بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر قصد خرید فرش در تهران را دارید پیشنهاد میکنیم قبل از تصمیم گیری برای خرید ادامه این مطلب که شامل لیستی از برترین مراکز فروش فرش در تهران است را از دست ندهید.

نقد و بررسی بهترین مکان ها برای خرید فرش دستباف و ماشینی در تهران

با اینکه امروزه در همه شهر های کشورمان مکان هایی برای خرید فرش دستبافت و ماشینی وجود دارد و فروشگاه های فرش در همه شهر ها یافت میشوند اما میتوان گفت هنوز هم بهترین فرش فروشی ها در تهران قرار دارند.

در طول چند سال اخیر بعضی از این مراکز فروش فرش در تهران به شهرت بسیار بالایی دست یافتند و توانسته اند رضایت و توجه مشتریان بیشماری را به خود جلب کنند.

بهترین فرش فروشی تهران چه شاخصه هایی دارد؟

عوامل بسیاری وجود دارند که یک مرکز فروش فرش را به بهترین فرش فروشی تهران تبدیل میکند از با اهمیت ترین این عوامل عبارت اند از :

  1. قیمت‌ های مناسب و به صرفه
  2. دارا بودن پرفروش ترین و جدیدترین طرح های فرش ماشینی
  3. دارا بودن تخفیفات و جشنواره‌های دوره‌ای
  4. کیفیت بالای فرش ها
  5. کادر حرفه ای و مودب و کاربلد

بهترین جا برای خرید فرش در تهران

اگر شما نیز قصد تهیه جهیزیه برای خود را داشته باشید یا بخواهید فرش‌های قدیمی خود را تعویض کنید و فرش نو تهیه کنید، قطعا به دنبال بهترین مراکز خرید فرش در تهران هستید ما در ادامه این مطلب از سوربان به شما کمک خواهیم کرد و لیستی از بهترین مراکز خرید فرش در تهران را در اختیار شما قرار میدهیم، امیدواریم در پایان بتوانید به راحتی تصمیم گیری کنید و بهترین مکان برای خرید فرش در تهران را انتخاب و فرش خود را تهیه کنید.

بهترین فرش فروشی های تهران [لیست 9 تایی از معتبرترین و محبوبترین مراکز فروش فرش دستبافت و ماشینی در تهران]

معرفی بهترین مراکز خرید فرش در تهران

۱. شهر فرش

شهر فرش جزو محبوب‌ترین مراکز فروش فرش در تهران محسوب میشود. شما می‌توانید انواع فرش‌های ماشینی برندهایی همچون بهترین فرش ماشینی کاشان، فرش تبریز، تندیس، مهر و ماه، محتشم و... را از این فروشگاه تهیه کنید. علاوه بر این شهر فرش همواره شرایط فروش اقساطی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. این فروشگاه از ساعت 9 صبح تا 2 بامداد به خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز مشغول است.

اطلاعات

  • آدرس شعبۀ مرکزی: تهران، پس از میدان آزادی، روبه‌روی تهرانسر، شعبۀ مرکزی شهر فرش
  • تلفن: ۰۲۱۴۸۰۶۲

۲. آقای فرش

آقای فرش از جمله معتبرترین مراکز فروش فرش در تهران است. شما می‌توانید انواع تابلوفرش، فرش‌های دستباف و ماشینی را در این مرکز مشاهده کنید. این فروشگاه شعب متعددی در سایر شهرها نیز دارد و تمامی افراد می‌توانند به‌راحتی از آن خرید کنند. آقای فرش از ساعت 9:30 صبح تا 11:30 شب در حال خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

بهترین فرش فروشی های تهران [لیست 9 تایی از معتبرترین و محبوبترین مراکز فروش فرش دستبافت و ماشینی در تهران]

اطلاعات

  • آدرس شعبۀ مرکزی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان مجتبایی، پلاک ۱۰
  • تلفن: ۰۲۱۷۵۳۷۵

۳. سرای ابریشم

سرای ابریشم بزرگ‌ترین فرش فروشی تهران است که به عرضۀ فرش‌های ماشینی برندهای مختلف می‌پردازد. این فروشگاه دارای زیربنایی 400 متر مربعی است و معماری سنتی زیبایی دارد. شما می‌توانید فرش‌های ماشینی را در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون از این فروشگاه خریداری کنید. سرای ابریشم همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز است و به شما عزیزان خدمات ارائه می‌دهد.

اطلاعات

  • آدرس: تهران، خیابان مصطفی خمینی، چهارراه سیروس، سرای ابریشم
  • تلفن: 02122647876

۴. فرش بهشتی

فروشگاه فرش بهشتی فعالیت خود را در سال 1381 آغاز کرد. فعالیت این فروشگاه در زمینه تولید و فروش فرش‌های ماشینی در طرح‌ها و ابعاد متنوع است. فرش‌های موجود در این فروشگاه از جنس آکریلیک، ابریشم- آکریلیک و تمام‌ابریشم ماشینی هستند و هر فرد با توجه به بودجه و سلیقه‌ای که دارد می‌تواند یکی از این فرش‌ها را انتخاب و خریداری کند. شما می‌توانید فرش مورد علاقه‌تان را در 30 قسط از فروشگاه فرش بهشتی بخرید. این فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.

بهترین فرش فروشی های تهران [لیست 9 تایی از معتبرترین و محبوبترین مراکز فروش فرش دستبافت و ماشینی در تهران]

اطلاعات

  • آدرس شعبۀ مرکزی: تهرانپارس، خیابان دماوند (به سمت شرق)، بعد از پل شهید سلیمانی، مجموعۀ فرش بهشتی
  • تلفن: ۰۲۱۴۱۱۷۳

۵. فرش عظیم زاده

فروشگاه فرش عظیم زاده از برندهای برتر فرش دستبافت در ایران و جهان است که یک شعبه مرکزی در تهران و یک شعبه دیگر در سلمان شهر مازندران دارد. اگر کیفیت و اصالت برای شما اهمیت دارد پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه فرش عظیم زاده بزنید چراکه تمامی محصولات این فروشگاه صادراتی و درجه‌یک هستند. در فروشگاه فرش عظیم زاده کلکسیونی از فرش‌های نفیس و برتر ایران و جهان عرضه می‌شود.

اطلاعات

  • آدرس شعبه مرکزی : خیابان ولیعصر، خیابان شهید فیاضی (فرشته)، پلاک ۱۳۴
  • تلفن :
  • 021-22659878

۶. مهد فرش

مهد فرش از جمله بزرگ‌ترین فرش فروشی تهران است. در این فروشگاه می‌توانید طیف وسیعی از فرش‌های دستبافت، ماشینی، فانتزی و... را خریداری کنید. قیمت فرش‌ها در مهد فرش کاملاً تضمین‌شده است. علاوه بر این با خرید از این فروشگاه می‌توانید از شرایط اقساطی نیز بهره ببرید و تنها با پیش‌پرداخت مبلغی کم، فرش مورد علاقه‌تان را به‌صورت قسطی خریداری کنید. مهد فرش همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 11 شب در حال خدمت‌رسانی به همشهریان گرامی است.

اطلاعات

  • آدرس: تهران، بالاتر از سه‌راه تهرانپارس، برج آناهید، شعبۀ مرکزی مهد فرش
  • تلفن: ۰۲۱۷۱۳۳۳۸۸۸

۷. فرش قیطران

بهترین فرش فروشی های تهران [لیست 9 تایی از معتبرترین و محبوبترین مراکز فروش فرش دستبافت و ماشینی در تهران]

بد نیست بدانید که فرش قیطران برای اولین بار در ایران توانسته است استاندارد جهانی OEKO-TEX100 را دریافت کند. همین امر می‌تواند یکی از دلایل کیفیت بالای محصولات این مجموعه باشد. مرکز خرید فرش قیطران محصولات خود را در قالب فرش‌های ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه عرضه می‌کند و با تنوع طرح و رنگ، توانسته به عنوان یک بازار فرش ماشینی سلایق مختلف خریداران را پوشش دهد. مبدأ اصلی فرش قیطران به شهر تاریخی کاشان برمی‌گردد و خوشبختانه در تهران نیز شعبه خود را افتتاح کرده است.

اطلاعات

  • آدرس: تهران، ضلع شمال شرقی میدان هفت تیر، نبش کوچه شاهرخ
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۸۳۰۰۵۸

۸. بازار بزرگ فرش

بازار بزرگ فرش تهران از گذشته‌های دور تاکنون همواره مورد توجه خریداران قرار داشته . این مرکز خرید فرش جزء قدیمی‌ترین مراکزی است که می‌توانید برای خرید فرش‌های نفیس به آن مراجعه کنید. اگر شما نیز قصد دارید بازار فرش تهران را ببینید، کافی است به بازار بزرگ تهران که در محدوده خیابان‌های ۱۵ خرداد و خیام و مولوی است، سری بزنید.

۹. فرش وزرا

نمیشود از مراکز معتبر فروش فرش در تهران نام برد، اما اشاره ای به مرکز خرید فرش وزرا نکرد! این مجموعه در کنار فرش دستبافت موفق است تعویض خودکار فرش همچنین به خاطر طرح ها و رنگ های متنوعش شهرت دارد. آنچه مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات این مجموعه است.

مجموعه فرش وزرا با شعبه های مختلف در استان های تهران و البرز خدمات ارزنده ای را به شهروندان این دو استان ارائه می کند. بنابراین می توانید برای مشاهده انواع فرش از کلاسیک و مدرن تا سنتی به این مرکز مراجعه کنید. ساعات بازدید از مجموعه فرش ویزارا از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 9 شب پایان می یابد.

بهترین فرش فروشی های تهران [لیست 9 تایی از معتبرترین و محبوبترین مراکز فروش فرش دستبافت و ماشینی در تهران]

اطلاعات

  • آدرس: تهران، کیلومتر 14 جاده مخصوص، فروشگاه فرش وزرا
  • تلفن: 02144195016


به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز