بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
معیار های انتخاب همسر مناسب از نگاه دختران بسیار متفاوت است، شاید بتوان گفت به تعداد تمامی زن ها ملاک های مختلف وجود دارد، اما ما در ادامه مهمترین و متداول ترین معیار های دختران امروزی برای انتخاب همسر را برای شما بازگو کرده ایم.

از دیدگاه روانشناسی، به هیچ وجه یک‌سری معیار مشخص و ثابت برای انتخاب همسر و ازدواج در نگاه دختران و پسران وجود نداشته و هر شخص با توجه به فرهنگ، پیشینه زندگی خود، سلیقه و علایق خود، توقعات خود در زندگی، آمال و آرزوها و… ممکن است معیارهای خاصی برای انتخاب همسر در نظر داشته باشد.

بنابراین محتوای این مقاله و تمامی مقالات دیگر با این موضوع و موضوعات اینچنینی، نمی‌توانند به عنوان یک نظریه روانشناسی یا داده علمی مورد تایید باشند. نکاتی که در ادامه این مطلب از سوربان به آنها اشاره می‌کنیم ، صرفا نکات احتمالی و البته پرطرفدار هستند.

13 مورد از مهمترین معیارهای دختران امروزی برای انتخاب همسر آینده!

معیارهای دختران امروزی برای انتخاب همسر

همانطور که در ابتدای مقاله مطرح کردیم معیار های یک دختر برای انتخاب همسر و ازدواج می تواند کاملا شخصی و حتی متفاوت از دیگران باشد ما در ادامه این مقاله به معیار های عمومی و پرطرفدار در بین دختران برای انتخاب همسر میپردازیم.

معیار های مهم یک دختر در انتخاب همسر

۱. اهل گفت و گو باشد.

اکثر خانم ها یک عقیده مشترک دارند. ما عاشق حرف زدن هستیم منظور شایعات نیست، بلکه گفتگوی عمیق و همراه با صمیمیت با کسانی که به آنها اهمیت می دهیم و دوستشان داریم. بنابراین، پیدا کردن مردی که بتواند مکالمه را حفظ کند، و خیلی زود از مکالمه خسته نشود مهم است. به دنبال سخنران باشید، کسی که از حرف زدن با شما فرار نمی کند و با جان و دل به حرف هایتان گوش می دهد. شاید این یکی از مهم ترین معیارهای ازدواج خانم های امروزی باشد!

۲. صادق باشد!

قطعا یکی از معیار های مهم هر دختر خانمی برای انتخاب همسر صداقت است و صادق بودن را میتوان از معیار های مهم انتخاب همسر خصوصا در نظر خانم ها دانست.

13 مورد از مهمترین معیارهای دختران امروزی برای انتخاب همسر آینده!

۳. حمایتگر و ثابت قدم باشد.

هر دختری رویای داشتن یک عروسی بزرگ و زیبا و خانه ای بزرگ و زیبا را در سر دارد. با این حال، این واقعیت نیست!

بیشتر مردها ثروتمند نیستند و نمی توانند افسانه شاهزاده جذاب را به نمایش بگذارند. اما، یک مرد باید ثاب قدم باشد. او حداقل باید بتواند از شما حمایت کند، به خصوص اگر روزهای سختی پیش بیاید و یکی از شما به دلایلی که هیچ کدام از شما نمی توانید کنترل کنید، بیکار شود.

۴. داشتن هدف های مشترک

اکثر دختران امروزی خواهان ازدواج های پایداری هستند که مبتنی بر اهداف مشترک باشند آنها دوست دارند با همسر خود پیشرفت کنند و به رویاهای مشترک خود دست یابند.

۵. خانواده دوست باشد.

اکثر دختران در مورد پیوندهای خانوادگی احساساتی هستند. بنابراین، ازدواج با مردی که خانواده را همیشه در اولویت قرار میدهد، در نظر دختران رویایی و بسیار عالی است. حتی اگر در کنار خانواده بزرگ نشده باشد، باز هم باید تمایل داشته باشد که با خانواده آینده خود ارتباط محبت آمیزی داشته باشد، این مورد را میتوان در صحبت ها و رفت و آمد های خود با او تشخیص دهید.

۶. با محبت و مهربان باشد.

13 مورد از مهمترین معیارهای دختران امروزی برای انتخاب همسر آینده!

اکثر دختر ها دوست دارند با مردی ازدواج کنند و او به همسری برگزینند که مهربان و با محبت باشد نه فقط در محیط خانه بلکه در همه جا عشق و محبتش به همسرش را نشان دهد و از بروز عشق خود ترسی نداشته باشد.

۷. اولویت اول او خانمش باشد.

خانم ها دوست دارند با مردی زندگی کنند که همیشه و همه جا اولویت او باشند.

۸. خانم ها به صمیمیت نیاز دارند.

وقتی همسرتان در طول روز تحت فشار است، باید بداند که شما مایلید بدون نیاز به توضیح یا سخنرانی، یک لحظه آرامش صمیمی را به اشتراک بگذارید. به عبارت دیگر، او را سرزنش نکنید.

به او گوش بدهید و اجازه دهید حرف هایش را بزند. خانم ها نیاز دارند با شما صحبت کنند، به همین خاطر از معیارهای انتخاب همسر یک دختر این است که همسرش توانایی گوش دادن به حرف هایش را داشته باشد.

۹. معیارهای انتخاب همسر از دید دختران ؛ از او تعریف و تمجید کند.

13 مورد از مهمترین معیارهای دختران امروزی برای انتخاب همسر آینده!

خانم ها نیز مانند آقایان نیاز به دیده شدن دارند، پس میتوان گفت یکی از معیار های مهم انتخاب همسر برای دختران امروزی این است که همسرشان توانایی تعریف و تمجید از او را داشته باشد همه خانم ها دوست دارند به خاطر موفقیت هایی که کسب میکنند و یا حتی گاها به خاطر ظاهر و آراستگی ظاهری‌شان از سوی مهمترین شخص زندگی‌شان تعریف و تمجید بشنود.

۱۰. در همه حال حمایتگر باشد.

نه فقط در برابر آسیب جسمی، بلکه در برابر انتقاد دیگران یک خانم همیشه می‌خواهد بداند که همسرش برای او و پشت او است. حمایت شدن یکی از بهترین احساساتی است که زن ها در مرد ایده‌آل خود جست و جو می‌کنند!

۱۱. حس ارزشمند بودن بدهد.

یک دختر باید بداند که نظر او در مورد کار یا تجارت همسرش آنقدر ارزشمند است که همسرش تصمیمات خود را با او در میان می‌گذارد و تنها پس از ارزیابی دقیق توصیه های او اقدام به انجام تصمیمات خود میکند.

۱۲‌. زندگی خود را با او تقسیم کند.

13 مورد از مهمترین معیارهای دختران امروزی برای انتخاب همسر آینده!

یکی از معیار های مهم خانم ها برای انتخاب همسر این است که او را در مرکز زندگی خود قرار دهد و مخفی کاری در کار نباشد. به او. ثابت کند آینده و زندگی مشترک با او بسیار مهم است و برای آن تلاش می کنید. به نوعی این از مهم ترین نیازهای خانم ها برای ازدوج است، یک نیاز احساسی واقعی.

۱۳. با شخصیت و درستکار باشد.

از معیار های اصلی اکثر دختران برای انتخاب همسر و ازدواج این است که طرف مقابلشان با شخصیت و درستکار باشد باید این احساس را داشته باشد که شخصی که میخواهد با او ازدواح کند همان مردی است که پسرش می تواند از او پیروی کرده و دخترش می خواهد با او ازدواج کند.

کلام آخر

در این مقاله از سایت سوربان سعی کردیم مهمترین معیار های اکثر دختران و خانم ها برای انتخاب همسر و ازدواج را با شما درمیان بگذاریم در شرایط ایده آل، معیارهای یک دختر برای ازدواج غیرمنطقی نیستند. پس با تصورات و زمینه های ذهنی که از دیگران می گیرید خانم ها را قضاوت نکنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز