بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
هم زمان با مدرن شدن نحوه چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه فرش بلژیکی، فرش ترک و فرش های مدرن وارد بازار ایران شدند. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای فرش مدرن جلب می نماییم. 

فرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبا

فرش مدرن با طرح های شیک و زیبا مد سال

" فرش مدرن " پر‌واضح است که فرش‌های مدرن و فانتزی از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند و ممکن است پرز‌بلند و پرز‌کوتاه باشند. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل فرش مدرن فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید. اگر می‌خواهید فرشی را برای اتاق کودک انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از فرش‌های فانتزی پرز‌کوتاه استفاده کنید. البته جنس الیاف روی قیمت هم تاثیر به‌سزایی دارد به‌عنوان مثال انواع فرش مدرن ضد‌حساسیت هم وجود دارند که نسبت به سایرین گران‌تر هستند.

جدیدترین مدل های فرش مدرن سال را میتوانید از شهر فرش خریداری کنید. فرش های مدرن با تنوع بسیار زیاد در رنگ ها و تراکم و شانه های مختلف از جمله فرش ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه، ۱۵۰۰شانه تولید می شوند و به راحتی میتوان آن ها را دکوراسیون خانه مدرن و امروزی تطابق داد.

فرش مدرن 1401

ترکیه با استفاده از هنر ایرانی و ترکیب آن با تکنولوژی کشور های اروپایی سبکی مخصوص به خود را در صنعت فرش ایجاد کرده است. گرچه شاید این فرش ها قبل از ورود فرش های ایرانی به خانه های اشراف زادگان اروپایی راه خود را پیدا کرده باشند اما به پای هنر فرش ایران نمی رسد. فرش شگی (پرز بلند) این فرش ها در دسته پرطرفدارترین فرش های مدرن قرار دارند. از لطافت و نرمی بالایی برخوردار هستند که در عین حال به دلیل وجود پرز های بلند کار را برای تمیز کردن سخت می کنند. این پرز ها آلودگی و گرد و غبار را در درون خود جذب  می کنند و در اثر کشیدگی پرز های آن کنده می شود که اصلا مناسب مناطق پر رفت و آمد مناسب نیستند.

در فرش های مدرن الیاف به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند:
الیاف طبیعی: الیافی چون جوت، پنبه، ابریشم و پشم که در ابتدا به نخ تبدیل می شوند و سپس مورد استفاده قرار می گیرند.
الیاف مصنوعی: نایلون، پلی استر، آکرولیک هیت ست شده، بی سی اف، پلی استر فیلامنت و پروپیلین الیاف مصنوعی هستند که فرشی نرم، بدون حساسیت و پرزدهی را سبب می شوند. این الیاف بوی پلاستیک نمی دهند و در برابر نور خورشید هم رنگ خود را از دست نمی دهند.

 

فرش مدرن 2022

فرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبا

فرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبا

فرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبافرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبا

فرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبا

فرش مدرن لاکچری با تنوع رنگی بسیار زیبا


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

پیشنهادها برای شما

فرش پازیریک

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

فروشگاه فرش بهشتی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

فروشگاه فرش پاتریس تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

فروشگاه فرش ماشینی زیراگ تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

فروشگاه فرش ماشینی ماهور مارکت تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

فروشگاه مهد فرش تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

فروشگاه فرش عظیم زاده تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز