بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تماشای فیلم و سریال جزو آن دسته از تفریحاتی است که نمی توان به سادگی از کنارش عبور کرد؛ چرا که هم رایگان بوده و هم می تواند به سادگی ما را سرگرم سازد. همین عامل هم باعث شده تا شبکه نمایش خانگی ایران طی سال جاری، تعدادی از آثار مطرح و بی نظیر را برای مخاطبان خود آماده کند که هر کدام از آن ها به نحوی می توانند باعث جذب کاربران شوند. سریال قهوه ترک یکی از معروف ترین و البته بهترین نمونه هایی است که در این زمینه وجود دارد . با این حال بخش قابل توجهی افراد هنوز با این اثر زیبا آشنا نشده اند. ما سعی داریم تا در ادامه این مقاله، مرور واضحی بر روی این اثر و البته چند مورد از رقبای آن داشته باشیم. پس اگر به دنبال دانلود سریال قهوه ترک هستید، به لینک مشخص شده با رنگ قرمز وراد شوید.

 

لینک های دانلود قسمت دوم قهوه ترک منتشر شد

بررسی سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک را می توان جزو آن دسته از آثاری دانست که بسیاری از طرفداران مجموعه های درام و عاشقانه، در انتظار آن هستند. این مجموعه تعدادی از بهترین بازیگران این حوزه را در خود دارد که ترکیب آن ها می تواند در کنار همدیگر شانس موفقیت این اثر را افزایش دهد. از جمله این بازیگران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حامد بهداد
  2. سارا رسول‌زاده
  3. امیر جعفری
  4. مجتبی پیرزاده
  5. محمد ولیزادگان
  6. امیر نوروزی
  7. بهاره کیان‌افشار
  8. شاهرخ فروتنیان
  9. عرفان ناصری
  10. و…

البته این تمام مواردی نیست که این اثر را متمایز می کند؛ بلکه تیم فنی توانایی هم در پشت پرده آن قرار دارد . برای مثال علیرضا امینی به عنوان کارگردان این اثر حضور پیدا کرده است. مازاد بر این نغمه ثمینی هم در نگارش فیلمنامه آن نقش داشته است. او همان شخصی بود که پیش تر هم نمایشنامه سریال شهرزاد را نوشته بود. مجموع این موارد باعث شده تا افراد بیشتری به دنبال دانلود سریال قهوه ترک باشند.

 

 

لینک های دانلود قسمت دوم قهوه ترک منتشر شد

تاریخ پخش دقیق سریال حیثیت

سریال حیثیت جزو مجموعه های دیگری بوده که بسیاری از مخاطبان را در انتظار گذاشته است. این مجموعه به عنوان جدیدترین ساخته ی سجاد پهلوان زاده به شمار می آید. این کارگردان که نقشی موثری در کار های محمد حسین مهدویان داشته، اکنون دومین تجربه کارگردانی خود را پشت سر می گذارد. او قبلا هم مجموعه سقوط را برای شبکه نمایش خانگی ساخته بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. وی اکنون با سریال تازه ای به نام حیثیت، در حال برگشت به شبکه نمایش خانگی است. اگرچه ساخت این اثر هنوز کامل نشده ، اما بسیاری بر این باورند که می تواند موفقیت بالایی به دست آورد. به ویژه اینکه بازیگران توانایی هم او را همراهی کرده اند. از جمله این بازیگران می توان به الناز ملک, مهدی حسینی نیا , الناز حبیبی , ستاره پسیانی , نادر فلاح و... اشاره کرد. البته ممکن است این لیست در آینده تغییر کند. با این حال انتظار می رود تا این افراد در اثر جدید سجاد پهلوان زاده حضور داشته باشند. چنانچه شما هم به دنبال دانلود سریال حیثیت یا تاریخ پخش دقیق آن هستید ، می توانید به رسانه هکس دانلود مراجعه فرمایید.

 

 

سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

از دیگر آثار زیبایی که بسیاری از افراد را جذب شبکه نمایش خانگی کرده ، مجموعه " مگه تمام عمر چند تا بهاره" است. این مجموعه توسط سروش صحت کارگردانی می شود. افزون بر او ، افراد با تجربه دیگری نظیر حمید لولایی , علی مصفا , کاظم سیاحی , محمد نادری , هوتن شکیبا ، وحید آقاپور، آناهیتا افشار , بهاره افشاری , پژمان جمشیدی , گیلدا ویشکی و… هم در این اثر حضور دارند. شکی نیست که این ترکیب زیبا ما را یاد مجموعه های کمدی پرطرفدار در دهه های گذشته می اندازد. با این حال باید عنوان کنیم که هنوز خلاصه داستان دقیقی در رابطه با این اثر منتشر نشده تا کاربران بدانند ماهیت دقیق آن به چه صورت است . با این حال وجود افراد توانا در این اثر موجب شده تا بسیاری به دنبال دانلود سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره باشند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: