بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آیا رنگ مو مانند مدل مو می تواند باعث چاق تر نشان دادن چهره شود؟ پاسخ بله هست اگر دوست دارید بدانید کدام رنگ موها برای صورت لاغر و کشیده مناسب است این مطلب برای شماست.

داشتن صورت لاغر پس از گرفتن یک رژیم غذایی و کاهش وزن، می تواند زیبایی چهره شما را کاهش دهد. البته انتخاب آرایش مناسب و پوشیدن لباس های خاص، می تواند از لاغری چهره شما بکاهد و تاثیر آن را کاهش دهد.

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که چه مدل مویی می تواند صورت شما را چاق تر نشان دهد؛ اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که رنگ مو چه تاثیری روی چهره شما دارد؟ و کدام رنگ مو صورت را چاق تر نشان میدهد؟ رنگ موی مناسب صورت لاغر بستگی به نوع چهره و سلیقه شما، می تواند بسیار بر روی چاقی و چهره شما تاثیر گذار باشد.

بنابراین، اگر احساس می کنید که از لاغری صورت خودتان دل خوشی ندارید، می توانید از رنگ موی مناسب صورت لاغر کمک بگیرید. فراموش نکنید که رنگ موهای مناسب صورت های لاغر باید به صورت اصولی روی موها نشانده شوند تا زیبایی صورت و چهره را چندین برابر کنند. برای آشنایی با این رنگ موها تا انتهای این مطلب از سوربان همراه ما باشید.

اگر صورتی لاغر و کشیده دارید این 10 رنگ مو مناسب شماست! (تصاویر)

چه رنگ مویی صورت را چاق نشان میدهد

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آیا رنگ مو مانند مدل مو می تواند باعث چاق تر نشان دادن چهره شود؟ واقعیت این است که هر ترکیب رنگی که در صورت و موهای شما به کار برود، تاثیر زیادی روی زیبایی چهره شما دارد. اگر به دنبال این هستید که چهره لاغر خود را چاق تر و جذاب تر نشان دهید، می توانید یک رنگ موی خاص را انتخاب کنید.

به طور کلی، رنگ موهایی که می توانید برای صورت لاغر خودتان مورد استفاده قرار دهید، به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند. با ما همراه باشید تا در مورد مزایای رنگ موی مناسب صورت لاغر در هر یک از دسته بندی زیر صحبت کنیم.

رنگ موهای تیره برای صورت های لاغر

اگر صورتی لاغر و کشیده دارید این 10 رنگ مو مناسب شماست! (تصاویر)

رنگ موهای تیره جزء رنگ های مو جذاب برای خانم ها محسوب می شود. بسیاری از ما ایرانیان ذاتا از ابتدای تولد دارای موهای تیره رنگی هستیم. اما پس از افزایش سن و سفید شدن موها، نیاز به رنگ کردن موهای خودمان داریم.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که حتی برای رنگ کردن موهای خود از رنگ موهای تیره مانند رنگ موی مشکی، رنگ موی دودی، شرابی و قهوه ای استفاده کنند.

هر یک از این رنگ های مو زیبایی خاص خودشان را دارند. اما آیا رنگ موی تیره مناسب صورت لاغر است؟ پاسخ منفی است. معمولا رنگ های تیره باعث لاغرتر نشان دادن صورت و چهره می شوند.

اگر می خواهید دقیق تر این موضوع را درک کنید، خودتان را در یک لباس مشکی تصور کنید. قطعا لباس مشکی اندام شما را کوچک تر از آن چیزی که هست نشان می دهد. اما رنگ های روشن باعث بزرگ تر نشان دادن اندام شما می شوند.

بنابراین، رنگ موی مناسب صورت لاغر، رنگ موی تیره نیست. البته برخی از افراد که به رنگ های تیره علاقه مند هستند، می توانند از رنگ هایی که هایلایت روشن تر دارند استفاده کنند. به طور مثال، رنگ قهوه ای طلایی یکی از رنگ های جذاب برای خانم هاست که می تواند باعث چاق تر نشان دادن صورت نیز شود.

رنگ موهای روشن برای صورت های لاغر

اگر صورتی لاغر و کشیده دارید این 10 رنگ مو مناسب شماست! (تصاویر)

دسته دوم از انواع رنگ موهایی که می توان برای زیباتر کردن چهره استفاده کرد، رنگ موهای روشن هستند. همانطور که مشخص است رنگ موی روشن می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی چهره شما داشته باشد. معمولا افرادی که می خواهند جوان تر به نظر برسند از رنگ موی روشن برای موهای خود استفاده می کنند.

اگر به دنبال رنگ موی مناسب صورت لاغر هستید، رنگ موهای روشن بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند. این رنگ موها صورت شما را بازتر نشان می دهند. به همین خاطر، می توانند گزینه خوبی برای افرادی که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند، باشند.

کدام رنگ مو ها صورت را چاق تر نشان می‌دهند؟

اگر صورتی لاغر و کشیده دارید این 10 رنگ مو مناسب شماست! (تصاویر)

انتخاب رنگ موی روشن برای صورت لاغر، یک انتخاب اصولی و منحصر به فرد است. فقط باید دقت داشته باشید که رنگ موی انتخابی شما، به رنگ صورت شما بیاید.

به طور مثال، رنگ موی بلوند صورتی بیشتر مناسب رنگ پوست روشن و صورتی رنگ است. اما ترکیب رنگ های دیگری نیز وجود دارند که می توانند برای پوست های سبزه و برنزه مورد استفاده قرار گیرند. از جمله انواع رنگ موهای روشنی که می توانند باعث چاق تر نشان دادن صورت شوند، عبارتند از:

  • رنگ موی بلوند طلایی
  • رنگ موی بلوند صورتی
  • رنگ موی بلوند و قهوه ای
  • رنگ موی استخوانی
  • رنگ موی دودی روشن

با استفاده از رنگ هایی که در این مقاله معرفی شد می توانید صورت خود را چاق تر جلوه دهید و زیبایی خود را افزایش دهید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز