بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

هرساله با نزدیک شدن به ایام عید، تعداد قالیشویی ها و کارگاه های شستشو و خدمات فرش در کشور بطور ناگهانی افزایش پیدا میکند و پیدا کردن یک قالیشویی معتبر در بین این تعداد از اسامی و برندهای نوظهور کمی سخت و دشوار است. در اینجور مواقع ارجاع ما به آشنایان و رسانه های معتبر که بهترین قالیشویی های واجد جواز اتحادیه را معرفی میکنند میتواند کارساز باشد اما مطمئن ترین روش پیدا کردن بهترین قالیشویی و بالاترین کیفیت شستشو چیست؟ تعدد قالیشویی ها در رسانه های مختلف باعث شده تا مقداری از اعتماد مردم کاسته شود اما با ظهور رسانه فرشور تمامی این مشکلات به پایان رسید. رسانه فرشور همواره در شهرهای بزرگ و پرمتقاضی کشور سعی داشته تا بهترین برند های قالیشویی و شستشوی فرش را که دارای جواز اتحادیه و تایید مردمی هستند را معرفی کند و از سواستفاده برند های غیرمردمی و نامعتبر فرش جلوگیری کند.

در این مقاله تلاش داریم تا به بررسی و معرفی بهترین و معتبرترین قالیشویی های کشور در رسانه بزرگ فرشور بپردازیم اما ابتدا به چند نکته مهم در تشخیص قالیشویی های حرفه ای در شستشوی فرش میپردازیم.

 

  1. تجهیزات و ماشین آلات

. استفاده از روش‌های جدید و نوآورانه

بهره گیری از متدهای گوناگون و آشنایی با آنها می‌تواند از بروز آسیب به فرش ها جلوگیری و به نگهداری آن‌ها کمک کند. شیوه های مختلف شستشو اعم از ; تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی برای هر نوع قالی و فرشی متفاوت است و این به تشخیص و میزان مجهز بودن آن فرش شویی برمیگردد.

. استفاده از دستگاه های مدرن

قالیشویی های معتبر و برگزیده مردمی باید از دستگاه ها و تجهیزات به‌روز استفاده کنند تا حداکثر کیفیت شستشوی فرش را به اجرا بگذارند. استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و آبگیرهای لوله ای و پیشرفته میتواند علاوه بر کیفیت بالای شستشو، از ایجاد بسیاری مشکلات در حین شستشو مثل پارگی ، شکستگی و یا چین و چروک فرش جلوگیری کند.

بهترین قالیشویی های کشور در رسانه فرشور معرفی شد! [ آپدیت بهمن 1402 ]

  1. مواد شوینده مرغوب و نانو

. پیروی از استانداردهای تعیین شده

مواد شستشوی فرش باید از استانداردهای بین المللی صنعت فرش تبعیت کنند تا همواره بالاترین میزان کیفیت شستشوی فرش در قالیشویی حاصل شود. استاندارد های بین المللی ISO 10004(استاندارد ایزو رضایت مشتری) و ISO 9001 (استاندارد ایزو مدیریت کیفیت) از جمله استاندارد های لازمه و معتبر سطح کیفی مواد در قالیشویی ها میباشد.

. محصولات کم خطر و نانو

بهترین قالیشویی های کشور همواره از محصولات مخصوص شستشوی فرش که بی‌ضرر و بدون ایجاد اثرات جانبی هستند استفاده میکنند تا کمترین میزان آسیب به فرش‌ها وارد شود. علی رغم بسیاری از توضیحات، قالیشویی های غیرمجاز و نامعتبر زیادی از مواد شوینده بی کیفیت و بسیار نامرغوبی استفاده میکنند که آسیب های زیاد و جبران ناپذیری به بافت فرش وارد میکند. ما در فرشور همواره تلاش داریم تا معتبرترین برند های شستشوی فرش و قالیشویی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با آرامش خاطر فرش های خود را به قالیشویی برون سپاری کنید.

 

  1. مهارت و تجربه

. مهارت در تشخیص انواع متفاوت قالی‌ و فرش

هر نوع خاصی از فرش، نیازمند متد مخصوص و مواد مخصوص به خود برای شستشو میباشد. بهترین قالیشویی باید در شستشوی انواع مختلف قالی‌ها تبحر داشته باشد. چنانچه قالیشویی از روشی یکسان در شستشوی فرش های ماشینی و فرش های دستباف و مخصوصا دستباف های ابریشمی استفاده کند، با اطمینان خاطر میتوان گفت که بافت و رنگ فرش گرانبهای دستباف از بین میرود!

. تبحر در شستشوی فرش و قالی

بهترین برند های با سابقه و برتر قالیشویی باید دارای تجربه کافی در زمینه شستشوی قالی و فرش‌ها باشند. این مهارت به اطمینان از حفظ کیفیت و ارزش قالی‌ها کمک می‌کند. همواره معتبرترین برند های شستشوی فرش و قالیشویی در صدر لیست های اتحادیه های فرش حضور دارند که میتوانید با تماس با اتحادیه قالیشویی شهر خود، از بهترین قالیشویی های شهر مطلع شوید.

 

  1. خدمات جانبی و کارگاه های ترمیم

. خدمات رفوگری و رنگرزی فرش

یکی از بهترین راه های انتخاب قالیشویی‌، داشتن خدمات جانبی و تنوع کارگاه های ترمیم فرش آنها میباشد. بسیاری از فرش هایی که دچار سوختگی و یا پارگی شده اند فقط توسط رفوگران حرفه ای قابل رفع و برگردانده شدن به وضعیت اولیه خود را دارند.

بهترین قالیشویی های کشور در رسانه فرشور معرفی شد! [ آپدیت بهمن 1402 ]

  1. ضمانت و تعهدات قالیشویی

. تحویل به موقع

خدمات قالیشویی باید در وقت تعیین شده و بدون اتلاف وقت ارائه شود تا مشتریان به راحتی از فرش‌های خود استفاده کنند. تاخیر در تحویل قالی شویی و معطلی های بی دلیل قطعا از جمله موارد بسیار رایجی است که همواره در فرشور در رابطه با قالیشویی های بی مسئولیت و بی اعتبار گفته میشود. زمان استاندارد آماده سازی فرش ها همواره 48ساعت کاری میباشد که اکثر قالیشویی های معتبر در رسانه فرشور نیز از این متد استفاده میکنند.

. ضمانت تمیزی و کیفیت

یک برند باسابقه و معتبر قالیشویی باید ضمانت کند که پس از شستشوی فرش، قالی ها در شرایط اولیه، سالم و بدون آسیب بازگردانده شود. همواره ضمانت کیفیت شستشو و تمیزی فرش ها از جمله مهمترین عوامل تفکیک قالیشویی های معتبر و ممتاز در فرشور بوده که شما میتوانید با استناد به آن، قالیشویی مورد اعتماد خود را پیدا کنید.

بهترین قالیشویی های کشور در رسانه فرشور معرفی شد! [ آپدیت بهمن 1402 ]

بهترین قالیشویی های کشور که در سال 1402 موفق به کسب بالاترین بازخورد مردمی شدند :

قالیشویی آئین خراسان مشهد

بهترین قالیشویی مردمی در 10سال اخیر که موفق به کسب بالاترین بازخورد و رضایت مردمی را داشته، قالیشویی آئین خراسان است که همواره با ارائه با کیفیت ترین و متمایز ترین خدمات شستشوی فرش و دارا بودن کارگاه های مجهز و پیشرفته خدمات جانبی قالی توانسته تا به معتبرترین برند قالیشویی مشهد تبدیل شود. ناوگان وسیع سرویس دهی این قالیشویی باعث شده تا به سراسر شهر مشهد مقدس، سرویس دهی کاملا رایگان داشته باشد و مشتریان متحمل هزینه های گزاف و بالای قالیشویی در سفارشات خود نشوند. شما میتوانید برای بهره گیری از خدمات و شرایط های ویژه این قالیشویی بزرگ به سایت آئین خراسان مشهد ( https://aeincarpet.ir ) مراجعه کنید.

قالیشویی ادیب تهران

یکی از قدیمی ترین و باسایقه ترین قالیشویی های کشور که همواره با داشتن شعب مختلف و متمرکز در کلان شهر تهران، توانسته تا خدمات بسیاری را در زمینه فرش و خدمات جانبی قالیشویی ارائه دهد. این برند قدیمی با داشتن بخش های شستشوی مجهز و پرسنلی کارآزموده و همچنین ناوگان های گسترده شهری، به یکی از محبوب ترین برند های قالیشویی در سراسر کشور از جمله قالیشویی قم و قالیشویی اصفهان تبدیل شده است.

 

در طی چند سال گذشته اعتماد کردن به قالیشویی ها و برندهای نوظهور فرش بسیار سخت و عجیب شده چراکه با افزایش بی رویه تعداد قالیشویی های غیرمجاز و عدم کنترل اتحادیه ها و واحد های صنفی، تشخیص برند های اصیل و معتبر از برندهای بی ریشه و نا معتبر بدلیل اشباع بیش از اندازه بازار فرش تا حدودی غیر ممکن شده است. یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب، ارجاع به رسانه های معتبر و بزرگی مانند : دیوار, فرشور و شیپور میباشد که همواره سعی داشتند تا با سابقه ترین واحد های صنفی در هر شهر را به مردم معرفی کنند تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه، فرش های خود را به واحد های بزرگ و متخصص شستشوی فرش بسپارند. شما میتوانید برای مطلع شدن از قالیشویی های مجاز و معتبر شهر خود، به سایت فرشور مراجعه کنید و همچنین از جدیدترین نرخنامه های قالیشویی اتحادیه فرش مطلع شوید. ( https://farshour.ir )

 



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز