بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
معمولا مرسوم است از طرف خانواده عروس به داماد و از خانواده داماد به عروس در مراسم عقد هدیه میدهند . حال میخواهیم ببینیم هدیه خانواده عروس به داماد در مراسم عقد چه چیزهایی است؟

هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد

هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد ، جشن عقد با آداب و رسوم خاصی همراه است که از آن ها می توان به هدیه سر عقد اشاره کرد. برخی گمان می کنند هدیه سر عقد همان زیر لفظی عروس است! اما خانواده عروس هم باید هدیه ای را برای داماد تهیه کنند. این که هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد چه باشد بستگی به نظر و سلیقه شما دارد.

اما اگر نمیدانید هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد چه چیزی باشد بهتر است و به دنبال پاسخ ایت سوال هستید از شما دعوت میکنیم ادامه این مطلب از سوربان را از دست ندهید چراکه ما در ادامه به شما خواهیم گفت هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد چه چیزی باشد بهتر است و چه چیزهایی را به عنوان هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد رواج دارد.

بهترین هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد چیست؟ (7 ایده جذاب برای هر سلیقه و بودجه ای)

بهترین ایده ها برای هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد

  • سکه طلا؛ کادوی مادر عروس به داماد

معمولاً هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد شامل لباس، عطر و ادکلن، ساعت و… می شود. اما مهمترین کادویی که باید برای داماد تهیه کرد، زیورآلات یا سکه طلا است. شما می توانید با توجه به میزان بودجه مالی خود سکه تمام بهار، نیم سکه یا ربع سکه ای را برای داماد خود خریداری کنید. این هدیه پس اندازی برای آینده عروس و داماد خواهد بود که می توانند در مواقع نیاز از آن استفاده کنند.

  • زیورآلات طلا؛ هدیه ای ارزشمند و گران بها

بهترین هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد چیست؟ (7 ایده جذاب برای هر سلیقه و بودجه ای)

در حال حاضر قیمت سکه طلا چندان ارزان نیست به همین دلیل برخی از خانواده ها ترجیح می دهند زیورآلات طلا مانند زنجیر، پلاک، دستبند، انگشتر و… را برای داماد خود تهیه کنند. زیورآلات طلا با توجه به وزن خود قیمت متفاوتی دارند و شما می توانید مطابق بودجه خود هدیه طلای مناسبی را برای دامادتان خریداری کنید. همچنین در نظر داشته باشید که خرید حلقه ازدواج داماد نیز به عهده خانواده عروس است. اما حلقه ازدواج به عنوان هدیه سر عقد برای داماد در نظر گرفته نمی شود.

  • هدیه نقدی برای دامادان سخت پسند

معمولاً خرید هدیه برای آقایان سخت تر از خانم ها است! در این مواقع می توانید هدیه نقدی را جایگزین هدایای دیگر کنید. به این صورت عروس و داماد می توانند از این پول برای خرید اقلام مورد نیاز خود استفاده کنند. هدیه نقدی شما می تواند شامل پول یا کارت هدیه باشد که کارت هدیه انتخاب شکیل تری است.

  • بلیط تورهای مسافرتی؛ هیجان انگیزترین هدیه برای عروس و داماد

بهترین هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد چیست؟ (7 ایده جذاب برای هر سلیقه و بودجه ای)

هیجان انگیزترین هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد می تواند بلیط تورهای مسافرتی باشد. معمولاً بعد از عقد عروس و داماد به سفر کوتاهی می روند تا اولین خاطرات زندگی مشترک خود را بسازند. خانواده عروس می توانند به جای هدیه نقدی یا طلا و جواهرات، بلیط تورهای مسافرتی را به داماد خود هدیه دهند تا در اولین خاطرات زندگی مشترک این دو زوج عاشق شریک باشند.

  • ساعت؛ بهترین کادوی مادر عروس به داماد سر عقد

معمولاً مردان خوش استایل همیشه از ساعت استفاده می کنند. به همین دلیل ساعت می تواند بهترین هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد باشد. در انتخاب ساعت برای دامادتان حتماً به نوع استایل او توجه داشته باشید. برای مثال اگر داماد شما به استایل رسمی یا کلاسیک علاقه دارد ساعت بند استیل گزینه مناسبی برای او است. اما اگر دامادتان به استایل کژوال یا اسپرت علاقه مند است، می توانید ساعت های بند چرمی یا هوشمند را خریداری کنید.

  • لوازم الکترونیکی؛ هدیه مدرن و کاربردی

بهترین هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد چیست؟ (7 ایده جذاب برای هر سلیقه و بودجه ای)

در گذشته هدیه خانواده عروس به داماد شامل طلا یا پول نقد می شد. اما زندگی در جهان مدرن امروز رسم و رسومات را تغییر داده است. در صورتی که به دنبال هدیه ای مدرن و کاربردی برای داماد خود می گردید می توانید لوازم الکترونیکی مانند گوشی موبایل، ساعت هوشمند، ایرپاد و… را انتخاب کنید. مطمئناً این هدایا باعث شادی بی حد و حصر داماد شما خواهند شد.

  • عطر و ادکلن؛ خوشایندترین هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد

معمولاً در جشن عقد هدایایی از طرف عروس به داماد و هدایایی از طرف داماد به عروس تقدیم می شوند. هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد شامل چیزهای مختلفی است که از آن ها می توان به عطر و ادکلن اشاره کرد.

آیا هدیه به خانواده داماد هم تعلق می گیرد؟

هدیه خانواده عروس به خانواده داماد سر عقد در بعضی افراد جهت احترام و محبت بیشتر انجام می شود که می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • لوازم خانه
  • تزئینات داخلی
  • اشیا زینتی
  • و…

کلام آخر

در این مقاله به طور مفصل درباره هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد صحبت کردیم و ایده هایی جذاب و همه پسند برای هر بودجه و سلیقه ای برای انتخاب هدیه خانواده عروس به داماد سر عقد ارائه دادیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز