بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه به معرفی بهترین سالن عقد در اسلامشهر پرداخته ایم، با معرفی هریک به همراه معرفی خدمات، امکانات، آدرس و شماره تماس.

نقد و بررسی ۶ مورد از بهترین سالن های عقد اسلامشهر

اگر مراسم عقد شما نزدیک است بدون شک علاوه بر استرس ازدواج و استرس تدارک دیدن مراسم ها مختلف ازدواج را نیز دارید. پیدا کردن تالار عقد مناسب نیز یکی از دغدغه های مهم پیش از برگزاری مناسب می باشد. سالن ها و تالار های عقد زیادی در اسلامشهر وجود دارند که شاید همه آن ها مطلوب ما نباشد.

به همین علت است که ما در این مقاله از سایت سوربان همراه شماییم تا به پیدا کردن بهترین تالار عقد در اسلامشهر به شما کمک کنیم. در این مطلب سعی کرده ایم تا لیستی از بهترین تالار های عقد در اسلامشهر را برای شما فراهم کنیم و اطلاعات جزئی از خدمات ویژه و امکانات آن را نیز در اختیارتان قرار دهیم.

شما می توانید با یک مشاهده ساده و تماس با تالار مورد نظر خود بهترین تالار عقد در اسلامشهر را پیدا نموده و مراسم خود را به بهترین شکل ممکن برگزار نمایید.

بهترین سالن عقد در اسلامشهر♥️【بررسی 6 تالار عقد برتر در اسلامشهر لوکس و بینظیر】

بهترین سالن عقد اسلامشهر چه شاخصه هایی باید داشته باشد؟

بهترین سالن عقد اسلامشهر باید دارای شاخصه‌هایی منحصر به فرد و ویژگی‌هایی عالی باشد.

در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم و به شما خواهیم گفت که بهترین سالن عقد در اسلامشهر چه مشخصاتی باید داشته باشد.

۱. برنامه ریزی دقیق و منظم : یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های بهترین سالن عقد در اسلامشهر برنامه‌ریزی منظم و دقیق در اجرای مراسم عقد است.

برخی از سالن‌های عقد چند مراسم عقد را در یک روز و با فاصله‌های کوتاه برگزار می‌کنند که این امر موجب بی‌نظمی و هرج و مرج و ایجاد مشکلات فراوانی می‌شود.

۲. دکوراسیون و دیزاین سالن عقد : اولین نکته‌ای که در انتخاب سالن عقد به آن توجه می‌شود دکوراسیون و دیزاین سالن عقد است. قطعاً هر عروس و دامادی دوست دارد مراسم حق خود را در یک سالن عقد باد کراسیونی شیک و به روز برگزار کند.

۳. پذیرایی از مهمانان : یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین سالن عقد در اسلامشهر  داشتن کادر مجرب و کاربلد و حرفه‌ای برای پذیرایی از میهمانان و مدیریت مراسم است.

۴. نورپردازی سالن عقد : از دیگر شاخصه‌های مهم سالن عقد خوب نورپردازی مناسب سالن است نورپردازی حرفه‌ای و مناسب سالن باعث می‌شود مراسم شما زیباتر و باشکوه‌تر و فیلم و عکس‌هایی که از مراسم شما ثبت می‌شود با کیفیت‌تر و زیباتر باشند.

۵. موسیقی : یکی از برنامه هایی که در برگزاری جشن عقد لازم است و تاثیر بسزایی در شادتر کردن این مراسم دارد پخش موسیقی های جذاب است که در این مورد با توجه به سلیقه عروس و داماد بهترین سالن عقد در اسلامشهر امکان پخش موسیقی زنده و یا دی جی را فراهم می آورد.

بررسی بهترین سالن عقد های اسلامشهر

۱. سالن عقد قصر کمیل

بهترین سالن عقد در اسلامشهر♥️【بررسی 6 تالار عقد برتر در اسلامشهر لوکس و بینظیر】

یکی از بهترین سالن عقد در اسلامشهر سالن عقد قصر کمیل است این سالن با دکوراسیونی شیک و به روز و با کادر حرفه ای مجرب امکان برگزاری مراسم عقدی بی نقص و خاطره انگیز برای شما فراهم میکند.

از دیگر امکانات ویژه این سالن میتوان، موسیقی زنده و دی جی، منوی غذایی متنوع، شمع آرایی و گل آرایی و پارکینگ اختصاصی را نام برد.

  • آدرس : اسلامشهر، خیابان زرافشان، خیابان امام زاده عقیل
  • تلفن : 02156122454

۲. سالن عقد کوروش

بهترین سالن عقد در اسلامشهر♥️【بررسی 6 تالار عقد برتر در اسلامشهر لوکس و بینظیر】

سالن عقد کوروش دارای سالن و دکوراسیونی شیک و زیبا یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب بهترین سالن عقد اسلامشهر است این سالن همچنین دارای فضایی سبز است که عروس و داماد در صورت تمایل میتوانند مراسم خود را یا بخشی از مراسم خود را در این فضای سرسبز برگزار کنند.

سالن عقد کوروش همچنین دارای تیم مجرب و حرفه ای در تزیین سالن و سفره عقد است و در این باره سلیقه عروس و داماد را نیز در اولویت کار خود قرار میدهند.

این سالن عقد همچنین امکانات ویژه‌ی دیگری نیز همانند ؛ پارکینگ اختصاصی ، چیدمان سفره عقد به سلیقه عروس و داماد، گل آرایی و شمع آرایی حرفه ای و به روز و نورپردازی حرفه ای دارد.

  • آدرس : اسلامشهر، خیابان صیاد شیرازی، روبروی سازمان آب
  • تلفن : 09123807063

۳. سالن عقد الماس شهر

بهترین سالن عقد در اسلامشهر♥️【بررسی 6 تالار عقد برتر در اسلامشهر لوکس و بینظیر】

سالن الماس شهر، یکی از بهترین سالن عقد در اسلامشهر می باشد که از امکانات و تجهیزات ویژه ای جهت برگزاری مراسم عقد برخوردار بوده و خدمات خود را با بهترین کیفیت به میزبان و میهمانان ارائه می هد.

این سالن عقد خدمات خود را در پکیج های متنوعی قرار داده تا عروس و داماد بتوانند متناسب با میزان بودجه خود از امکانات این سالن بهره مند  شده و جشنی مجلل را برای آغاز زندگی مشترک خود برگزار کنند.

از خدمات ویژه این سالن میتوان شمع آرایی و مشعل آرایی، تیم مجرب پذیرایی، پارکینگ اختصاصی و نورپردازی حرفه ای را نام برد.

  • آدرس : اسلامشهر، شهرک قائمیه، نبش کوکب 7
  • تلفن : 02156493100

۴. سالن عقد پارسیان

بهترین سالن عقد در اسلامشهر♥️【بررسی 6 تالار عقد برتر در اسلامشهر لوکس و بینظیر】

سالن عقد پارسیان به عنوان یکی از بهترین سالن عقد در اسلامشهر معرفی می شود. این سالن از دکوراسیون مجلل و زیبایی برخوردار است و دیزاین سالن مطابق با تم عروسی و سلیقه عروس و داماد توسط کادر حرفه ای و مجرب اجرا می شود.

سالن عقد پارسیان متناسب با بودجه عروس و داماد خدمات ویژه خود را در اختیار آنان قرار می دهد و جشن عقد مجلل و زیبایی را برای آنان و میهمانان رقم می زند.

از انواع خدمات این سالن میتوان دارا بودن پارکینگ اختصاصی، نورپردازی حرفه ای، کادر مجرب و حرفه ای در پذیرایی و چیدمان سفره عقد مطابق با سلیقه عروس و داماد را نام برد.

آدرس : اسلامشهر، میدان نماز، بلوار مخابرات، نرسیده به پل راه آهن
تلفن : 09122281216

۵. سالن عقد دیدار

بهترین سالن عقد در اسلامشهر♥️【بررسی 6 تالار عقد برتر در اسلامشهر لوکس و بینظیر】

سالن عقد دیدار جزو شیک‌ترین و لوکس‌ترین سالن‌های عقد اسلامشهر به حساب می‌آید این سالن دو بخش مجزا دارد که در صورت تمایل عروس و داماد و میزبان ورودی خانم‌ها و آقایان از هم جدا شود.

سالن حق دیدار امکانات و خدمات مدرن و به روزی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهد و از اول تا آخر مراسم با مدیریتی درست و برنامه‌ریزی شده مراسم عقدی بی‌نقص به خاطر انگیز برای شما رقم خواهد زد.

از دیگر امتیازات این سالن میتوان مواردی همچون دارا بودن پارکینگ اختصاصی، گل آرایی زیبا و مدرن، منوی غذایی متنوع و تزیین و چیدمان سفره عقد مطابق با سلیقه عروس و داماد را نام برد.

  • آدرس : اسلامشهر، خیابان زرافشان، خیابان امام زاده عقیل (ع)
  • تلفن : 09125358450

۶. سالن عقد وانیا

بهترین سالن عقد در اسلامشهر♥️【بررسی 6 تالار عقد برتر در اسلامشهر لوکس و بینظیر】

سالن عقد وانیا یکی از برترین سالن عقدهای لوکس شرق تهران می‌باشد که با دکوراسیونی شیک و خاص اولین انتخاب شما برای برگزاری جشن‌تان خواهد بود. سالن عقد وانیا با تیم مجرب برگزاری جشن و گروه حرفه‌ای عکاسی و فیلمبرداری ونو آماده برای ثبت رویایی‌ترین لحظه‌های زندگی شما عزیزان هستند.

  • آدرس : اسلام‌شهر،مطهری،بلوار بسیج مستضعفین،کنارگذر بسیج،خ آیت الله کاشانی

کلام آخر

در پایان ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب و رزرو بهترین سالن عقد اسلامشهر به شما کمک کرده باشیم.

در بخش نظرات با ما همراه شوید و اگر نظر، انتقاد و یا پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز