بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
استایل مناسب زنان چاق که می خواهند چاق تر از آنچه که هستند دیده نشوند و در حین اینکه اضافه وزن دارند شیک پوش باشند. در ادامه نکات کلیدی که کمک می کند اضافه وزن شما دیده نشود، را با هم مرور کنیم.

یکی از مشکلات خیلی از ما برای حضور در مهمانی ها و دیدارهای خودمانی مدل لباسی می باشد که می خواهیم بپوشیم. همه خانم ها دوست دارند زییایی خود را چند برابر کنند و مورد توجه اطرافیان قرار بگیریند.

چنین خواستی در افرادی که اضافه وزن دارند بیش از افراد دیگر است، برای اینکه آنها می خواهند لاغر اندام و متناسب تر به نظر برسند. حال چگونه می شود خوش اندام تر آنچه که هستند بنظر برسند با توجه به چند نکته ساده که در ادامه این مطلب از سوربان به آن اشاره خواهیم کرد،  می توان از آنچه که هستید خوشتیپ تر باشید!

7 نکته که خانم های تُپُل و چاق باید در لباس پوشیدن رعایت کنند! + ایده استایل

7 نکته که خانم های تُپُل و چاق باید در لباس پوشیدن رعایت کنند

  • خانم های چاق باید لباس هایی را انتخاب کنند که سایز بدنشان باشد.

لباس مناسب افراد چاق و شیک پوش و اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که به هیچ عنوان لباس گشاد و بسیار آزاد نپوشند. در موارد زیادی چنین افرادی بر این باورند که با کمک پوشش های گشاد و بلند حتی بزرگتر از اندازه (سایز) خود می توانند اندام شان را بپوشانند و کمی لاغرتر به نظر برسند.

همیشه باید با پوشیدن لباس اندازه ی بدنتان شروع کنید. لباس هایی که برایتان کوچک یا بزرگ هستند، چاق تر نشانتان می دهد. لباس هایی که می پوشید نباید تنگ باشد زیرا باعث جلب توجه به چربی های اضافه بدنتان می شود و همچنین لباس نباید خیلی گشاد باشد.

  • رنگ لباس مناسب افراد چاق

7 نکته که خانم های تُپُل و چاق باید در لباس پوشیدن رعایت کنند! + ایده استایل

دومین سوالی که بعد از انتخاب مدل لباس مطرح می شود رنگ آن است، اینکه چه رنگی این قابلیت را دارد که اندام شما را متناسب تر نشان دهد؟

توجه داشته باشید که بهتر است از لباس هایی که رنگ روشن دارند استفاده نکنید زیرا شما را چاق تر از آنچه هستید نشان می دهد از رنگ ها و طرح های مناسب برای ایجاد ظاهر لاغرتر استفاده کنید. رنگ متناسب با اندام شما مشکی است و رنگ های تیره.

مشکی و سایر رنگ های تیره، میزان سایه های قابل رویت روی بدنتان را کاهش می دهد.

  • ازلباس های راه راه عمودی استفاده کنید.

راه راه های باریک عمودی نیز باعث ایجاد خطای دید و لاغرتر به نظر رسیدن تان می شود.

  • لباس های طرح دار شیک زنانه برای افراد چاق

7 نکته که خانم های تُپُل و چاق باید در لباس پوشیدن رعایت کنند! + ایده استایل

از پوشیدن لباس های طرح دار نیز خودداری نمایید، چون که باعث می شوند بزرگ تر به نظر برسید.

رنگ بلوز و شلوار یا دامنی و یا مانتو اداری که تهیه می کنید نزدیک به هم باشد تا موجب نشود یک باره بخشی از بدن شما بیشتر نمایان شود و نقض های ناشی از اضافه وزن در آن بیشتر به چشم آیند.

فراموش نکنید که رنگ های تند یا طرح های برجسته و پررنگ و در بخش بالا تنه موجب جلب توجه افراد به این بخش از بدن شما می شود و ایرادهای موجود در این ناحیه را بیشتر نشان می دهد.

بهتر است به سراغ طرح هایی بروید که دارای راه های عمودی و باریک بوده و رنگ آنها نیز تیره باشد. با وجود این، اگر اصرار دارید که تونیکی به رنگ سفید یا سایر رنگ های روشن را بپوشید، حتما از کمربند مشکی و مدل دار استفاده کنید تا با بستن آن نگاه دیگران به سمت کمربند معطوف شود و لاغرتر دیده شوید.

  • از شلوارهای راسته استفاده نکنید!

در انتخاب شلوار نیز به این نکته توجه کنید که پوشیدن مدل های جین و راسته، پاها را چاق تر از آنچه هستند نشان می دهد. پس همانطور که گفته شد، شلوارهایی تهیه کنید که در قسمت ران تنگ تر و در پایین کمی گشاد باشند.

همچنین شما نباید از  شلوارهایی که در کناره هایشان جیب طراحی شده است استفاده کنید، به این دلیل که شما را پهن تر نشان خواهند داد.

کمر شلوار نیز باید متناسب با اندازه شما باشد و حالتی را ایجاد نکند که شکم از کمر شلوار بیرون بزند، زیرا در این صورت بالاتنه شما بلندتر از پایین تنه به نظر می رسد که خود یک نقص است.

  • چه مدل دامن برای خانم های چاق مناسب است؟

لباس خانم های  چاق باید به گونه ای باشند که از آنچه هستند چاق تر دیده نشوند درباره نوع دامن نیز باید بگویم اگر پهلو و پایین ‌تنه شما بسیار چاق است، به جای دامن‌های راسته از مدل های کلوش استفاده کنید.

درصورتی که مچ و ساق پای‌ شما چاق است، دامن‌هایی بپوشید که بلندی آن تا زیر قوزک پا باشد. در این حالت پاشنه کفش شما نباید بیش تر از 6 سانتی متر ارتفاع داشته باشد.

از پیراهن های کمردار کمک بگیرید، این نوع لباس ها به نحو بهتری برآمدگی بدن شما را در این ناحیه می پوشانند.

  • پارچه مناسب برای لباس خانم های چاق

7 نکته که خانم های تُپُل و چاق باید در لباس پوشیدن رعایت کنند! + ایده استایل

جنس و نوع پارچه هم از اهمیت زیادی بهره مند است، پارچه های سفت و خشک ناخواسته بر خطوط بدن شما می افزایند در حالیکه جنس هایی که نرم و لطیف هستند روی بدن می نشینند و کمتر ضافه موجود در بخش های گوناگون بدن را نشان می‌دهند.

نکات مهم اتتخاب لباس زنان چاق

  • از این موضوعات که بگذریم چنانچه تصمیم دارید پیراهنی را خریداری کنید سفارش من به شما این است که به سراغ مدل های یقه هفت بروید، چنین الگویی گردن شما را لاغرتر نشان داده و غبغبتان را هم می پوشاند.
  • بنابراین پوشیدن مدل های یقه اسکی و یقه بلند را فراموش کنید، برای این که شما را چاق تر و پهن تر نشان خواهند داد.
  • در زمان خرید لباس های رسمی توجه کنید دور گردن آنها به صورت دقیق اندازه گردن شما باشد.
  • می توانید برای این که تمرکز افراد بر اندام خویش را برهم بزنید از یک گردن بند کمک بگیرید
  • گردنبند بلند که رنگ روشنی دارد اکثر توجه ها را به خود جلب می کند.
  • به یاد داشته باشید که استفاده از گوشواره های بلند صورت را لاغرتر نشان خواهد داد.
  • خانم های چاق چه نوع کتی بپوشند؟

افرادی که علاقه زیادی به پوشیدن کت دارند هم باید به این نکته توجه کنند که بهتر است از پوشیدن کت هایی که یک یا دو دکمه دارند، خودداری کنند و کت های دارای سه دکمه را بپوشند.

لباس خانم های چاق باید به طوری باشد که اندام را بلندتر و باریکتر و به عبارتی لاغر نشان دهد.  

البته باید دکمه بالای کت را باز بگذارید تا مانع از کشیده شدن لباس شود و حرکت شما را محدود نکرده و با مشکل مواجه نکند. به این ترتیب در هنگام حرکت کمتر جلب توجه خواهید کرد و به طبع کمتر اضافه وزن شما به نظر می آید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: