خواجوی

درباره سریال یاغی

سریال یاغی ادامه ‌ی آثار قبلی کارت است محله های پایین شهری با فرهنگ لاتی گری. تولید آثاری با محوریت محله‌های به شدت پایین شهری را، برند کاری محمد کارت دانست. این انتخاب را می‌توان تا حدودی هوشمندانه دانست. هوشمندانه از این جهت که هر چه در بررسی آثار کارت پیش می‌رویم، شاهد افزایش مهارت او در به تصویر کشیدن روایت، در دل چنین فضاسازی خاصی می‌شویم. گویی دیگر هیچ نقطه‌ی مبهم و تاریکی از چنین فضایی در جهان ذهنی کارت باقی نمانده است.

عوامل اصلی سریال‌ یاغی

مدیرفیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: محمد کارت، مدیرصدابرداری: سعید زند، مدیرتولید: مسعود زمانی، جانشین مدیرتولید: میلاد مولازاده، آهنگساز: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح گریم: محسن دارسنج، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی

مدیربرنامه‌ریزی: وحید کاشی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوان‌زاده، دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی، طراح‌جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس مجید طالبی، طراح لوگو : محمد روح‌الامین، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، مستند پشت صحنه: جواد رزاقی زاده، مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی، اتالوناژ : استودیو روشنا ، پشتیبانی فنی: حمید لدنی و…

خلاصه داستان سریال یاغی

شخصیت اصلی داستان پسرجوانی است که از عمق فقر اقتصادی و فرهنگی به یکباره و طی یک اتفاق خوب موفق می شود.
در مسير ثروت و موفقیت قرار بگیرد. این مسئله بیش از آنکه حاصل تلاش های جاوید باشد، حاصل ثروت باد آورده ای است که از سوی بهمن خان روانهی زندگی جاوید شد.

جاوید پسر جوانی است که به سبب مفقود بودن صیغه نامه پدر و مادرش در بدو تولد او، از داشتن شناسنامه و هویت رسمی محروم است. آشنایی جاوید با ابرا و عشق و علاقه ی عمیقی که بین آنهاست و شرط و شروطهای مادر ابرا برای ازدواج جاوید با دخترش او را مجاب می کند که با تلاش و پشتکار به دنبال دریافت شناسنامه اش برود.

خلاصه داستان قسمت پانزدهم یاغی

در این قسمت داستان به اوج هیجان نزدیک می شود. از آنجا که تنها پنج قسمت به پایان سریال باقی مانده است، بسیاری از ابهامات سریال در قسمت ۱۵ یاغی روشن می شود. رابطه ی بهمن و همسرش طلا به مشکل میخورد و جاوید نیز به آرزوهای خود نزدیک می شود.

عكس هايي از قسمت 15 سريال ياغي

title

title

title

title

title

title



به این مطلب امتیاز دهید:
(9 امتیاز , میانگین: 4.6 از 5)

نظرات شما:
  • مریم پنجشنبه, 27 مرداد 1401

    وای که طناز طباطبایی چقدر خوب بازی کرده با انیکه خیلی متفاوت از فیلم های دیگه ش هست. پارسا پیروزفر رو هم خیلی دوست دارم

  • سارا چهارشنبه, 26 مرداد 1401

    سلام ممنون از سایت خوبتون قسمت ۱۵ فردا میاد؟

    پاسخ مدیر:

    سلام خواهش میکنم. بله قسمت 15 سریال یاغی پنجشنبه منتشر میشه

  • عالی چهارشنبه, 26 مرداد 1401

    توی این سریال بازی جاوید و بهمن خان بنظرم از همه حرفه ای تره

  • لیلا چهارشنبه, 26 مرداد 1401

    خیلی سریال جذابی شده بیصبرانه منتظرم ببینم قسمت ۱۵ چی میشه


عناوین جذاب امروز
بهترین ایده ها