بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

معرفی بهترین سالن های هتل برای عروسی در تهران

معرفی بهترین سالن های هتل برای عروسی در تهران

با توجه به در پیش بودن شب یلدا و در پی آن اعیاد و جشن‌ها، اقدامات مربوط به برگزاری مراسم عروسی در این روزها از تب و تاب بیشتری برخوردار شده است. در این مطلب با عنوان معرفی بهترین سالن‌های هتل برای عروسی در تهران قصد داریم لوکس‌ترین و عالی‌ترین تالارها را برای این نوع مراسم‌ معرفی کنیم.

سبک زندگی امروزه و آپارتمان‌های کوچک بدون حیاط، تالارها و سالن‌های برگزاری مخصوص مراسم را به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل کرده است. رزرو سالن عروسی در هتل برای برگزاری این نوع مراسم با توجه به امکانات و خدمات قابل ارائه و امکان اقامت و اسکان مهمانان راه دور، همواره یک انتخاب عالی به‌شمار می‌رود.

معرفی بهترین سالن های هتل برای عروسی در تهران

چرا رزرو تالار عروسی در هتل انتخاب بهتری است؟

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که رزرو سالن هتل چه تفاوتی با بقیه تالارها و سالن‌ها دارد، با ما همراه باشید تا از تفاوت‌های آن مطلع شوید. معمولا سالن‌ها و تالارهای موجود در هتل با توجه به اینکه دارای محلی برای اقامت، رستوران و سالن غذاخوری اختصاصی، نورپردازی درست همراه با تجهیزات و سیستم‌های صوتی و تصویری مدرن و معماری و طراحی داخلی خاصی هستند، از شرایط بهتر و مناسب‌تری برخوردار است.

در ادامه این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین سالن‌ هتل های تهران برای برگزاری مراسم عروسی می‌پردازیم.

سالن دریای نور هتل استقلال

هتل استقلال تهران یکی از هتل‌های گروه پارسیان است که با نام هتل هیلتون در دهه 40 خورشیدی احداث و راه‌اندازی شد. این هتل پنج ستاره یکی از بزرگترین و زیباترین هتل‌های کشور است که در شمال پایتخت قرار دارد. این هتل با طراحی مدرن، زیبا و با وجود سالن دریای نور یکی از خاص‌ترین سالن‌های کشور را دارد.

معرفی بهترین سالن های هتل برای عروسی در تهران

سالن دریای نور هتل استقلال از جمله سالن‌های بدون ستون است که با معماری داخلی بسیار زیبایی که دارد، شکوه و وجه خاصی به مراسم‌ها می‌دهد. این سالن با امکانات صوتی و تصویری بسیار مناسب همراه با خدماتی مانند: گل آرایی، پذیرایی و ارائه منوهای میان وعده و غذاهای متنوع یکی از بهترین سالن‌های شهر تهران به‌شمار می‌رود.

سالن پانیذ هتل آزادی

این هتل تهران همانند هتل استقلال پیش از انقلاب اسلامی ساخته شده و دارای تالارهای بسیار لوکس و باشکوهی برای برگزاری مراسم عروسی و ازدواج است. با توجه به اینکه هتل آزادی تهران یکی از هتل‌های بلند با تعداد طبقات زیادی است، سالن VIP پانیذ آن با قرار گرفتن در طبقه 26 از چشم‌انداز 360 درجه شهر تهران و ارتفاعات البرز برخوردار است.

تالار پانیذ یکی از لوکس‌ترین سالن‌های تهران است که با گنجایش 120 میهمان بیشتر برای مراسم عروسی ویژه مهمانان خانوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این هتل با قرار گرفتن در کنار بزرگراه چمران از دسترسی بسیار خوب و عالی برخوردار است.

سالن تشریفات هتل انقلاب

سالن هتل انقلاب تهران همانند سالن دریای نور جزء تالارهای بدون ستون تهران محسوب می‌شود. این تالار با گنجایش ظرفیت 700 تا 1000 نفر مناسب برای برگزاری جشن‌هایی با تعداد بسیار بالا است. این تالار با توجه به اینکه در مرکز شهر تهران قرار گرفته، دسترسی بسیار خوبی نیز دارد.

تالار تشریفات با خدماتی مانند: گل آرایی، شکلات آرایی و شرایط همکاری با عروس و دامادها و امکاناتی همچون برق اضطراری و ویدئو پروژکتور برای پخش فیلم‌ها و کلیپ‌های مربوط به جشن از جمله تالارهای بسیار خوب پایتخت به‌شمار می‌رود.

سالن کوه نور هتل اوین

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که مراسم عروسی با تعداد افراد بالای شرکت کننده در پیش دارید، سالن‌های کوه نور 1 و کوه نور 2 هتل اوین یک انتخاب درست و مناسب برای شما است. این دو سالن با گنجایش ظرفیت 700 نفر در هر کدام همراه با امکانات و تجهیزات به روز و مدرن در طبقه همکف و اول هتل اوین قرار دارند.

معرفی بهترین سالن های هتل برای عروسی در تهران

برای رزرو سالن عروسی در هتل کافی است که تالار مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب تالار مورد نظر تعداد مهمان‌ها و تاریخ دقیق را به هتل اعلام می‌کنید. پس از تایید هتل باید اقدام به دریافت نامه از اماکن برای برگزاری مراسم خود کنید. در نهایت با در دست داشتن نامه اماکن به هتل مراجعه کرده و چیدمان صندلی‌ها، گل‌آرایی و منوی انتخابی خود را به هتل اعلام می‌کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز