بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
شباهت زیاد و عجیب برخی بازیگران به همدیگر باعث شده خیلی ها فکر کنند این بازیگران باهم فامیل اند اما جالب است بدانید خیلی از این شباهت ها کاملا اتفاقی است در ادامه ۶ بازیگر معروف که شباهت زیادی به هم دارند اما هیچگونه نسبت فامیلی باهم ندارند را معرفی کرده ایم.

دانستن جزئیات زندگی خصوصی چهره های معروفی مثل بازیگران و هنرمندان، همیشه برای طرفداران آنها جذاب بوده و هست. یکی از این جزئیات، نسبت فامیلی است که برخی از بازیگران باهم دارند.

البته هستند بازیگرانی که با هم هیچ نسبت فامیلی ندارند ولی به دلیل شباهت ظاهری که به یکدیگر دارند، مخاطبان آنها را فامیل و حتی برادر هم تلقی کرده اند و در موردشان شایعه سازی هایی نیز صورت گرفته است.

در ادامه این مطلب از سوربان ۳ بازیگر مرد ایرانی که با هم شباهت زیاد و چشمگیری دارند ولی هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند را معرفی خواهیم کرد تا شک و شبهات موجود در ذهنتان برای همیشه رفع شوند. پس بدانید که بازیگران این لیست هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند و فقط به هم شبیه هستند.

شباهت عجیب این 3 بازیگر به همدیگر شما را هم متعجب خواهد کرد + عکس و اسامی

شیاهت اتفاقی بازیگران مرد ایرانی به همدیگر

بهنام شرفی و زهیر یاری

شباهت عجیب این 3 بازیگر به همدیگر شما را هم متعجب خواهد کرد + عکس و اسامی

بهنام شرفی متولد 1360 در تهران، بازیگر و کارگردان است فارغ التحصیل رشته روابط عمومی می باشد که شروع کار هنری خود را از بازیگری تئاتر شروع کرد تا اینکه وارد نویسندگی و کارگردان این حوزه هم شد.

زهیر یاری متولد 26 فروردین 1359 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران است، شاخص ترین صفت او در بین آشنایاین و دوستانش صبوری و خوش اخلاقی اش می باشد، وی یک برادر کوچکتر بنام شعیب دارد.

فریبرز عرب نیا و ابوالفضل پورعرب

شباهت عجیب این 3 بازیگر به همدیگر شما را هم متعجب خواهد کرد + عکس و اسامی

فریبرز عرب نیا بازیگر و کارگردان ایرانی متولد 25 فروردین سال 1343 در شهر تهران است. او در سال 1360 توانست مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک بگیرد.

ابوالفضل پورعرب متولد 1 تیر 1340 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد که تجربه سه ازدواج ناموفق داشته و مدتی هم با بیماری سرطان دست به قریبان بود.

بهروز شعیبی و زنده یاد حسام محمودی

شباهت عجیب این 3 بازیگر به همدیگر شما را هم متعجب خواهد کرد + عکس و اسامی

بهروز شعیبی متولد 25 شهریور 1358 در مشهد، بازیگر و کارگردان است، در نوجوانی وارد بازیگری حرفه ای شد اما بعد به پشت صحنه رفت و تا مدت ها دستیار کارگردان و برنامه ریز بود و حالا در قامت بازیگر و کارگردان می درخشد.

حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1 فروردین سال 1365 می باشد. حسام مدرک کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از دانشگه تربیت مدرس دارد و بازیگری را به صورت حرفه ای با نمایش و تئاتر شروع کرده است.

حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت.

مازیار میری با اعلام این خبر گفت: حسام محمودی شب گذشته، ۱۲ اردیبهشت‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفته است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(154 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز