بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در دنیای بازیگری افرادی هستند که تنها با بازی اولشان به اوج شهرت و معروفیت رسیدند، در ادامه ۳ تا از این بازیگران را بشناسید.

اخبار و حواشی مربوط به زندگی هنرمندان، سلبریتی ها و افراد مشهور در سراسر دنیا مورد توجه علاقمندان و طرفدارانشان است و تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آنها مورد قضاوت می‌باشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از صحیح یا غلط بودن آن ، برقرار است و اغلب طرفداران سلبریتی ها و هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی این هنرمندان و سلبریتی ها بدانند.

تعداد زیادی از ستاره ها یک شبه راه صد ساله را طی کرده اند و با بازی دریک فیلم حسابی در ذهن و دل مردم ماندگار شدند.

امروز در این مطلب از سوربان با ۳ بازیگر زن که در ۲۲ سالگی راه صد ساله را یک شبه رفتند و با یک فیلم مشهور شدند آشنا میشویم.

سه بازیگر زن که در 22 سالگی و با اولین فیلم سوپراستار شدند | شهرت یک شبه؟!

سه بازیگر زن که در 22 سالگی و با اولیت فیلم سوپر استار شدند

  • الناز ملک با بازی در فیلم سقوط

الناز ملک، از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود.

سه بازیگر زن که در 22 سالگی و با اولین فیلم سوپراستار شدند | شهرت یک شبه؟!

الناز ملک علاوه بر بازیگری به نوازندگی هم مشغول است و ساز مورد علاقه او کمانچه است او همچنین به زبان ترکی تسلط کامل دارد.

اولین تجربه او در زمینه بازیگری ، مقابل دوربین سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده است. وی نقش دختری به نام آیسان را در کنار بازیگران برجسته ای همچون حمید فرخ نژاد ، سجاد بابابی، پدرام شریفی و … بازی میکند.

  • صدف اسپهبدی فریبا در فیلم علفزار

سه بازیگر زن که در 22 سالگی و با اولین فیلم سوپراستار شدند | شهرت یک شبه؟!

صدف اسپهبدی بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار است که در نقش یک دختر معتاد به خوبی ظاهر شده است. او این نقش را به شکلی متفاوت ایفا کرد و  به همین دلیل برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن در چهلمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر شد.

صدف اسپهبدی فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ و از طریق بازی در فیلم کوتاه «راحانا» شروع کرد و کمی بعد در مجموعه تلویزیونی «سفر در خانه» به ایفای نقش پرداخت.

او علاوه بر بازیگری، سابقه اجرا در برنامه «همیشه خونه» در شبکه آموزش در کنار فرهاد جم را نیز داشته است.

  • پردیس پورعابدینی با بازی نقش مانلی در سریال آقا زاده

سه بازیگر زن که در 22 سالگی و با اولین فیلم سوپراستار شدند | شهرت یک شبه؟!

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی که از اوایل تابستان سال ۹۹ پخش خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرد از همان ابتدا پربیننده شد .

نقش اصلی زن این سریال را بازیگر تازه کاری به نام پردیس پورعابدینی ایفا می کند . وی در این سریال نقش دو شخصیت یعنی راضیه که یک دختر مذهبی است و با حامد ازدواج کرده است  و نقش دیگرش یعنی مانلی که دختری بلند پرواز است  که مقابل شخصیت نیما بحری با بازی امیر آقایی را ایفا می کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(25 امتیاز , میانگین: 3.2 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز