بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
خرید لباس عروسی، انتخاب مدل سرویس طلا، خرید حلقه، انتخاب آرایشگاه، انتخاب آتلیه عکس و … از جمله مهم‌ترین و ضروری‌ترین قسمت‌های برگزاری یک جشن عروسی خوب و باشکوه محسوب می‌شوند که از این میان، خرید سرویس عروس به دلیل پرهزینه‌تر بودن نسبت به سایر قسمت ها، وقت و توجه بیشتری نیاز دارد.

برگزاری مجلس عروسی و جزییات آن از دیرباز یکی از دغدغه های افراد در تمامی فرهنگ های دنیا بوده است. البته بسته به مشکل پسندی عروس و داماد و اطرافیان این روند می تواند به یک پروسه لذت بخش و فراموش نشدنی و یا برعکس، به یک فاجعه استرس زا و پر از اعصاب خردی تبدیل شود.آماده کردن عروس و متعلقات او در شب عروسی یکی از مهم ترین و البته وقت گیرترین قسمت های آماده شدن برای جشن عروسی است که تقریبا همه افراد اطراف عروس و داماد را درگیر خود می کند.

خرید لباس عروسی، انتخاب مدل سرویس طلا، خرید حلقه، انتخاب آرایشگاه، انتخاب آتلیه عکس ، انتخاب یک تشریفات عروسی خوب و... از جمله مهم ترین و ضروری ترین قسمت های برگزاری یک جشن عروسی خوب و باشکوه محسوب می شوند که از این میان، خرید سرویس عروس به دلیل پرهزینه تر بودن نسبت به سایر قسمت ها، وقت و توجه بیشتری نیاز دارد.

اگر شما هم در آستانه مراسم ازدواج خود قرار دارید و می خواهید بهترین سرویس طلای عروس را برای خود انتخاب کنید، با رعایت برخی نکات، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر نیاز دارید از مهم ترین نکات خرید سرویس طلای عروس مطلع شوید ما را تا انتهای این مطلب از سوربان همراهی کنید.

باید ها و نباید های انتخاب سرویس طلای عروس!

باید ها و نباید های انتخاب سرویس طلای عروس

  • رنگ طلا

با وجود اینکه در گذشته جواهرات و سرویس ها فقط با طلای زرد ساخته می شد، اما امروزه از رنگ سفید، مسی یا رزگلد نیز برای طلاها استفاده می کنند. این نوع طلاها امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده اند. عروس های برای این که متفاوت دیده شوند، می توانند طلای سفید، رزگلد یا مسی را انتخاب کنند.

خانم ها باید با توجه به سلیقه و سبک لباسی که به تن می کنند، یکی از انواع این طلاها را خریداری کرده یا سفارش دهند. در واقع شما باید در زمان انتخاب رنگ سرویس طلای عروس، به رنگ بدن خود توجه داشته باشید. با وجود اینکه نباید خود را درگیر برخی از جزئیات کنید و هر رنگ پوستی جذابیت خاص خود را دارد، اما می توانید این نکات خرید سرویس طلای عروس را به خاطر بسپارید:

باید ها و نباید های انتخاب سرویس طلای عروس!

برای خانم هایی که پوست گندمگونی (رنگ پوست بین سفید و برنزه) دارند، ترکیبی از طلای قرمز و زرد انتخاب بهتری است. این رنگ طلا بر روی پوست گندمگون می تواند زیبایی بیشتری داشته باشد.

طلاهای رنگ سفید برای افرادی که رنگ پوستشان سفید است، مناسب تر خواهد بود. طلای سفید بر روی پوست سفید جذابیت و درخشش بسیار زیبایی دارد و می تواند بسیار چشم نواز باشد.

  • بودجه و توان خرید

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب سرویس برای روز عروسی، بودجه شما است. نیازی نیست که همیشه سرویس طلای بسیار گران قیمتی را انتخاب کنید. سرویس های طلا در مدل ها و طرح های مختلفی به تولید می رسند و زمان انتخاب آن، به سلیقه، رنگ پوست و بودجه ای که در اختیار دارید توجه کرده تا بتوانید خرید درستی داشته باشید.

  • فرم گردن و صورت

باید ها و نباید های انتخاب سرویس طلای عروس!

برخی از افراد زمان خرید سرویس عروس، به فرم صورت گردن و صورت خود اهمیت نمی دهند و تصور می کنند که این مورد هیچ تاثیری بر روی این انتخاب ندارد. اما این تصور کاملا اشتباه است و به هیچ عنوان از این مورد به راحتی نگذرید؛ چرا که به عنوان یکی از مهم ترین نکات خرید سرویس طلای عروس به شمار می رود. اگر گردن پهن و کشیده ای دارید، بهتر است گوشواره های بزرگ و بلند را انتخاب کنید. البته افرادی که گردن بلندی دارند می توانند گوشواره های کوتاه و نسبتا پهنی را سفارش دهند.

اما در صورتیکه که گردن شما کوتاه است، بهترین انتخاب برای شما گوشواره های کوتاه و چسبان خواهد بود. در این حالت توصیه می کنیم زنجیرهای خیلی پهن و شلوغی را به گردن نیندازید؛ چرا که گردنبندهای بزرگ، گردن شما را کوتاه تر نشان می دهند. اگر صورت و گوش ریز نقشی دارید، نباید گوشواره های بزرگ را به گوش کنید.

به طور کلی برای مهمانی های رسمی یا مراسم عروسی، گردنبندها و گوشواره های ظریف و ساده تر مناسب تر هستند. به همین دلیل اگر گوشواره شما بزرگ است، گردنبند ساده تری را به گردن بیندازید. بالعکس، اگر گردنبند شلوغی را انتخاب کرده اید، باید گوشواره های ریز، ساده و کوتاه تری را به گوش کنید.

  • سایز سرویس در انتخاب سرویس طلای عروس

باید ها و نباید های انتخاب سرویس طلای عروس!

زمان انتخاب سرویس طلای عروس، حتما سایز آن را به درستی انتخاب کنید. طبیعتا سایز افراد با همدیگر متفاوت است و شما باید حتما سرویس را در مرکز فروش امتحان کنید یا در خرید اینترنتی، سایز دقیق خود را سفارش دهید. زنجیر خیلی بلند و دستبند خیلی گشاد جلوه زیبایی ندارد و باعث می شود تا زیبایی سرویس آنچنان به چشم نیاید. از طرفی دیگر، دستبند یا گوشواره خیلی گشاد شما را لاغرتر از حالت عادی نشان می دهد.

در همین حال انتخاب سرویس تنگ به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود؛ چرا که دستبند بزرگ باعث می شود تا دست و مچ دستتان چاق تر به نظر بیاید و ظرافت استایل تان به هم می خورد. علاوه بر این، دستبند و گرد

نبند تنگ موجب می گردند تا شما احساس خفگی کنید و در زمان استفاده از آن ها راحت نباشید. به یاد داشته باشید که سرویس طلا قرار است شما را زیباتر کند، نه اینکه شما را آزار دهد. به همین دلیل سایز سرویس، یکی از اصلی ترین نکات خرید سرویس طلا برای عروس خواهد بود.

  • قفل سرویس

به طور کلی طلا قیمت بالایی دارد و باید حواستان باشد تا به بهترین نحوه از آن مراقبت کنید. مخصوصا سرویس های عروسی که معمولا قیمت بالاتری داشته یا برای خانم ها ارزش معنوی بسیار بالایی دارند. یکی از مواردی که همیشه باعث گم شدن سرویس عروسی می شود، قفل آن ها است. در مراسم عروسی شما نمی توانید به طور مداوم حواستان به طلاهایتان باشد که گم نشوند. به همین دلیل بهترین کار برای اطمینان از گم نشدن قفل سرویس، اطمینان از محکم بودن قفل هر کدام از بخش های سرویس عروسی است.

  • سن

باید ها و نباید های انتخاب سرویس طلای عروس!

یکی از مهم ترین نکات خرید سرویس طلا و جواهر عروس این است که باید به سنتان توجه داشته باشید. طلای رزگلد، سفید و اسپرت، معمولا برای خانم های کم سن و سال مناسب تر است. استفاده و ترکیب طلاهای رنگی در کنار همدیگر، باعث می شود تا طلاها اسپرت تر به نظر بیایند و می توانند برای سنین پایین تر گزینه بهتری باشند.

البته طلاهای نازک و سفید، طرفداران بسیار زیادی در میان خانم ها دارد. از همین رو شما با هر سن و سالی می توانید یک سرویس ساده و سفید را انتخاب و استفاده کنید.

  • مد و ترند اکسسوری

طراحان هر سال تغییرات بسیاری را در خصوص استایل و اکسسوری به وجود می آورند. از همین رو شاهد تغییرات بسیار زیادی در خصوص مد اکسسوری هستیم. برخی از اکسسوری هایی که مد می شوند را می توانید تا سال ها طولانی استفاده کنید؛ چرا که زیبایی خود را از دست نمی دهند.

با وجود اینکه شما می توانید بیشتر اکسسوری های خود را طبق سلیقه تان انتخاب کنید، اما برخی اوقات نیز بد نیست از مد و ترند جهانی پیروی نمایید. بر اساس رویکرد و دیدگاه جدید صنعت مد و ترند و همچنین اصل تضاد در تراکم و زیبا شناسی، امروزه اکسسوری های درشت و پر تجمل، جایگاه ویژه و طرفداران بسیاری را پیدا کرده اند.

البته این بدین معنی نیست که شما می توانید چندین اکسسوری مختلف و درشت را بر روی لباس عروس خود استفاده کنید.

یکی از نکات خرید سرویس طلای عروس این است که گاهی اوقات خانم ها می توانند همراه با لباس عروس خود، تنها از یک جفت گوشواره جواهر درشت و پر تلالو استفاده کنند. در این حالت باید از پوشیدن گردنبند ها و اکسسوری های بزرگ صرف نظر نمایند. همچنین می توانند صرفا یک حلقه الماس چند قیراطی بسیار شیک را در دست کنند، اما در این حالت نباید به هیچ عنوان ساعت یا دستبند به دست داشته باشند.

  



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز