بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
چیکار کنیم برای عروسیمون کم سن و سال تر به نظر برسیم؟ اگر دوست دارید شب عروسی‌تان جوان تر به نظر برسید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

همه افراد در این مورد که روز عروسی یکی از بهترین روزهای زندگی هر شخص است و روزی است که تکرار نمی شود اتفاق نظر دارند. در این روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز خاص و شیک بودن اهمیت زیادی دارد. از جمله مهمترین اقدامات پیش از روز عروسی برای عروس و داماد داشتن لباس و آرایش است.

معمولاً دختران جوان از چند هفته پیش از عروسی به آرایشگاه ‎های مختلف سر می ‎زنند تا از کارها و تجربیات آن‎ها در زمینه آرایش و میکاپ عروس بازدید کنند و بتوانند راحت‎ تر سبک میکاپ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

یکی از دغدغه های عروس خانم ها این است که با میکاپ و استایل عروس سن بالاتر به نظر نرسند و در مهم ترین شب زندگی خود هرچه بیشتر جوان تر به نظر برسند به دلیل اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم که در این مقاله از سایت سوربان درباره راهکارهایی برای اینکه در شب عروسی خود سبک میکاپی را انتخاب کنید که جوان تر به نظر برسید صحبت کرده ایم تا انتها همراه ما باشید.

چیکار کنیم برای عروسیمون کم سن و سال تر به نظر برسیم؟!

چه کنیم برای عروسیمون کم سن و سال تر به نظر برسیم؟

  • از میکاپ آرتیست خود آرایش لایت بخواهیم.

چیکار کنیم برای عروسیمون کم سن و سال تر به نظر برسیم؟!

یکی از بهترین آرایش هایی که عروس خانم ها می توانند برای روز عروسی خود انتخاب کنند آرایش لایت به شکل طبیعی است. یکی از بارزترین ویژگی های این مدل آرایش این است که مشخصات اصلی فرد به خوبی نمایان می شود.

با توجه به فصلی که قرار است عروسی در آن برگزار شود این احتمال وجود دارد که میکاپ عروس در هوای گرم به وسیله تعریق خراب شود. به همین دلیل با انتخاب این مدل آرایش دیگر نگرانی در مورد خراب شدن میکاپ به حداقل می رسد. زیبایی های ظاهری عروس هیچ وقت از مد نمی افتد و قدیمی نمی شود.

  • رنگ موی تیره را انتخاب کنید.

چیکار کنیم برای عروسیمون کم سن و سال تر به نظر برسیم؟!

رنگ مو نیز مانند بقیه اجزای ظاهر شما ، یک چیز کاملا سلیقه ای است. شما میتوانید هر رنگ مویی که دوست داشته باشید را برای روز عروسی خود انتخاب کنید. رنگ موی تیره ، عروس را جوانتر و پوست را روشن تر نشان میدهد و برعکس رنگ موی روشن سن عروس را بالاتر نشان میدهد معمولا انتخاب اکثر عروس ها ، رنگ موی خودشان است.

  • آرایش غلیظ را بیخیال شوید.

چیکار کنیم برای عروسیمون کم سن و سال تر به نظر برسیم؟!

آرایش غلیظ و تند خلیجی، یکی از زیر شاخه های میکاپ عربی بوده که در بسیاری از کشورهای عربی و حتی ایران طرفداران خود را دارد. سبک آرایش خلیجی؛ با قدرت پوشانندگی بالای پوست و تمرکز بر روی چشم و ابرو تغییرات ویژه ای را بر روی صورت زنان و دختران ایجاد میکند که البته امروزه ترند نیست و از طرفداران کمی برخوردار است، چراکه این سبک آرایش غلیظ سن شما را بیشتر از آنچه هست نشان میدهد.

  • رنگ موی روشن را انتخاب نکنیم.

چیکار کنیم برای عروسیمون کم سن و سال تر به نظر برسیم؟!

رنگ مو برای عروس خانم ها از انتخاب های اساسی و تاثر گذار در آرایش و شینیون است و باید حتمابا توجه به رنگ پوست، نوع آرایش، لباس عروس و .. انتخاب شود، همیشه یادتان باشد برای اینکه در روز عروسی و در لباس عروس جوان تر به نظر برسید رنگ موی روشن را انتخاب نکنید چراکه رنگ موی تیره ، عروس را جوانتر و پوست را روشن تر نشان میدهد و برعکس رنگ موی روشن سن عروس را بالاتر نشان میدهد معمولا انتخاب اکثر عروس ها ، رنگ موی خودشان است.

  • تاج بزرگ انتخاب نکنیم

چیکار کنیم برای عروسیمون کم سن و سال تر به نظر برسیم؟!

یکی دیگر از کارهایی که سن شما را بیشتر از آنچه هست نشان میدهد انتخاب تاج بزرگ برای عروسی است! یک تاج ظریف و کوچک هم استایلتان را به روزتر و شیک تر می‌کند و هم شما را جوانتر نشان میدهد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز