بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در اولین قرار ملاقات عاشقانه چگونه باید عمل کنیم تا بیشترین تاثیر گذاری را روی طرف مقابل داشته باشیم. آداب اولین قرار ملاقات برای آقایان و اینکه در قرار اول با یک دختر چگونه رفتار کنیم را در ادامه مشاهده کنید.

بالاخره موفق شدید و دختر مورد علاثه خود را برای قرار ملاقات دعوت کردید. تبریک می گویم! قسمت سخت زمانی فرا می رسد که باید برای قرار ملاقات خود برنامه ای ایجاد کنید. البته ممکن است کمی استرس داشته باشید. اگرچه کاملاً طبیعی است، اما اکنون زمان آن است که عمل کنید، نه اینکه نگران باشید.

ایجاد یک تاریخ عالی برای قرار ملاقات با دختر مهم است، اما لازم است در مورد مراحل بعدی خود با دقت فکر کنید. وقتی ایده‌هایتان تمام شد یا می‌خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید تا دختری را که ملاقات کرده‌اید تحت تأثیر قرار دهید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم و پاسخی برای سوال در اولین قرار ملاقات با یک دختر چطور رفتار کنیم؟ بیابیم، برخلاف تصور رایج، رفتن به گران‌ترین رستوران و خوردن غذاهای لاکچری بهترین استراتژی نیست. در این مقاله از سایت سوربان، ما چند نکته را فهرست می کنیم که لازم است در اولین قرار ملاقات با دختر مورد علاقه تان بدانید و به آنها توجه داشته باشید.

در اولین قرار ملاقات با یک دختر چطور رفتار کنم ؟ 13 نکته مهم که قطعا هیچکس به شما نگفته!

13 نکته اساسی و مهم در اولین قرار ملاقات با دختر مورد علاقه تان

۱. برای اولین قرار عاشقانه با یک دختر لباس خوبی بپوشید.

ممکن است که لباس های راحتی باشند، اما پیراهن های چروکیده و شلوار جین های راتی شکل، جذاب به نظر نمیرسند. هیچ کس قرار ملاقاتی را با کسی که به نظر برسد فقط از رختخوابش بیرون آمده است و به قرار آمده است نمی خواهد.

۲. در اولین قرار عاشقانه با یک دختر بیشتر شنونده باشید تا گوینده.

در اولین قرار ملاقات با یک دختر چطور رفتار کنم ؟ 13 نکته مهم که قطعا هیچکس به شما نگفته!

طی آداب اولین قرار ملاقات، زنان تحت‌تاثیر مردی قرار می‌گیرند که انرژی عاطفی دارد، مردی که درباره هر چیزی که حرف می‌زند اشتیاق نشان می‌دهد، مردی که سوال می‌کند و حقیقتا به پاسخ‌ها گوش می‌دهد.

اگر وقتی با او در حال گفتگو هستید، در و دیوار را نگاه کنید (یا به نقاط جنسی بدن او نگاه کنید)، او احساس امنیت نخواهد کرد. اگر از او سوالی بپرسید و بعد به وسط حرف او بپرید و یا آنکه نتوانید در پیرو پاسخ او سوال مرتبط دیگری ترتیب دهید تا نشان دهد شما حقیقتاً به او گوش می‌دهید، تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد: او احساس امنیت نخواهد کرد.

۳. تمام توجهان را به او بدهید

در اولین قرار عاشقانه با یک دختر وقتی او حرف می‌زند به چشمان او نگاه کنید. یک مطالعه توسط روانشناسان دانشگاه کلارک برروی «در قرار اول چه بگوییم» انجام شد که شامل افراد غریبه‌ای بود که باید برای مدت ۲ دقیقه به چشمان یکدیگر خیره می‌شدند. این خیره‌شدن دوطرفه، به‌سرعت و به‌طور چشمگیری احساس صمیمیت و عاطفه بین افرادی که به‌یکدیگر خیره شده بودند، ایجاد کرد.

حالا حواستان باشد با این کار طرف مقابل وحشت نکند. یادتان باشد گاهاً چشم‌های‌تان را باز و بسته هم بکنید. مسابقه خیره شدن نیست. بین خیره شدن دو طرفه که باعث ایجاد احساسات و عواطف می‌شود و خیره شدن مداومی که باعث می‌شود او ناگهان از خودش بپرسد که نکند شما یک قاتل سریالی باشید، تفاوت بارزی وجود دارد.

۴. در اولین قرار خود با یک دختر به تن صدای خود توجه کنید.

در اولین قرار ملاقات با یک دختر چطور رفتار کنم ؟ 13 نکته مهم که قطعا هیچکس به شما نگفته!

نکته دیگری که باید در آداب اولین قرار ملاقات با دختر به آن توجه کنید، تن صدایتان است. پرفسور دیوید فینبرگ از دپارتمان روانشناسی، علوم اعصاب و رفتار از دانشگاه مک مستر، مدیر آزمایشگاه تحقیقاتی صدا است. تحقیقات او در دهه‌های گذشته نشان داده است که صداهای با ارتفاع پایین‌تر (بم‌تر یا صدایی که از دیافراگم می‌آید و نه از دماغ. مترجم) در مردان، از نظر زنان جذاب‌تر است.

۵. در اولین قرار ملاقات با یک دختر از لحاظ بدنی با او هماهنگ شوید.

محقق مشهور روانشناسی اجتماعی، دکتر جان بارگ از دانشگاه ییل، در مورد موضوع در قرار اول چه بگوییم کشف کرد که مردم به‌طور طبیعی با زبان بدن یکدیگر هماهنگ می‌شوند. اسم این آداب اولین قرار ملاقات، چسب اجتماعی است. افراد مورد تحقیق در آزمایشگاه، زمانی که محقق وضعیت بدن و حرکات آنها را تقلید می‌کرد، محقق را بیشتر دوست داشتند و فکر می‌کردند تعامل، بهتر پیش می‌رود.

مردم به‌طور طبیعی رفتار و سبک یکدیگر را تقلید می‌کنند و در نتیجه یکدیگر را دوست می‌دارند. شما هم می‌توانید به خوبی از چسب اجتماعی در قرار ملاقات استفاده کنید. اگر شما به یک زن نگاه کنید، به‌طور طبیعی اتفاق می‌افتد- پس توجه کنید. ما نمی‌گوییم که بیش از حد تظاهر به این کار کنید و نمی‌گوییم وقتی او موهایش را با عشوه عقب می‌زند، شما هم همین کار را کنید. فقط اگر به کلمات و زبان بدن او توجه کنید، دلبستگی اجتماعی ایجاد خواهد شد.

نکات مهم در اولین قرار عاشقانه با یک دختر که باید رعایت کنید

در اولین قرار ملاقات با یک دختر چطور رفتار کنم ؟ 13 نکته مهم که قطعا هیچکس به شما نگفته!

۶. با طرح سوال در قرار اول چه بگوییم در ذهن خود، تلاش کنید سوالات باز پاسخ بپرسید.

۷. خودتان باشید ولی اگر صدای طبیعی شما شبیه میکی‌موس به‌نظر می‌رسد، سعی کنید با پایین‌ترین ارتفاعی که می‌توانید صحبت کنید.

۸. از طریق شنونده خوبی بودن، حس امنیت ایجاد کنید.

۹. او را در مرکز مکالمه و قرار ملاقات قرار دهید.

۱۰. به چشمان او بنگرید و با حرکات و ژست او خیلی طبیعی همراه شوید.

۱۱. وقتی برای آداب اولین قرار ملاقات برنامه‌ریزی می‌کنید، خلاق باشید.

۱۲. بانزاکت باشید. در را برای او باز کنید و صندلی را عقب بکشید.

۱۳. حمایت‌گر و با اعتماد به‌نفس باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز