بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
انتخاب رنگ مو برای عروس یکی از موضوعاتی است که تمام عروس خانم‌ها برای روز عروسی خود به آن فکر می‌کنند بیا تا بهت بگم برای عروسیت موهاتو چه رنگی کنی!

رنگ کردن مو قبل از عروسی یکی از دغدغه های مهمی است که عروس خانم ها دارند و معمولا داشتن اطلاعات کم در این مورد، باعث می شود که به مشکلات زیادی بخورند و حتی نتوانند به خوبی در این زمینه عمل کنند.

همه تازه عروس ها دوست دارند زیباترین عروس دنیا شوند و بهترین میکاپ و رنگ مو را برای خودشان انتخاب کنند تا بتوانند در شب عروسی خود بدرخشند و احساس زیبایی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشند.

در این مقاله از سوربان می‌خواهیم در مورد رنگ کردن مو قبل از عروسی صحبت کنیم و بگوییم که این کار چه اصول و قواعدی دارد و چه چیزهایی را باید رعایت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای رنگ کردن موی عروس داشته باشید و اصلا بر چه اساسی باید این کار را انجام دهید.

برا عروسیم موهامو چه رنگی کنم؟ + نکات تکمیلی که هر دختری باید بدونه!

همچنین می خواهیم ببینیم که چه زمانی این کار را انجام دهید تا نتیجه بهتری دریافت کنید و نکات تکمیلی که در این زمینه نیاز است بدانید را به شما خواهیم گفت تا هیچ مشکلی برایتان ایجاد نشود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب رنگ موهای خود هستید و می خواهید بدانید برای رنگ کردن موهای خودتان چه کارهایی را نیاز است انجام دهید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای عروسیم موهامو چه رنگی کنم؟

اگر یک روز باید مثل خودتان باشید آن روز، روز عروسی شماست!

برا عروسیم موهامو چه رنگی کنم؟ + نکات تکمیلی که هر دختری باید بدونه!

در گذشته مدل میکاپ و آرایش به این صورت بود که مثلا عروس برای اینکه تغییر زیادی داشته باشد، موهای مشکی خود را برای عروسی بلوند می کرد و این موضوع کار جالبی بود؛ اما با پیشرفت مد و فشن و نزدیک تر شدن مد به چهره طبیعی افراد، الان ایجاد تغییرات زیاد جالب نیست و اینکه مانند گذشته رنگ موی خودتان را خیلی تغییر دهید باعث نمی شود عروس جذاب تری به نظر برسید.

به همین خاطر توصیه ما این است که سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که از رنگ اصلی موهای شما خیلی دو  نباشد و رنگ موهایتان را زیباتر کند. مثلا اگر می خواهید صورتتان بازتر شود، می توانید یکی دو درجه رنگ موی اصلی خودتان را روشن تر کنید تا جذاب تر به نظر برسید.

اما اینکه کلا رنگ موهایتان را تغییر دهید و تغییرات زیادی در آنها ایجاد کنید، باعث می شود که احساس خوبی به شما و دیگران منتقل نشود و این کار اصلا توصیه نمی شود.

به فرم صورت خود توجه کنید.

برا عروسیم موهامو چه رنگی کنم؟ + نکات تکمیلی که هر دختری باید بدونه!

رنگ مو روی لاغری و تو پر شدن صورت تاثیر دارد. در صورتی که صورت پهنی دارید بهتر است از رنگ موهای بلوند و روشن خودداری کنید. زیرا صورتهای پهن بر خلاف صورتهای ریز نقش سن فرد را بیشتر نشان میدهد در حالی که افراد با صورت لاغر و ریز نقش انتخابهای بیشتری میتوانند داشته باشند.

به تناژ رنگ پوستتان توجه کنید.

برا عروسیم موهامو چه رنگی کنم؟ + نکات تکمیلی که هر دختری باید بدونه!

گرمی و سردی تناژ رنگ پوست روی انتخاب هایی چون رنگ مو تاثیرگذار است. بهتر است پیش از انتخاب رنگ موی مورد نظرتان برای عروسی با استفاده از روشهای سردی و گرمی تناژ رنگ پوست نوع پوست خود را تشخیص دهید سپس انتخاب نهایی را انجام دهید.

رنگ‌های گرم برای تن پوست گرم

یکی از نکات مهم برای انتخاب رنگ مو، توجه به تن پوست شماست. کسانی که تن پوست گرم دارند، رنگ پوست آن‌ها معمولا هلویی، زرد یا زیتونی است. این افراد می‌توانند رنگ‌های گرمی مانند مو بلوند طلایی یا قهوه‌ای مایل به قرمز را انتخاب کنند.

رنگ‌های سرد برای تن پوست سرد

افرادی که تن پوست سرد دارند، رنگ پوست آن‌ها آبی، قرمز، یا صورتی است. اگر به دنبال رنگ موی مناسبی برای روز عروسی خود هستید، باید رنگ‌های سرد را انتخاب کنید. بدین ترتیب رنگ‌هایی مثل بلوند خاکستری با پایه آبی یا رنگ قرمز مایل به بنفش بسیار برای شما مناسب است.

انواع لایت های مو گزینه عالی برای یک تغییر کوچک و خوب برای روز عروسی‌تان باشد خصوصا عروس هایی که نمیخواهند کل موهایشان را رنگ کنند اما میخواهند یک تغییر کوچک داشته باشند.

سریعتر یک رنگ کار خوب پیدا کنید.

پرس و جو از دوستان و آشنایان یک رنگ کار خوب پیدا کنید نمونه کارهای او را ببینید و در صورتی که از کیفیت کار او مطمئن شدید حداقل شش ماه قبل از عروسی با او مشورت کنید و کار او را تجربه کنید که از کار خوب رنگ کار نیز مطمئن شوید. به این ترتیب رنگ کار نیز از صورت شما شناخت پیدا میکند و در طول زمان میتواند رنگ مناسب برای موهای شما را پیدا کند.

مراقب بالا رفتن سن و سالتان باشید.

بعضی از افراد دوست دارند موهای خود را در روز عروسی رنگ کنند اما به این نکته توجه نمیکنند که ممکن است رنگ مو سبب شود سن آنها بیشتر به نظر برسد از این رو این مطلب را در نظر بگیرید. علاوه بر این به اختلاف سنی خود و همسرتان توجه کنید اگر رنگ موی روشن سبب میشود از همسرتان بزرگتر به نظر برسید از این کار خودداری کنید. معمولا رنگ موهای خیلی روشن و مشهای سوزنی سن افراد را بیشتر نشان میدهد.

نظر داماد را هم بپرسید.

شاید آقا داماد تخصصی در زمینه رنگ مو نداشته باشد اما پرسیدن نظر او خالی از لطف نیست. چرا که علاوه بر این که او را خوشحال خواهید کرد با پرسیدن نظر او میتوانید نظر مهمترین فرد زندگی خود را داشته باشید چرا که او نیز باید به اندازه شما از ظاهرتان رضایت داشته باشد. و البته این که شما در نظر داماد زیبا به نظر برسید مهمتر از نظر سایر مهمانها میباشد.

زیباترین رنگ مو برای عروس کدام است؟ تیره یا روشن؟

برا عروسیم موهامو چه رنگی کنم؟ + نکات تکمیلی که هر دختری باید بدونه!

این سوالی است که اکثر عروس خانم‌ها قبل از عروسی از آرایشگر خود می‌پرسند. در این خصوص باید بگوییم که رنگ‌های تیره برای عروس‌های ایرانی گزینه بهتری هستند. زیرا این رنگ‌ها سن افراد را کمتر و رنگ پوست را روشن‌تر نشان می‌دهند.

نکات مهم برای انتخاب رنگ مو برای عروس

  • موهای تیره

اگر رنگ موی طبیعی شما تیره است اما مایل هستید در روز عروسی موهای روشن و درخشانی داشته باشید، ما هایلایت را پیشنهاد می‌کنیم. با این تکنیک می‌توانید از رنگ‌های شکلاتی یا کاراملی به بین موهای خود استفاده کنید و درخشش بیشتری به موهایتان بدهید.

  • موهای بلوند

در افرادی که موهای روشن دارند و می‌خواهند در روز عروسی خود تغییر کوچکی در رنگ موهای خود ایجاد کنند، لولایت‌ می‌تواند گزینه خوبی باشد.

برا عروسیم موهامو چه رنگی کنم؟ + نکات تکمیلی که هر دختری باید بدونه!

  • موهای قرمز

برای کسانی که موهای قرمز دارند، هیچگاه استفاده از هایلایت‌های روشن پیشنهاد نمی‌شود. توصیه ما برای این افراد این است که از رنگ‌هایی مثل بادمجانی بین موهای طبیعی استفاده شود. به عبارت دیگر لولایت‌های گرم برای این اشخاص جلوه بهتری دارند.

  • مدل مو

نکته دیگری که در زمان انتخاب رنگ مو در روز عروسی باید به آن دقت کنید، مدل شینیون موی شما است. این دو مکمل یکدیگر هستند.

توجه داشته باشید که روز عروسی، بزرگترین روز در زندگی هر شخصی است. بنابراین از ریسک کردن بپرهیزید. هیچ وقت به دنبال تغییر ناگهانی در این روز نباشید. افراط در این کار می‌تواند تاثیرات منفی بر ظاهر شما داشته باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز