بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اولین قرار ملاقات برای هر دو طرفین بسیار مهم است. شما در اولین قرار ملاقات تاثیر اولیه را بر روی فرد می گذارید. و تاثیر اولیه عموما در ذهن فرد باقی خواهند ماند و حتی ممکن است بر مبنای آن تصمیمات مهمی را بگیرد. خانم ها و آقایان می توانند هر دو در اولین قرار ملاقاتشان اشتباهاتی داشته باشند که بتواند فرصت آشنایی با فرد ایده ال را از آنها بگیرد در ادامه به اشتباهات رایج خانم ها در اولین قرار ملاقات با یک پسر پرداخته ایم که این اشتباهات میتواند بلای جان رابطه شود و رابطه را نابود کند.

یکی از مهم ترین برخوردها اولین قرار ملاقاتی می تواند باشد که دختران با پسران دارند اما ممکن است دختران در این قرار ملاقات مرتکب اشتباهاتی شوند که ادامه رابطه را غیرممکن کند. اشتباهاتی از قبیل صحبت کردن در مورد گذشته که بحث برانگیز باشد و یا همچنین مواردی می تواند یک موقعیت خوب را منحل کند، رابطه ای که ممکن است ادامه خوبی داشته باشد اما با اشتباهاتی در همان ابتدای ملاقات رابطه کات شود.

اولین قرار ملاقات می تواند ادامه یافتن یا نیافتن یک رابطه را تعیین کند، بنابراین مهم است که خانم ها بدانند راه های فراری دادن یک مرد به اندازه راه های جذب او اهمیت دارند. در ادامه این مطلب از سوربان به 12 اشتباه رایجی که خانم ها در اولین قرار ملاقات مرتکب می شوند اشاره می کنیم.

12 اشتباه ناپسند که برخی از دختران در اولین قرار ملاقات با یک پسر مرتکب می‌شوند!

اشتباهات رایج دختران در اولین قرار ملاقات با پسران

۱. دیر کردن

هیچ وقت دیر نکنید تصوری که از فردی که سر اولین قرار ملاقات دیر می کند، فردی پر مشغله نیست. بلکه فردی بی مسئولیت است که به وقت دیگران بی توجه است، اگر ناخودآگاه چنین اتفاقی افتاد حتما از طرف مقابل عذرخواهی کنید.

۲. سوال نکردن از مخاطب

از مهمترین اشتباهات خانم ها در اولین قرار ملاقات همین مسئله تعامل نداشتن با مخاطبشان است اگر سوالی نپرسید و صحبت را ادامه ندهید به فرد مقابل خود حس نداشتن علاقه را منتقل می کنید.

اگر فردی خجالتی هستید یا از سوال خود اطمینان ندارید به مسائل از قبل فکر و تمرین کنید.

۳. صحبت کردن در مورد روابط و خواستگاران قبلی

12 اشتباه ناپسند که برخی از دختران در اولین قرار ملاقات با یک پسر مرتکب می‌شوند!

تا زمانی که از شما خواسته نشده است از صحبت در این باره خودداری کنید. در صورت سوال بهتر است در اولین قرار ملاقات به صورت خلاصه، با ظرافت و مودبانه پاسخ دهید و بعد از آن موضوع را تغییر دهید.

۴. خود را فردی کم اعتماد به نفس و ناتوان جلوه دادن!

نیازی نیست که نقص های خود را در اولین قرار ملاقات آشکار کنید. هرچه اعتماد به نفس تان بیشتر باشد، جذاب تر است. تعادل را میان بیان مهارت ها و ناتوانی های خود رعایت کنید.

۵. بدگویی در مورد خودتان

کسی که خودش را دوست ندارد بر روی ناخودآگاه دیگران نیز تاثیر منفی می گذارد. خودتان را دوست بدارید و از خودتان بدگویی نکنید.

۶. رعایت نکردن آداب معاشرت و ادب

آداب معاشرت و ادب را رعایت کنید. اگر به رستوران رفته اید و او پول شام را حساب می کند، حتماً تشکر کنید. با خدمه رستوران کاملاً مودبانه برخورد کنید، آداب غذا خوردن را رعایت کنید و در همه مراحل این ملاقات مهم مراقب رفتارتان باشید!

۷. چک کردن مدام تلفن همراه

با موبایلتان ور نروید! هیچ چیز به اندازه این کار بی حوصلگی با بی علاقگی شما را به موضوع صحبت نشان نمی دهد. در اولین ملاقات تلفن همراهتان را در حالت بی صدا قرار بدهید و حتی الامکان آن را از کیفتان خارج نکنید. سعی کنید پیامک دادن یا چک کردن صفحه فیس بوکتان را به زمان دیگری محول کنید!

12 اشتباه ناپسند که برخی از دختران در اولین قرار ملاقات با یک پسر مرتکب می‌شوند!

۸. ارزان ترین یا گران ترین غذا یا خوراکی را سفارش دادن

در انتخاب غذا دقت کنید گران ترین یا ارزان ترین غذا را سفارش ندهید(به خصوص اگر پول شما را طرفتان می پردازد).

۹. در اولین قرار ملاقات درمورد ازدواج یا بچه دارشدن ، حرف زدن ممنوع!

به هیچ عنوان در اولین ملاقات و حتی الامکان سه یا چهار ملاقات بعدی در مورد ازدواج یا و بچه دار شدن صحبت نکنید. هیچ اشکالی ندارد اگر راجع به آینده رابطه صحبت کنید و حتی اشتیاق نشان بدهید، ولی نباید این طور به نظر برسد که در اولین ملاقات عاشق شده اید. هرگز خود را در ملاقات اول شیفته و مجذوب نشان ندهید مگر اینکه بخواهید دیگر هرگز او را نبینید!

۱۰. در اولین قرار ملاقات در مورد گذشته خودتان صحبت نکنید یا درمورد گذشته طرف مقابلتان سوال نکنید!

خانم ها معمولاً در اولین قرار ملاقات راجع به گذشته خود زیاد صحبت می کنند و اطلاعاتی را به طرف مقابل منتقل می کنند که می تواند به آینده رابطه ضرر بزند. تا جایی که ممکن است در مورد روابط گذشته خود صحبت نکنید و راجع به گذشته طرفتان هم نپرسید.

12 اشتباه ناپسند که برخی از دختران در اولین قرار ملاقات با یک پسر مرتکب می‌شوند!

۱۱. طوری رفتار نکنید که طرفتان فکر کند قرار است رابطه ای را شروع کند که جیبش را خالی می‌کند!

طرز زندگی و توقعات انسان ها در طول زمان عوض شده است. اگرچه هنوز مردهایی وجود دارند که اصرار دارند هزینه شام را بپردازند، ولی اکثر آنها انتظار دارند که لااقل پیشنهاد پرداخت پول را از طرفشان بشنوند. اجازه ندهید طرفتان احساس کند که رابطه ای را شروع کرده که می تواند جیبش را خالی کند!

۱۲. پر حرفی در اولین قرار ملاقات ممنوع!

سعی کنید در مکالمات خود تعادل را حفظ کنید و پرحرفی نکنید. اجازه بدهید طرفتان هم فرصت حرف زدن داشته باشد. ضمناً، لازم نیست در اولین ملاقات از کلمه “من” بیش از حد لازم استفاده کنید و همه اطلاعات مربوط به زندگی، شغل، تحصیلات و خانواده تان را بیان کنید.

از نکات کوچک دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به هیچ عنوان در رابطه با توانایی ها، مهارت ها و درآمدتان دروغ نگویید.
  • نصیحت کردن ممنوع .
  • سرد برخورد کردن دور از آداب اجتماعی و معاشرت است.
  • مهربان باشید و لی در عین حال مرزهایتان را مشخص کنید.
  • استاندارد های تان را با سیاست بیان کنید.
  • به حرف ها به دقت گوش دهید و میان حرف مخاطبتان نپرید.


به این مطلب امتیاز دهید:
(16 امتیاز , میانگین: 4.6 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:
  • ناشناس دوشنبه, 26 تیر 1402

    اگر نظر بنده را بخواهید نظر شخص من این است در زمان ما مردها چشمشان به پول زن خیلی کمتر بود مرد جنتلمن دم به دقیقه از پول و مخارج حرف نمیزند به نظر من کسی که قصد ازدواج دارد جیبش باید پر از پول باشد ان‌وقت بستگی به ان زن دارد که اگر مورد پسند بود شاید نان و پنیر هم برایش مزه کباب دهد. مرد خسیس از اول از حرف زدنش و رفتارش مشخص است


عناوین جذاب امروز