بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

خرید فرش فانتزی از فروشگاه تک فرش

فرش مدرن یکی از پرطرفدارترین انواع فرش های امروزی است که خانم های با سلیقه مطابق با سبک و فضای منزل یکی از انواع مدل فرش مدرن را برای منزل خریداری می کنند.

امروزه رفته رفته چیدمان دکوراسیون بیشتر خانه ها از سنتی به مدرن تغییر کرده است. با توجه به افزایش افراد آپارتمان نشین نحوه چیدمان دکوراسیون منزل اهمیت بسیار زیادی روی زیبایی فضای کل خانه خواهد گذاشت . در این مطلب می خواهیم در مورد یک وسیله مهم یعنی فرش صحبت کنیم.

فرش انواع مختلفی دارد برخی تمایل به خرید فرش فانتزی و برخی دیگر تمایل به خرید فرش مدرن و برخی نیز به فرش سنتی علاقه مندند اما نکته بسیار مهم این است که فرش تاثیر شگفت آوری روی زیبایی منزل خواهد گذاشت پس انتخاب آن بسیار مهم و موثر است.

خرید فرش فانتزی از فروشگاه تک فرش

در مورد فرش مدرن چه می دانید؟

از آنجایی که سبک فضای بیشتر خانه های امروزی مدرن است، به طبع فرش مدرن ( modern rugs ) بهترین گزینه برای انتخاب خانه های مدرن و امروزی است. کارخانه تولید فرش با به کارگیری دستگاه های مدرن و پیشرفته توانسته است انواع مدل فرش مدرن را در طرح و رنگ بندی بسیار زیاد تولید و به بازار عرضه نماید.

با ورود به سایت های فروشگاهی یا مراجعه به فروشگاه فرش سطح شهر مشاهده خواهید کرد که انواع مدل فرش با کیفیت در قیمت های بسیار متنوع در بازار موجود است. شما برای انتخاب فرش مدرن چندین گزینه پیش رو دارید . شما می توانید یک فرش تک رنگ از تم کلی منزل  و یا یک فرش طرح دار متناسب با فضای کلی خانه خریداری نمایید.

انواع فرش مدرن وجود دارد. فرش ها از لحاظ شکل ظاهری، تراکم بافت و کیفیت با هم فرق دارند. قیمت هر مدل فرش متناسب با ویژگی هایی که دارد متفاوت است. فرش ها در سایزهای گوناگون عرضه می شوند زیرا فضای هر منزل با منزل دیگر متفاوت است و فروشگاه فرش باید انواع فرش در سایزهای مختلف اعم از 9،6،4 و 12 متری را موجود داشته باشند.

دوام و کیفیت فرش از مهم ترین پارامتر ها است که شما به هنگام خرید فرش حتماً باید به آن توجه نمایید. فرش مدرن با تراکم بالا خریداری کنید زیرا فرش های متراکم از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردارند. مخصوصاً برای انتخاب فرش مدرن آشپزخانه حتما فرش کیفیت بالا و با دوام را انتخاب کنید زیرا فرش آشپزخانه در معرض رفت و آمد بیشتر قرار می گیرد.

انواع فرش مدرن

فرش شگی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع فرش مدرن است. این نوع فرش دارای پرزهای بلند است و به صورت تک رنگ در رنگ های متنوع در بازار به فروش می رسد. این نوع فرش با ظاهر ساده و تک رنگ اما فضای اتاق یا آشپزخانه را بسیار شیک و مدرن می سازد.

فرش فریز یکی دیگر از انواع فرش مدرن امروزی است که بدون هیچ گونه پرز با الیاف مصنوعی تولید می شود. این نوع فرش مقاومت بالایی داشته و شستشوی آن آسان است. فرش فریز از لحاظ ظاهری بسیار به گلیم شبیه می باشد.

فرش شل با پرزهای کوتاه و طرح های برجسته یکی از انواع فرش مدرن امروزی است که معمولاً روی آن شخصیت های فانتزی برجسته طراحی شده است. فرش فانتزی برجسته برای اتاق کودک بسیار گزینه مناسب می باشد. علاوه بر طرح های فانتزی، بافت نرم و لطیف این نوع فرش بسیار برای نشست و برخاست کودکان مناسب است.

فرش ها در اشکال مختلف اعم از دایره ای، بیضی شکل، مربعی در بازار موجود است. هر فرد متناسب با فضای منزل خود می توانید یکی از اشکال هندسی را انتخاب و خریداری نماید.

خرید فرش فانتزی از فروشگاه تک فرش

خرید فرش فانتزی و مدرن به صورت اینترنتی

با توجه به پیدایش اینترنت و افزایش خرید های غیر حضوری بیشتر افراد تمایل دارند در منزل با چند کلیک ساده محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنند. ما می خواهیم در این مطلب به شما یک سایت معتبر  معرفی کنیم.

تک فرش یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که انواع فرش مدرن، فانتزی، دستباف، ماشینی مناسب برای بخش های مختلف منزل را ارائه می دهد. کافی است وارد سایت تک فرش شوید آن موقع با تنوع کالاهای موجود در سایت قطعاً فرش دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.
همانطور که می دانید فرش ها سبک های گوناگونی دارند این فروشگاه اینترنتی با سابقه درخشان تمام انواع مدل فرش در سبک های گوناگون را در اختیار مشتریان قرار داده است.

هدف از راه اندازی این سایت مشاوره دادن به خریداران است. بسیاری از افراد به هنگام خرید فرش دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند فرش مورد نیاز خود را انتخاب کنند. این افراد می توانند با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرند. کارشناس فروش با داشتن آگاهی و علم طراحی دکوراسیون می تواند به شما کمک کند تا بهترین مدل فرش را برای منزل خود تهیه کنید. تک فرش راه اندازی شد تا شما با خرید فرش مدرن فضای زیبا و شیکی را برای منزل ایجاد نمایید.

اما نکته قابل توجه قیمت انواع مدل فرش در فروشگاه اینترنتی تک فرش است. اگر به دنبال فرش های متنوع با کیفیت و درجه یک با قیمت مناسب هستید حتما به سایت تک فرش مراجعه کنید زیرا این فروشگاه با درصد سود بسیار اندکی فرش ها را به مشتریان ارائه می دهد.

علاوه بر این قیمت هر فرش زیر عکس هر مدل درج شده است و افراد با بررسی سایت و مشاهده نمودن قیمت ها می توانند یکی از انواع مدل فرش فانتزی یا مدرن را خریداری کنند.

تک فرش همه مدل فرش گران یا ارزان با کیفیت های متفاوت متناسب با سلیقه های مختلف را موجود دارد تا هر مشتری بتواند متناسب با بودجه و سلیقه ای که دارد محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید.

خرید فرش فانتزی از فروشگاه تک فرش

خرید قسطی در فروشگاه اینترنتی تک فرش

تک فرش ( takfarsh.com )  برای جلب رضایت مشتریان امکان خرید قسطی را برای تمام خریداران فراهم نمود. با ورود به سایت و مطالعه بخش خرید قسطی می توانید اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورید. در آخر در مورد معتبر بودن این سایت این طور خواهیم گفت: سایت تک فرش دارای نماد اعتماد الکترونیک است و انواع مدل فرش را به سراسر ایران توزیع می کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما: