بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
مزایا و فواید برگزاری مراسم عقد یا نامزدی در باغ عقد باعث شده است که زوج های جوان به برگزاری مراسمات خود نظیر عقد، نامزدی، عروسی و... در باغ علاقمند شوند!

برای همه عروس و داماد ها حداقل یک‌بار پیش‌ آمده است که برای برگزاری مراسم عقد یا نامزدی خود تردید داشته باشند که این مراسمات را در چه محلی برگزار کنند. البته انتخاب این موارد به میزان هزینه و تعداد مهمانان بستگی دارد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که شک دارید مراسم عقد یا نامزدی خود را در چه مکانی برگزار کنید حتماً ادامه این مقاله از سایت سوربان را مطالعه کنید. در ادامه قرار است درباره مزیت های چشمگیر برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ عقد صحبت کنیم.

چرا بهتر است مراسم عقد و نامزدی را در باغ عقد برگزار کنیم؟!【7 مزیت بزرگ برگزاری عقد یا نامزدی در باغ عقد】

مزیت های عالی برگزاری عقد و نامزدی در باغ عقد

۱. وسعت زیاد باغ عقد نسبت به سایر مکان ها

یکی از مهم‌ترین مزایای برگزاری مراسم عقد یا نامزدی در باغ عقد، داشتن مساحت بیشتر است. بزرگ و وسیع بودن در رفت‌ و آمد مهمانان مشکلی ایجاد نمی‌کند. از طرفی فضای بزرگ‌ تری برای انجام مراسم‌ هایی نظیر رقص چاقو و … خواهید داشت. در برگزاری مراسم عقد یا نامزدی در باغ، مهمانان از راحتی بیشتری برخوردار هستند زیرا در هر قسمتی که بخواهند می‌نشینند بنابراین هیچ‌کس معذب نخواهد بود. البته باید دقت کنید که تعداد مهمان ها با وسعت باغ متناسب باشد. اگر تعداد مهمان های شما کم است باغ کوچک برای نامزدی را انتخاب کنید.

۲. سهولت در پذیرایی

از دیگر مزایای برگزاری عقد یا نامزدی در باغ عقد راحتی بیشتر در پذیرایی از میهمانان است چراکه هرچه مکان بزرگتری برای در اختیار باشد میتوانید میزهای بیشتری برای میهمانان خود بچینید بنابراین پرسنل راحتتر میتوانند از میهمانان پذیرایی کنند.

۳. دیزاین باغ عقد

چرا بهتر است مراسم عقد و نامزدی را در باغ عقد برگزار کنیم؟!【7 مزیت بزرگ برگزاری عقد یا نامزدی در باغ عقد】

میتوان گفت دیزاین و تزیینات باغ تا حد زیادی به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد باغ به دلیل فضای زیبایی که دارد معمولا از تزیینات کمتری برخوردار است البته هستند بعضی از عروس و دامادهایی که از تیم تشریفاتی خود می‌خواهند که باغ را تزئین کنند. اما به دلیل وجود فضای سبز و گل و درختان معمولاً نیاز به دیزاین ندارد.

برگزاری مراسم عقد یا نامزدی در باغ از حس و حال بیشتری برخوردار است. مخصوصاً اگر در فصل‌های خوش‌ آب‌ و هوای سال انجام گیرد. اگر توجه کرده باشید خودتان هم در مراسم‌هایی که در باغ برگزار می‌شود حس و حال بهتری دارید. زیرا فضای اطراف به شما حس مثبتی را منتقل می‌کنند.

۴. فضای نامحدود برای پارک خودرو

از دغدغه های مهم مهمانان برای رفتن به مراسم عقد، عروسی، نامزدی و... محل پارک خوردرو هایشان است خوشبختانه با فضای بزرگی که باغ های عقد دارند فضای زیادی برای پارک ماشین دارند و این یک امتیاز و مزیت برگزاری عقد یا نامزدی در باغ عقد است.

اگر توجه کرده باشید مراسم‌هایی که در تالار برگزار می‌شود جای پارک خودرو محدود است زیرا به این دلیل است که تالارها در داخل شهر هستند. اما به دلیل اینکه باغ‌های مراسم عقد در بیرون از شهر وجود دارد جای پارک بیشتری خواهند داشت.

۵. توجه و رسیدگی بیشتر عروس و داماد به مهمانانشان

باغ‌ها به دلیل وسعت بیشتری که دارند عروس و داماد راحت تر می توانند به مهمانان خود توجه کنند. زیرا فضای بسته و کوچک از رفت و آمد آنها جلوگیری نمی کند. از طرفی دید بهتری برای دیدن عروس و داماد از سمت مهمانان وجود دارد.

۶. پرداخت هزینه کمتر برای دیزاین و طراحی

نکته دیگری هم که برای بسیاری از افراد مهم است این است که در باغ ها تزئینات کمتر از تالارها انجام میگرد. این مورد باعث می شود که هزینه آنها در خدمات مرتبط به دیزاین کمتر شود.

7. شادی و لذت بیشتر مهمانان

باغ های عقد با توجه به فضای زیبا و خاصی که دارند به میهمانان این امکان را میدهد که بیشتر از فضای باغ لذت برده و عکس های یادگاری زیبا آنجا گرفته یا در فضای باغ قدم بزنند.

چرا بهتر است مراسم عقد و نامزدی را در باغ عقد برگزار کنیم؟!【7 مزیت بزرگ برگزاری عقد یا نامزدی در باغ عقد】

کلام آخر

همان طور که مشاهده کردید سعی کردیم در این مقاله به طور کلی به مزیت و فواید برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ بپردازیم. البته ناگفته نماند که برگزاری مراسم در باغ به مواردی از جمله هزینه و فصل برگزاری مراسم بستگی دارد. اما به جز این دو مورد می تواند بهترین گزینه برای برگزرای مراسم باشد.

در ضمن اگر تصمیم دارید برنامه ریزی مراسم خود را به یک تیم تشریفات مجالس حرفه ای بسپارید توصیه می کنیم از صفحه تشریفات مجالس در سایت ما دیدن فرمایید. چراکه در این صفحه ما لیست بهترین تشریفات عروسی و خدمات مجالس را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که شما میتوانید متناسب با بودجه، سلیقه و انتظاران خود بهترین تشریفات عروسی را انتخاب کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز