بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

 این 8 سوال را بعد از رزرو هتل از کارکنان پذیرش نپرسید!

هنگامی که به هتل مراجعه کرده و با کارمند پذیرش مواجه می‌شوید، نباید او را در لباس یک ناجی ببینید. در واقع کارکنان هتل قرار نیست پاسخگوی همه خواسته‌های شما باشند. به همین منظور ما لیستی از چند سوال ساده در رابطه با رزرو هتل که خودتان می‌توانید به پاسخ آن‌ها برسید را تهیه کرده‌ایم تا نیازی نباشد از کارکنان هتل بپرسید. پس در ادامه با ما همراه شوید.

می‌توانم یک تختخواب بزرگ‌تر داشته باشم؟

وقتی اتاق رزرو می‌کنید، یعنی همه گزینه‌ها را با هم مقایسه کرده و بعد دست به انتخاب زده‌اید. به علاوه شما برای این انتخاب پول پرداخت کرده‌اید. پس اگر اتاقی با یک فول بِد رزرو نموده‌اید، هنگام چک این نمی‌توانید درخواست کوئین بِد بدهید. بنابراین به جای داشتن انتظار بیهوده از کارکنان هتل بهتر است موقع رزرو حواس خود را جمع کنید. خوشبختانه سایت‌های رزرو هتل مانند جااینجاس همه جزئیات مربوط به اتاق هتل اعم از نوع تخت، ظرفیت اتاق و امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای نمونه می‌توانید هتل استقلال تهران را بررسی کنید. با این اوصاف این شما هستید که باید دقت کنید!

بیشتر بخوانید: برای بررسی امکانات هتل لوکس سیمرغ کلیک کنید

می‌توانم هزینه رزرو هتل را نقدی پرداخت کنم؟

اگر به دنبال راهی آسان برای متعجب کردن کارکنان هتل می‌گردید یا می‌خواهید آنها را به خود مشکوک کنید، این درخواست را مطرح کنید. حتی اگر واقعا هیچ چیز مشکوکی هم در کیف خود نداشته باشید، با این سئوال عجیب تنها حسی که در آنها ایجاد می‌کنید، همین است. کم نیستند هتل‌هایی که امکان پرداخت نقدی را به مهمانان خود نمی‌دهند. اگر هم چنین امکانی را بدهند، باید مبلغی را به عنوان بیعانه یا کارت اعتباری خود را نزد آن‌ها امانت بگذارید تا در صورت آسیب وارد کردن به اموال هتل از آن‌ها استفاده کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین راه این است که مثلا هنگامی که قصد اقامت در هتل تهران را دارید به سایت‌های مخصوص رزرو هتل مراجعه کرده و با وارد کردن نام هتل و تاریخ رفت و برگشت، اتاق مورد نظر خود را رزرو کرده و هزینه آن را آنلاین پرداخت کنید. در غیر این صورت می‌توانید هزینه را به صورت حضوری در هتل به حساب آن‌ها واریز کنید.

می‌توانم چیزی سفارش دهم که در منوی روم سرویس موجود نیست؟

خیلی‌ها دلشان می‌خواهد غذا مستقیم دم در اتاق آنها تحویل داده شود. به همین دلیل فکر می‌کنند می‌توانند هر غذایی را که دوست داشته باشند، سفارش دهند. اما همه چیز آنقدرها هم ساده نیست. شما نمی‌توانید چیزهایی را سفارش دهید که در منوی روم سرویس اتاق اسمی از آنها نیامده است. به هر حال این امکان وجود دارد که آشپزخانه هتل مواد غذایی لازم را در انبار خود نداشته باشد. شاید هم کارکنان آشپزخانه وقت کافی برای آماده کردن آن را نداشته باشند. پس برای اینکه غذایی خوب و باکیفیت نصیبتان شود، از منو خارج نشوید!

این 8 سوال را بعد از رزرو هتل از کارکنان پذیرش نپرسید!

می‌توانم با مدیر هتل صحبت کنم؟

مطرح کردن درخواست صحبت با مدیر به نظر گزینه خوبی برای حل مشکلات است. اما باید زمانی این درخواست را مطرح کنید که یک شکایت واقعی و جدی از هتل داشته باشید. اینکه بخواهید گاه و بیگاه و برای مشکلات کوچک و پیش افتاده با مدیر هتل ملاقات کنید، چندان کار جالبی به نظر نمی‌رسد. به علاوه ممکن است حتی به حل مشکل‌تان کمکی هم نکند. در هتل‌های لوکس پرسنل اختیار کافی برای حل مسائل مهمانان را دارند و مشکلات کوچک مربوط به فرآیند رزرو هتل، پذیرش، امکانات و ... بدون رجوع به مدیر هتل حل می‌شوند.

آیا شاتل فرودگاه می‌تواند من را هر جا که می‌خواهم ببرد؟

فکر می‌کنید چرا هتل‌ها ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان خود در نظر گرفته‌اند؟ بدون شک برای جابجایی آن‌ها به فرودگاه و از فرودگاه به هتل. حتی اگر همه چیز خیلی مرتب باشد، نباید از کانسیرج هتل یا راننده شاتل بخواهید راننده شخصی شما شده و شما را به کافه یا رستوران مورد نظرتان ببرند. نباید فراموش کنید که شاتل هتل از یک برنامه زمانبندی شده تبعیت می‌کند. هرچقدر هم شما مهمان مؤدبی باشید یا کارکنان هتل مهربان باشند؛ نمی‌توانند این برنامه را به هم بریزند. چرا که با این کار حق سایر مهمان‌ها تضییع می‌شود.

این 8 سوال را بعد از رزرو هتل از کارکنان پذیرش نپرسید!

آیا باید برای نفر اضافی هزینه بیشتر پرداخت کنم؟

اگر برای دو نفر اتاق رزرو کرده و ناگهان با 4 نفر دیگر در جلوی میز پذیرش ظاهر می‌شوید، باید برای نفرات اضافه هزینه مازاد پرداخت کنید. این در همه هتل‌ها قانون است که شامل پرداخت هزینه اضافی برای تخت اضافی هم می‌شود. بعضی مهمان‌ها فکر می‌کنند می‌توانند از راه مذاکره با کارکنان هتل از زیر بار این هزینه شانه خالی کنند. بنابراین بهتر است با علم به این قانون تغییرناپذیر به فکر اقامت در هتل باشید. هنگام رزرو هتل به صورت آنلاین نیز می‌توانید از گزینه رزرو تخت اضافه استفاده کرده و هزینه آن را آنلاین پرداخت کنید.

چرا صبحانه هتل زود تمام می‌شود؟

بعضی‌ها سحرخیز هستند و بعضی نه! اما در هتل تنها گروه اول هستند که می‌توانند از لذت صبحانه بهره‌مند شوند. بدون شک کارکنان هتل هم به اندازه شما از ساعت سرو صبحانه ناراضی هستند، اما کاری از دست‌شان ساخته نیست. بنابراین شکایت کردن به آنها درباره اینکه چرا از صبحانه عقب مانده‌اید؛ دردی را دوا نمی‌کند. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که صبح زود از خواب بلند شده و سر میز صبحانه حاضر شوید.

چرا نمای اتاق من رو به پارکینگ است؟

هیچ کس دوست ندارد وقتی وارد اتاق خود در هتل می‌شود و پرده را کنار می‌زند، به جای یک نمای دیدنی، با پارکینگ مواجه شود. اما واقعیت این است که چه در کنار ساحل هتل رزرو کرده باشید و چه وسط یک شهر، برخی اتاق‌ها نمای خوبی دارند و بعضی نه. در این زمینه هم می‌توانید حواس خود را در هنگام انتخاب اتاق جمع کنید. با مراجعه به سایت‌های رزرو هتل می‌توانید مشخصات و امکانات اتاق‌ها را بررسی کرده و با آگاهی کامل تصمیم بگیرید. اما اگر این موضوع جزو اولویت‌های شما نبوده و به آن دقت نکرده‌اید، از کارکنان هتل هم کاری ساخته نیست.

این 8 سوال را بعد از رزرو هتل از کارکنان پذیرش نپرسید!

بیشترین تخفیف در جااینجاس هنگام رزرو هتل

همانطور که دیدید این شما هستید که هنگام رزرو هتل باید به دقت مشخصات، امکانات و قوانین هتل را مطالعه کرده و سپس با آگاهی کامل اقدام به رزرو نمایید. در این زمینه سایت‌های رزرو آنلاین کمک بسیاری به شما می‌کنند. سایت جااینجاس www.jainjas.com نیز می‌تواند دراین مسیر همراه شما شود. کافی است نام شهر یا هتل مورد نظر خود را به همراه تاریخ رفت و برگشت وارد کنید. سپس با ورود به صفحه هر هتل قادر خواهید بود مشخصات کامل همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط گردشگری مهم شهر، لیست اتاق‌ها به همراه ویژگی‌ها و قیمت، لیست امکانات هتل، شرح کامل قوانین و هم‌چنین تجربه مسافرین قبلی را بررسی کنید. پس از آن نیز می‌توانید اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو کرده و با بهره‌مندی از بیشترین میزان تخفیف هزینه را پرداخت کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز