بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

فرش کناره زر فرش کاشان سرمه ای ، فیلی و کرم + قیمت عالی

به گذارش رسانه سوربان به طور کلی از محصولات فرش کناره برای جای خالی مانده فرش و همچنین رو پله ای و راهرو استفاده میگردد. به طور کلی بیشترین استفاده از محصولات کناره با رنگبندی های سرمه ای ، کرم و فیلی می باشد.

همچنین محصولات کناره در شانه های مختلف به صورت فانتزی و کلاسیک به تولید می رسد. از محبوب ترن شانه ها برای خرید فرش به صورت 500 ، 700 و 1200 شانه می باشد.

همانطور که می دانید با افزایش شانه ریز بافتی قالی نیز بالا می رود ، پس کناره خریداری شده شما نسبت به فرش هایی که دارید بهتر است بالاتر نباشد.

به طور مثال در صورتی که فرش های شما 700 شانه است استفاده از کناره 1500 یا 1200 شانه مناسب نخواهد بود.

ولی در صورتی که از محصولات فرش ماشینی 700 شانه استفاده کنید می توانید از کناره شانه پایینتر یا همان شانه را نیز استفاده کنید.

برای قالی های پذیرایی 700 شانه استفاده از کناره 500 یا 700 مناسب خواهد بود.

در ادامه راهنمای کامل انتخاب کناره برشی به همراه لیست قیمت تخفیفی که برای شما گرفته ایم آماده کرده ایم.

 

راهنمای خرید فرش کناره کاشان متناسب با دکوراسیون

محصولات فرش کناره به صورت سرمه ای ، کرم و فیلی به تولید رسیده شده است. توجه داشته باشید که برای ست کردن فرش با کناره باید هم نگاه با طرح فرش داشته باشید و هم رنگ زمینه آن.

به طور مثال در صورتی که فرش های شما دارای زمینه کرم می باشد انتخاب کناره برشی با زمینه سرم ای یا مشکی ایده آل نخواهد بود.

ولی می توانید از 2 رنگ روشن برای ست کردن کناره قالی ها استفاده کنید ، به طور مثال می توانید برای فرش های سفید خود از کناره کرم استفاده کنید.

 .

انتخاب فرش برشی بر اساس نقشه

مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید خرید بر اساس نقشه فرش می باشد.

فرش کناره زر فرش کاشان سرمه ای ، فیلی و کرم + قیمت عالی

به طور کلی محصولات کناره کلاسیک به 2 صورت ترنج دار و بدون گل وسط عرضه شده است.

در صورتی که نقشه فرش شما از طرح های افشان می باشد می توانید از کناره های بدون گل وسط فرش استفاده کنید.

در صورتی هم که فرش های شما جزو نقشه های ترنج دار مثل حوض نقره ، ارکیده ، هالیدی ، سیمرغ ، هیوا ، مانا ، خشتی ، ریز ماهی و... می باشد می توانید از کناره های اطلس استفاده کنید.

توجه داشته باشید که هم طرح های گل دار و هم طرح های بدون ترنج دارای رنگبندی می باشد ، پس می توانید فرش خود را با رنگبندی صحیح و همچنین نقشه صحیح انتخاب کنید.

توجه : در صورتی که قصد خرید فرش کناره با قیمت ارزان را در رنگ های سرمه ای کرم فیلی دارید می توانید لیست قیمت جدیدترین محصولات را با لینک قرار داده شده مشاهده کنید.

.

ابعاد فرش کناره چگونه مشخص می شود.

برای آشنایی بیشتر باید گفت کناره به صورت 90 درصد برشی و 10 درصد به صورت سفارشی توسط مشتریان درخواست می شود.

کناره برشی به این صورت خواهد بود که شما برای ابعاد جای مانده از فرش های خود درخواست فرش می‌کنید. به طور مثال در کنار فرش 3 در 4 شما یک متر خالی مانده است.

می توانید برای این فضای خالی یک فرش 1 در 4 کناره به صورت برشی از رول عرض یک متر آن خریداری کنید. فروشنده از رول فرش شما یک متر را برش داده و برای شما ارسال میکند.

در صورتی که ابعاد شما داخل لیست کناره های آماده برشی شرکت نباشد شما می توانید کناره قالی خود را به صورت سفارشی نیز تهیه کنید.

.

ویژگی فرش سفارشی کناره در مقابل قالی برشی

با خرید فرش سفارشی کنار علاوه بر اینکه می توانید ابعاد دلخواه خود را به صورت دقیق انتخاب کنید ، انتخاب طرح هم به عهده شما خواهد بود.

این موضوع باعث می شود که کناره و فرش شما یک ست کامل را تشکیل داده و ابعاد نیز دقیق باشد ، به طور مثال می توانید یک فرش 1.67 در 5.25 را خریداری کنید.

ویژگی دیگر فرش های سفارشی کناره داشتن حاشیه دور می باشد و قاب فرش و نقشه فرش مثل فرش های برشی ناقص نخواهد شد ( برای فرش های برشی این موضوع در طرح های افشان وجود ندارد ).

اما ویژگی فرش های برشی کوتاه بودن زمان آماده سازی و هزینه مناسبتر برای شما می باشد. با خرید فرش برشی دیگر شما هزینه طراحی پرداخت نخواهید کرد و خیلی سریع می توانید فرش خود را دریافت کنید.

به طور کلی محصولات کناره فرش از عرض 50 سانتی متر و تا عرض 2 متر به تولید می رسد که عرض 1.90 برای این محصولات تولید نمی شود.

نکته : در صورتی که کناره فرش شما در عرض 1.90 می باشد می توانید کناره عرض 2 متر خریداری کرده و با هماهنگی آهار کارخانه در خواست کنید عرض 9 با کم شدن 5 سانتی متر از هر سمت به عرض 1.90 یا عرض دلخواه شما به طور مثال 1.95 تبدیل شود.

ناگفته نماند ابعاد ارائه شده برای محصولات کناره به صورت 10 سانت برای هر رول با افزایش از عرض 50 سانتی متر تا 2 متر می باشد.

به طور مثال ما رول 50 سانتی متر و 60 سانتی متر داریم ولی رول 55 یا 57 و.. را که شامل افزایش 10 سانتی متری نمی باشد نداریم.

اما این موضوع با برش عرضی توسط آهار به درخواست شما با خرید یک سایز بزرگتر رفع خواهد شد.

همچنین باید گفت رول های عرضه شده برای محصولات کناره در ابعاد طول 20 متر و 15 متر می باشد ، در صورتی که متراژ پایینتر از این ابعاد بخواهید برش خواهد خورد و در صورتی که ابعاد بزرگتر بخواهید باید به صورت سفارشی برای شما تولید شود.

 

فرش برشی 1200 شانه انتخابی جدید برای خانه مدرن

فرش کناره زر فرش کاشان سرمه ای ، فیلی و کرم + قیمت عالی

از محصولات جدید عرضه شده کناره فرش 1200 شانه می باشد که توانسته محبوبیت بسیار بالایی را نیز به همراه داشته باشد.

محصولات با قیمت و با امکان خرید فرش 1200 شانه زر فرش که با ابعاد 9 ، 6 و 12 متر عرضه شده است به صورت کناره نیز آماده سفارش گذاری شما می باشد.

این محصولات که از ریز بافتی بی نظیری برخوردار می باشند با تراکم بی نظیر 3600 به تولید رسیده و از الیاف آکریلیک هیت ست شده برای تولید آن استفاده شده است.

شما می توانید با تهیه و خرید این محصول یک فرش زیبا و ایده آل برای راهرو ها ، رو پله ای داشته باشید.

توجه داشته باشید که محصول خریداری شده توسط شما از الیاف درجه یک تولید شده باشد.

از بهترین الیاف برای محصولات کناره فرش می توان به فرش های نخ آکریلیک و همچنین نخ ورجین اشاره داشت.

در صورتی که قصد خرید یک فرش با کیفیت را دارید حتما از برند های معتبر زر فرش ، شهر فرش ، دیجیکالا و ماهور مارکت اقدام کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز