بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

معرفی سوئیت‌های هتل اسپیناس

معرفی سوئیت‌های هتل اسپیناس

لیست سفر به تهران را نوشته‌اید؟ در تهران به کجاها می‌روید؟ تهران شلوغ‌ترین شهر ایران است. در سال‌های خیلی قدیم مسافران وقتی به تهران می‌آمدند. کنار میدان آزادی سوار تاکسی می‌شدند، به هتل می‌رفتند. اما الان تهران در هوای آلود گم شده است. اما این به معنا نیست که سفر به تهران مانند گذشته خوش نمی‌گذرد. امروزه سفر به تهران، هیاهو و شلوغی‌های زیادی دارد. پس باید در هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد به‌دوراز شلوغی‌ها استراحت کرد. اما هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد در کجا قرار دارد؟ چه امکاناتی سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد به مسافران ارائه می‌دهد.

اقامتی به‌دوراز شلوغی‌ها

هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد همان‌طور که اسمش پیدا است؛ در منطقه سعادت‌آباد تهران قرار دارد. هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد از مرکز ترافیک و آلودگی هوا دور است. اما با ایستگاه‌های بی‌آرتی نزدیک به هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد می‌توانید به مرکز تهران بیاید.

اتاق‌ها و سوئیت های هتل

هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی دارد. اتاق و سوئیت مدنظر خودتان را پیدا کرده‌اید؟ قبل از رزرو اتاق یا سوئیت هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد، اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل این هتل را بشناسید، تا اتاق یا سوئیت مدنظر خودتان را در هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد پیدا کنید.

انواع اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد تنوع بالایی دارد. اگر با خانواده به تهران سفر می‌کنید، اتاق‌های خانوادگی هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد، بهترین گزینه برای شما است. پس بریم بیشتر با اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد آشنا شویم.

  • 1_  اتاق دوتخته دبل استاندارد

اتاق‌های دوتخته دبل استاندارد هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد ظرفیتی دونفره دارد. در اتاق‌های دوتخته دبل استاندارد، یک‌تخته دونفره در وسط اتاق قرار گرفته شده است. منظره این اتاق‌ها در هتل اسپیناس پالاس تهران روبه کوه یا شهر است. همچنین در اتاق دوتخته دبل استاندارد میز کار قرار دارد.

  • 2_ اتاق تویین استاندارد

اگر با دوستانتان به تهران سفر می‌کنید، اتاق‌های تویین استاندارد هتل اسپیناس پالاس تهران، گزینه مناسبی برای اقامت شما است. اتاق‌های تویین به اتاق‌های گفته می‌شود که دو تخت جدا از یکدیگر دارد. اتاق‌های تویین هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد با فضای مدرن و سنتی  طراحی شده‌اند. از امکانات خوب این اتاق‌ها در هتل اسپیناس پالاس تهران، سرویس رایگان صبحانه است.

معرفی سوئیت‌های هتل اسپیناس

  • 3_ اتاق خانوادگی رویال

اتاق‌های خانوادگی رویال هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد برای سفر‌های خانوادگی و سفر گروهی با دوستان مناسب است. اتاق خانوادگی رویال یک‌تخت دونفر و یک‌تخت یک‌نفر دارد. منظره اتاق‌های خانوادگی رویال روبه کوه دماوند است که صبح‌ها با این منظره عالی از خواب بیدار می‌شوید.

  • 4_ اتاق یک‌تخته CF

اگر برای جلسه کاری یا شرکت در کنفرانس یا همایش به تهران سفر می‌کنید، در سفر اتاق یک‌تخته CF هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد را رزرو کنید. در این اتاق، تخت یک نفر قرار دارد.

سوئیت‌های مختلف هتل

در زمان رزرو هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد انتخاب شما، سوئیت یا اتاق است؟ در تصمیم‌گیری عجله نکنید، اجازه دهید اول سوئیت هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد را معرفی کنیم. بعد از آن سراغ رزرو اتاق یا سوئیت در هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد می‌رویم.

  • 1_ سوئیت جونیور

سوئیت‌های جونیور ظرفیت سه نفر دارد، چون در داخل اتاق‌خواب این سوئیت یک‌تخته دونفر ویک تخت یک‌نفر قرار دارد. در سوئیت جونیور اتاق پذیرایی و اتاق‌خواب جدا است. منظره این سوئیت در هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد مانند اتاق‌های این هتل روبه کوه دماوند و شهر است. امکانات اتاق پذیرایی با اتاق‌خواب مجزا است، به این صورت که تلویزیون در هر دو اتاق قرار دارد.

  • 2_ سوئیت سیگنیچر

سوئیت سیگنچر مجلل‌ترین سوئیت در هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد است. این سوئیت دکوراسیون شیکی دارد، در اتاق نشیمن مبل‌های راحتی روبه تلویزیون قرار دارد. در سوئیت سیگنیچر علاوه بر سرویس بهداشتی، جکوزی، سرویس اتاق 24 ساعت، میز کار برای مسافران در نظر گرفته شده است.

معرفی سوئیت‌های هتل اسپیناس

  • 3_ سوئیت اسکای

سوئیت اسکای در بالاترین طبقه هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد قرار دارد. از پنجره سوئیت اسکای همه تهران را می‌بیند. این سوئیت اتاق‌خواب، اتاق کار، سالن پذیرایی دارد که در سالن پذیرایی این سوئیت میز ناهار خوردی و میز مینی بار قرار گرفته است. همچنین جکوزی این سوئیت در هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد منظره‌ای روبه کوه دماوند دارد.

رزرو هتل از علی‌بابا

اکنون وقت آن است که تصمیم را برای رزرو اتاق یا سوئیت هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد بگیرید. اما برای این تصمیم‌گیری عجله نکنید، نظر کاربران را درباره اتاق یا سوئیت هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد بخوانید.  علی‌بابا یک مرجع معتبر برای خرید هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد است. در علی‌بابا نظر کاربران را درباره هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد بخوانید، کمتر از 10 دقیقه هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد از علی‌بابا رزرو کنید.

استرداد رزرو هتل

برای کنسلی رزرو هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد به سایت علی‌بابا بروید. در سایت علی‌بابا وارد قسمت حساب کاربری شوید، از این قسمت شماره سفارش رزرو هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد را کنسل کنید. بعد از کسر هزینه جریمه استرداد، باقی‌مانده پول به‌حساب شما واریز می‌شود.

شروع سفر به تهران

هتل  اسپیناس پالاس سعادت‌آباد اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی دارد. در سایت علی‌بابا اتاق یا سوئیت مدنظر خود را از هتل اسپیناس پالاس رزرو کنید. چمدان سفر را ببینید، به تهران بیاید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: