بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
آقایان چاق هم می توانند شیک پوش باشند. تنها با رعایت چند نکته ی اصولی آقایان چاق هم می توانند خوش تیپ به نظر آیند. در این مقاله شما را با چند اصل در رابطه با شیک پوشی آقایان چاق آشنا کردیم.

در این مطلب میخواهیم به نحوه انتخاب لباس مناسب برای مردان چاق بپردازیم. آقایان چاق هم اگر اصول لباس پوشیدن را بدانند، و بعضی از نکات را رعایت کنند، می توانند در عین چاقی زیبا و خوشتیپ باشند و استایل زیبایی داشته باشند. درواقع، چاقی و داشتن اندام درشت، نباید مانع خوشتیپی و شیک پوشی آقایان شود.

 در ادامه این مطلب از سوربان ، قصد داریم به نکات مربوط به نحوه لباس پوشیدن مردان چاق بپردازیم و شما را با اصول مربوطه آشنا کنیم. بنابراین، اگر شما هم جزء آقایان درشت هیکل هستید و دوست دارید این موضوع مانع شیک پوشی شما نشود، حتما مقاله امروز ما را تا انتها مطالعه کنید، تا با نحوه انتخاب لباس مناسب برای مردان چاق آشنا شوید.

10 نکته طلایی در لباس پوشیدن مردان چاق که آنها را خوشتیپ می‌کند! + 0 تا 100 اصول لباس پوشیدن آقایان چاق!

مردان چاق چگونه لباس بپوشند تا خوشتیپ باشند؟

  • مردان چاق نباید لباس هایی که طرح های برجسته و پررنگ دارند را بپوشند.

مردان چاق باید از پوشیدن لباس هایی با مدل های زرق و برق دار و رنگ های تند خودداری کنید. این بدان خاطر است که اینگونه لباس ها، توجه را بیشتر به نیم تنه بالایی اندام شما جلب می کند. از جمله طرح هایی که پوشیدنش را به شما توصیه می کنیم، لباس هایی با الگوها یا راه های عمودی است چون باعث می شوند باریک تر و لاغر تر به نظر برسید. همچنین با استفاده از رنگ های تیره و یکدست، چند کیلو لاغرتر به نظر می رسید و این ها کمک خوبی برای شما هستند.

  • انتخاب شلوار مناسب برای مردان چاق

انتخاب شلوار برای مردان چاق بسیار مهم است. شلوارهایی را انتخاب کنید که فاصله بین کمر و محل انشعاب شلوار، نسبت به شلوارهای معمولی، کمتر است. باید اطمینان حاصل کنید که کمر شلوارتان به اندازه ی کافی بزرگ است تا شکمتان از کمر شلوارتان جلوتر نزند و با بخش میانی بدن شما هماهنگ باشد. اگر شکمتان از کمر شلوار جلوتر بزند و برآمده شود، بالاتنه شما بلندتر و پایین تنه شما کوتاه تر جلوه می کند که اصلا شکل جالبی ندارد. همچنین افراد چاق نباید از شلوارهای پلیسه دار استفاده کنند چون این مدل شلوارها قسمت ران را بزرگتر نشان می دهد.

  • پوشیدن پیراهن یقه هفت برای افراد چاق

10 نکته طلایی در لباس پوشیدن مردان چاق که آنها را خوشتیپ می‌کند! + 0 تا 100 اصول لباس پوشیدن آقایان چاق!

پیراهن های یقه هفت برای افراد چاق، این تصور را ایجاد می کنند که گردنی لاغرتر دارید. مخصوصا اگر غبغب دارید، پیشنهاد می کنیم از پیراهن های یقه هفت بهره بگیرید. پوشیدن پیراهن های یقه هفت باعث می شود که توجه ها به جای گردن، به سمت قفسه سینه ی شما جلب شود. برای اینکه توجه دیگران به سمت چهره شما معطوف شود، لازم است که یک مدل پیراهن یقه هفت نوک دار تیز انتخاب کنید.

از طرف دیگر، می بایستی از انتخاب پیراهن های یقه بلند و یقه اسکی خودداری کنید چون با پوشاندن گردن شما، باعث می شوند که کوتاهتر و نیز چاق تر از آنچه که هستید دیده شوید.

  • کت سه دکمه بپوشید

اگر جزو مردان دارای اضافه وزن هستید، هرگز از کت های یک یا دو دکمه استفاده نکنید. نگران سبک نباشید، چرا که کت های سه دکمه هم، به اندازه مدل های دو دکمه کلاسیک هستند. تفاوت این دو مدل در این است که کت های سه دکمه اندام شما را باریکتر و بلندتر نشان می دهند. درنتیجه، اگر دوست دارید که لاغرتر به نظر برسید، کت سه دکمه بپوشید. همچنین بهتر است که همیشه دکمه های بالایی کت خود را باز  گذاشته و نبندید چون از کشیده شدن لباس شما جلوگیری می کند. بنابراین، با پوشیدن این مدل کت ها بهتر به نظر خواهید آمد.

  • افراد چاق باید از پوشیدن کت های حجیم و بزرگ خودداری کنند

10 نکته طلایی در لباس پوشیدن مردان چاق که آنها را خوشتیپ می‌کند! + 0 تا 100 اصول لباس پوشیدن آقایان چاق!

سعی کنید لباس های حجیمی مثل پلیورهای پشمی حجیم و کلفت را نپوشید. در فصل زمستان، از پارچه های کشمیر استفاده کنید تا گرم بمانید. این جنس پارچه ها در عین حال که شما را گرم نگه می دارند، حجم بیشتری را به اندام شما اضافه نمی کنند. همچنین می توانید از ترکیب یک ژاکت یقه هفت با پیراهن استفاده کنید. در باره ی کت شلوار هم، بهتر است از پارچه های پشمی استفاده کنید که نرمتر و سبکتر هستند. اگر می توانید، کت و شلوارهای پشمی سبک و با کیفیت تهیه کنید چون بهترین نمونه کت و شلوار متناسب با اندام شما می باشند.

  • از شلوارهای بلند استفاده کنید

اگر جزو مردان چاق هستید از شلوارهای بلند استفاده کنید، بلندتر و لاغرتر جلوه خواهید کرد. بنابراین، در این مواقع حتی پیشنهاد میشود که پاچه شلوارتان تا روی کفش تان بایستد.

  • در انتخاب الگوهای عمودی دقت کنید

همانطور که پیش تر هم گفتیم استفاده از پیراهن هایی با طرح‌ ها یا خطوط افقی، باعث چاق ‌تر دیده شدن شما می ‌شوند. به همین دلیل آقایان چاق باید از انتخاب پیراهن هایی با الگوهای افقی خودداری کنند. از طرفی، اما پوشیدن لباس هایی با خطوط یا راه راه های عمودی مناسب است چون باعث لاغرتر جلوه شدن شما می ‌شوند.

با این حال، در اینجا نکته ای وجود دارد که باعث می شود، قضیه به این سادگی‌ها هم نباشد. پوشیدن یک پیراهن با راه راه عمودی که در قسمت شکم تنگ شده است، باعث می ‌شود که این خطوط عمودی، توجه بقیه را به چاقی شکم شما معطوف کند و چاقی شکم شما را بیشتر به معرض نمایش بگذارند.

10 نکته طلایی در لباس پوشیدن مردان چاق که آنها را خوشتیپ می‌کند! + 0 تا 100 اصول لباس پوشیدن آقایان چاق!

  • پوشیدن لباس ساده برای افراد دارای اضافه وزن

ترجیحا از لباس‌های بدون طرح و ساده استفاده کنید که در رنگ‌های تیره هستند چون دردسر لباس های طرح دار را ندارند. در صورتیکه تصمیم گرفتید؛ لباس طرح دار انتخاب کنید؛ بهتر است از طرح‌های ریز استفاده کنید و از پوشیدن لباس های طرح درشت و توی چشم هم دوری کنید.

  • از تضاد استفاده نکنید

به یاد داشته باشید که استفاده از ترکیب های رنگی متشکل از رنگ‌های متضاد، نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و شما را چاق ‌تر نمایان می کند. بنابراین، سعی کنید که به سراغ ترکیب‌های رنگی با رنگ‌های تیره و نزدیک به هم بروید. رنگ هایی مثل توسی و مشکی، سرمه ‌ای و آبی تیره از جمله رنگ های مناسب برای شما هستند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: