بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
ازدواج هنرمندان گرچه خبرهای بسیار با خود به همراه دارد، اما همواره یکی از جذاب‌ترین بخش زندگی هنرمندان است. در بین هنرمندان ایرانی، کم نیستند کسانی که شریک زندگی خود را از دنیای هنر انتخاب کرده و زندگی مشترک خود را اینگونه رقم زده‌اند.

در همه جای دنیا سلبریتی ها و هنرمندان در معرض توجهات زیادی هستند و به جهت انبوه طرفدارانشان تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آن ها مورد قضاوت میباشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن ، برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند.

هنرمندان و بازیگران زیادی به واسطه کارشان با همدیگر آشنا شده اند و ازدواج کرده اند. اگرچه برخی از این زندگی ها دوام زیادی نداشته است اما برخی دیگر هم زندگی شاد و عاشقانه ای کنار هم دارند. در ادامه این مطلب از سوربان بازیگرانی که زن و شوهرند را میبینید.

بازیگرانی که نمیدونستی زن و شوهرند - جدید 1402

امیر جعفری و ریما رامین فر

بازیگرانی که نمیدونستی زن و شوهرند - جدید 1402

امیر جعفری در کنار بازیگری، طرفداری از تیم محبوبش را فراموش نکرده و همواره و در موقعیت‌های مختلف استقلالی بودنش را به همه یادآوری می‌کند. او که در کنار ریما رامین‎فر زوج محبوبی را تشکیل داده است، در فیلم‌هایی چون قاعده تصادف، نفوذی، بی‌پولی و مکس نیز بازی کرده است.

سعید چنگیزیان و الهام کردا

بازیگرانی که نمیدونستی زن و شوهرند - جدید 1402

سعید چنگیزیان از جمله بازیگران فعال و درجه یک تئاتر است که کارهای درخشانی در عرصه بازی در صحنه دارد مثل تن تن و راز قصر مونداس، باغ آلبالو و غیره و این روزها در نقش اصلی نمایش ستوان آینیشمور حسن معجونی بازی متفاوتی ارائه کرده است.

هادی کاظمی و سمانه پاکدل

بازیگرانی که نمیدونستی زن و شوهرند - جدید 1402

هادی کاظمی و سمانه پاکدل که از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون هستند با یکدیگر ازدواج کردند و به زوج های هنری مشهور پیوستند. هادی کاظمی در سال ۱۳۵۵ متولد شده است و سمانه پاکدل متولد ۱۳۶۶ است و این زوج با هم اختلاف سنی ۱۱ ساله دارند.

علی زندی و متین ستوده

بازیگرانی که نمیدونستی زن و شوهرند - جدید 1402

علی زندی بازیگر تئاتر سال های زیادی در این عرصه فعالیت داشته و از بازیگران شناخته شده می باشد او در فیلمها و سریالهای پربیننده بازی نکرده اما در تئاتر سوابق زیادی دارد.

گفته می‌شود که متین ستوده در تئاتر با او آشنا شده و در نهایت آشنایی آنها به ازدواج ختم گردیده است.

مهدی صباغی و شیرین اسماعیلی

بازیگرانی که نمیدونستی زن و شوهرند - جدید 1402

شیرین اسماعیلی متولد 24 دی سال 1360 در تهران است. خانم اسماعیلی بازیگر جوان و بی حاشیه کشورمان در طول سال های فعالیت خود آرام و بی حاشیه زندگی شخصی و هنری اش را سپری می کند و در اولین تجربه نمایش خانگی خود توانسته بدرخشد و مورد تحسین قرار گیرد.

همسر شیرین اسماعیلی مهدی صباغـی از کارگردانان سینما و تلویزیون است.

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر

بازیگرانی که نمیدونستی زن و شوهرند - جدید 1402

امیریل ارجمند ۴۷ ساله بوده و متولد سال ۱۳۵۳ در تهران می باشد،  همسرش یاسمینا باهر نیز از بازیگران سینما و تلویزیون بوده و متولد سال ۱۳۶۸ در تهران می باشد.

امیر یل ارجمند فرزند فرشته یغمایی و داریوش ارجمند از بازیگران پیشکسوت سینماست. که علاوه بر بازیگری به آهنگسازی و خوانندگی نیز می پردازد.

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

بازیگرانی که نمیدونستی زن و شوهرند - جدید 1402

ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان شهریورماه 93 ازدواجش با گلوریا هاردی را علنی کرد و با مراسمی راهی خانه بخت شد. گلوریا هاردی بازیگر ایرانی و فرانسوی سریال کیمیا همسر ساعد سهیلی است و این زوج هنرمند چند سالی است که زندگی مشترک بی حاشیه ای دارند.

این زوج اختلاف سنی حدودا 6 ساله ای با هم دارند و خانم بازیگر شش سال از همسرش بزرگتر است.

رامبد جوان و نگار جواهریان

بازیگرانی که نمیدونستی زن و شوهرند - جدید 1402

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است

تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد !

رامبد جوان در ازدواج سومش با نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد آنها در سال 95 در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند که ثمره این زندگی دختری بنام ایراندخت متولد 31 تیر 98 در کاناداست.

مجتبی رجبی و حدیث میرامینی

بازیگرانی که نمیدونستی زن و شوهرند - جدید 1402

مجتبی رجبی معمار متولد 13 تیر ماه 1362 در تهران است.تئاتر خوانده, پدرش مجید رجبی معمار مدیر سابق شبکه تهران و مدیر فعلی شبکه جام جم است,یک خواهر کوچکتر از خودش دارد.او ابتدا در سریال فرزند صبح به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت و از آن به بعد پایش به دنیای بازیگری باز شده است.

حدیث میرامینی بازیگر زن جوان ایرانی که در فیلم های بسیاری نقش آفرینی کرده و در تلویزیون بسیار دیده شده است با مجتبی رجبی بازیگر جوان و طناز ایرانی که کمتر دیده شده ازدواج کرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(229 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما: