بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
تعدادی از سریال‌های کمدی ایرانی به شکلی باورنکردنی جذاب و فراموش نشدنی هستند. همین هم باعث شده با گذشت سال‌ها از تولید و پخش آن‌ها، هنوز هم به تماشای آن‌ها علاقه‌مند باشیم، در ادامه لیستی از ۱۵ سریال کمدی جذاب که هرگز فراموش نمیکنیم را ببینید، آیا شما نیز با لیست موافقید؟!

عناوین کمدی همیشه محبوبیت بیشتری نسبت به آثار سایر ژانرها دارند. این حقیقت در میان جامعه بزرگ مخاطبان عناوین سینمایی و تلویزیون ایران هم ثابت شده است. شاید به همین دلیل باشد که بیشتر آثار ساخته‌شده در سینما و تلویزیون و حتی شبکه نمایش خانگی ایران در ژانر کمدی قرار می‌گیرند.

در این میان اما سریال‌های کمدی جذابیت بیشتری دارند. یک سریال طنز ایرانی [در مقایسه با سایر عناوین سایر ژانرها] به صورت کلی شانس بیشتری برای موفقیت دارد. بنابراین طبیعی به نظر می‌رسد که اقبال بیشتر هنرمندان هنر هفتم در ایران به سمت تولید عناوین کمدی باشد.

15 سریال طنز ایرانی که هرگز فراموش نمی‌شوند(ویدئو)/ شما با کدوم موافقی؟!

تولیدات صدا و سیما هم در بازار گرم و پررونق کمدی در ایران می‌درخشند. اگرچه سیمای ملی همواره محدودیت‌های آزاردهنده‌ای برای سینماگران ایجاد کرده اما تردیدی وجود ندارد که خاطرات پررنگی برای بسیاری از مخاطبان ایرانی رقم زده که بی‌مثال به نظر می‌رسند. بنابراین می‌توان مدعی شد که عوامل تولید سریال‌های کمدی دوست‌داشتنی تلویزیون از نابغه‌ترین افراد گروه شغلی خود لقب می‌گیرند؛ افرادی که با وجود محدودیت‌های بسیار موفق شده‌اند که عناوین به‌یادماندنی و جذابی برای مخاطبان ایرانی خلق کنند.

در ادامه برای معرفی و بررسی ۱۵ مورد از بهترین سریال های طنز ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند با این مطلب از سوربان همراه باشید. البته اگر به دنبال فیلم های کمدی ایرانی که ارزش دیدن دارند هستید هم می‌توانید به مطلب مربوط به این آثار مراجعه کنید.

15 سریال کمدی ایرانی که هرگز فراموش نمی‌شوند

برای اینکه لیست ۱۵ سریال کمدی فراموش نشدنی ایرانی را ببینید ویدئو زیر را ببینید.

 


دانلود ویدیو

به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: