بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چه دسته گلی برای عروس بگیریم؟

روز عروسی، روزی رویایی و فراموش‌ نشدنی است که هر دختری از کودکی آرزوی آن را دارد. در این روز، همه چیز باید بی‌نقص و کامل باشد، از لباس عروس و آرایش گرفته تا دسته گل، که یکی از مهم‌ترین و چشم‌گیرترین المان‌های این روز خاص است. انتخاب دسته گل مناسب، می‌تواند چالشی بزرگ برای عروس خانم‌ها باشد. تنوع بی‌نظیر سبک‌ها و گل‌های مختلف، انتخاب را دشوار می‌کند. در این مقاله، همراه ما باشید تا با انواع مختلف دسته گل‌های عروس آشنا شویم و به شما در انتخاب بهترین گزینه برای این روز خاص کمک کنیم.

 

انواع سبک‌های دسته گل عروس

دسته گل در سبک‌های مختلفی وجود دارد که این امر انتخاب بهترین گزینه را برای عروس‌ها سخت و پیچیده می‌کند. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، سبک‌های مختلف دسته گل عروس هستند:

دسته گل آبشاری

دسته گل آبشاری به دلیل برخورداری از ظاهر بزرگ و کشیده، به این اسم شناخته می‌شود؛ با اینکه دسته گل آبشاری به نسبت سایر دسته گل‌ها وزن بیشتری دارد، اما عروس‌هایی که قد بلند دارند و یا لباس کشیده و دنباله‌دار را برای مراسم خود انتخاب کرده‌اند، به‌شدت با این نوع از دسته گل زیبا و تماشایی خواهند شد.

دسته گل بازویی

دسته گل بازویی که با اسم پرزنتیشن هم شناخته می‌شوند، بیشتر از گل‌های ساقه بلند درست می‌شوند و عروس خانم باید به کمک بازوی خود آن را حمل کند. گل‌های شیپوری، مریم و رز ساقه بلند از جمله بهترین گل‌هایی هستند که در این سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دسته گل دستبندی

عروس‌هایی که می‌خواهند در مراسم خود دست‌های خود را آزادانه حرکت دهند، دسته گل دستبندی را انتخاب می‌کنند؛ این سبک از دسته گل عروس که در سال 2023 ترند شد، به‌صورت یک مچ‌بند روی نوارهایی از کتان طراحی شده است و آن را به شکل بسیار زیبایی به دور دست عروس می‌بندند.

دسته گل گرد

دسته گل گرد یکی از رایج‌ترین سبک‌ها برای مراسم عروسی است؛ این نوع از دسته گل‌ها وزن سبکی دارند و به دلیل شکل و ظاهر جذاب، با انواع لباس‌های عروس به‌راحتی ست خواهند شد.

دسته گل بایدر مایر

دسته گل بایدر مایر به نسبت سایر دسته گل‌ها کمتر شناخته شده است، اما نظم بسیار زیبای گل‌ها حسابی دسته گل را شیک و متفاوت می‌کند. برای ساخت دسته گل بایدر مایر، گل‌ها به شکل منظمی بریده می‌شوند و با همان نظم خاص، به شکل دایره‌ای روی هم قرار می‌گیرند. همچنین این نوع از دسته گل‌ها بسیار مدرن هستند و برای ساخت آنها از دو یا سه گل مختلف استفاده می‌کنند.

دسته گل مرکب

با دیدن دسته گل مرکب، در همان نگاه اول اوج خلاقیت و هنر را تماشا خواهید کرد. برای ساخت این نوع از دسته گل عروس، انواع شکوفه، غنچه و گلبرگ‌های جذاب با نظم خاصی کنار هم قرار می‌گیرند. معمولاً دسته گل مرکب برای عروس‌هایی مناسب است که لباس چسبان یا مدل ماهی را انتخاب کرده‌اند.

در سال 2024، شاهد ترندهای جدید و جذابی در دنیای دسته گل‌های عروس هستیم که از جمله آنها می‌توان به استفاده از گل‌های وحشی، گل‌های خشک و دسته گل‌های نامتقارن اشاره کرد:

دسته گل‌ وحشی

این نوع گل‌ها با زیبایی طبیعی و منحصر به فرد خود، به دسته گل عروس ظاهری رمانتیک و لطیف می‌بخشند. تنوع رنگ و شکل گل‌های وحشی، انتخاب را برای عروس خانم‌ها آسان می‌کند و می‌توان از آنها در انواع سبک‌های دسته گل، از جمله آبشاری و گرد نیز استفاده کرد. امروزه از این دسته گل بیشتر برای کلیپ‌های فرمالیته استفاده می‌شود.

دسته گل‌ خشک

این ترند جدید، به دلیل زیبایی و ماندگاری بالا، مورد توجه بسیاری از عروس خانم‌ها قرار گرفته است. گل‌های خشک را می‌توان به تنهایی یا در ترکیب با گل‌های تازه استفاده کرد و از آنها برای ساخت دسته گل‌های نامتقارن و مدرن استفاده کرد.

دسته گل‌ نامتقارن

این نوع دسته گل‌ها، برخلاف دسته گل‌های سنتی که فرمی گرد و متقارن دارند، از شکلی نامتقارن و آزاد برخوردارند. برای ساخت این دسته گل‌ها می‌توان از انواع گل‌ها، چه وحشی و چه خشک، استفاده کرد و به خلاقیت و سلیقه عروس خانم در انتخاب و چیدمان گل‌ها آزادی عمل بیشتری داد.

استفاده از این ترندهای جدید در دسته گل عروس، می‌تواند به استایل شما ظاهری مدرن، منحصر به فرد و به روز ببخشد.

دسته گل عروس یکی از یادگاری‌های مهم جشن عروسی است که می‌تواند تا سال‌ها خاطره‌های بسیاری را زنده کند.

چه دسته گلی برای عروس بگیریم؟

دسته گل عروس مصنوعی بهتر است یا طبیعی؟

انتخاب بین دسته گل طبیعی و مصنوعی هم یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های خرید دسته گل عروس است. برای اینکه بتوانید این چالش را به بهترین شکل ممکن رد کنید، باید به نکات خرید آن دقت کنید:

تعیین میزان بودجه

بودجه شما در هنگام خرید دسته گل حرف اول را می‌زند، از آنجایی‌ که دسته گل طبیعی به نسبت مصنوعی گران‌تر است؛ در صورت نداشتن مشکل مالی می‌توانید دسته گل‌های طبیعی و بسیار زیبا را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ دسته گل

دسته گل‌های طبیعی رنگ‌های طبیعی‌تر و زنده‌تری دارند؛ بنابراین جذابیت آنها بیشتر است. البته توجه داشته باشید که رنگ گل طبیعی بعد از مدتی از بین می‌رود، اما رنگ گل مصنوعی همچنان پایدار می‌ماند.

هماهنگی دسته گل با لباس عروس

دسته گل باید با لباس عروس هماهنگ باشد؛ بنابراین در این مورد می‌توانید روی هر دو نوع طبیعی و مصنوعی اتفاق نظر داشته باشید.

5 گل پر استفاده برای دسته گل عروس

برای ساخت انواع دسته گل عروس، می‌‌توان از گل‌های مختلفی استفاده کرد، اما موارد زیر بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند:

انواع گل رز

گل رز با رنگ‌های متنوع خود، دست طراحان را برای ساخت یک دسته گل بسیار شیک و کلاسیک باز گذاشته است. گل رز جاودان یکی از مدل‌های گل رز که علاوه بر زیبایی بسیار زیاد، ماندگاری بسیار بالایی دارد.

گل ژیپسوفیلا

گل ژیپسوفیلا که با نام نفس نوزاد هم شناخته می‌شود، با گل‌های کوچک سفید و یا صورتی خود، تبدیل به یک انتخاب عالی برای دسته گل عروس می‌شود. همچنین این گل از ترکیب دو کلمه Gypsos به معنی گچ و philos هم به معنی معشوق به وجود آمده است.

گل مخروطی

گل مخروطی دارای یک حالت مخروطی شکل است که با رنگ بسیار زیبا و جذاب خود، در دستان عروس خانم حسابی خودنمایی خواهد کرد. برای تزیین بیشتر گل مخروطی، معمولا از سایر گل‌ها استفاده می‌کنند.

گل صدتومانی

گل صدتومانی یا پائونیا از آن دسته گل‌های شاداب و باشکوه به‌حساب می‌آید که برای فصل بهار و تابستان یک گزینه ایده آل است؛ این گل زیبا با گلبرگ‌های بزرگ خود، گل‌های کرم رنگارنگ و اکالیپتوس زیبایی را برای درخشان کردن عروس به وجود می‌آورد.

گل میخک

گل میخک دارای رنگ‌های متنوع و گلبرگ‌های تزئینی است که همین امر آن را در لیست بهترین گل‌ها برای ساخت دسته گل عروس قرار می‌دهد. یکی از بهترین ویژگی‌های این گل، شکوفه دادن در تمام سال است؛ بنابراین در طول سال برای ساخت بهترین دسته گل‌ها در دسترس هستند.

چه دسته گلی برای عروس بگیریم؟

بهترین دسته گل عروس را از کجا تهیه کنیم؟

مجموعه روبینا رز با بیش از 10 سال سابقه، یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های ایران در زمینه خرید دسته گل عروس به شمار می‌آید. با خرید دسته گل طبیعی روبینا رز که از گل‌ها و گیاهان جاودان ساخته شده است، خاطره‌ بهترین شب زندگی‌تان را برای سال‌های طولانی جاودانه خواهید کرد؛ چرا که دسته گل عروس جاودان حداقل 3 تا 5 سال ماندگاری دارد و در صورتی که شرایط نگه‌داری آن را به درستی رعایت کنید می‌توانید تا بیش‌تر از 5 سال از طراوت و زیبایی گل‌ها آن لذت ببرید. یکی از مزایای دسته گل عروس روبینا رز استفاده از گل‌های جاودان است که ماندگاری بالا و مدل های متنوعی دارند و همچنین از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. با روبینا رز، خاطره‌ای جاودانه از بهترین شب زندگی خود بسازید.

برای اطلاع از قیمت دسته گل‌های عروس رز جاودان و تماشای تمامی مدل‌ها، می‌توانید به سایت روبینا رز مراجعه کنید.

منبع: https://robinarose.com

 

 



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما: