بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
چطور با هزینه کم یک عروسی لوکس و لاکچری بگیریم؟ شاید فکر کنید اینکار ممکن نیست! اما ما به شما ترفند هایی را ارائه داده ایم که میتوانید با هزینه کم یک عروسی لوکس و لاکچری برگزار کنید.

چطور با هزینه کم یک عروسی لوکس برگزار کنیم؟

مراسم عروسی لوکس از آن جهت دارای اهمیت و حساسیت بالایی است که هر شخص در طول عمر خود، فقط یک بار آن را تجربه می‌کند، لذا زوج‌های جوان و به خصوص نو عروس ها دوست دارند که بهترین مراسم عروسی ممکن را داشته باشند. اما امروزه برگزاری مراسم عروسی لاکچری و پرزرق و برق برای زوج‌ های جوانی که در آستانه تشکیل زندگی مشترک خود هستند، بسیارپرهزینه است.

اما راه‌های نسبتا ساده‌ای نیز وجود دارند که می‌توانید یک عروسی لوکس را با کمترین هزینه ممکن برگزار نمایید. در ادامه این مطلب از سوربان همراه ما باشید چراکه به تعدادی از این راه‌ها اشاره می‌کنیم که امیدواریم مفید واقع شود و شما نیز از آن‌ها در مراسم عروسی خود بهره ببرید.

8 ترفند ساده برای برگزاری عروسی لوکس با هزینه کم!

کارهایی که باید برای برگزاری یک عروسی لوکس با هزینه‌ی کم انجام دهیم:

  • خانه باغ یا ویلای کوچکی اجاره کنید

با اینکه هزینه اجاره‌ چند روزه یا یک هفته‌ای باغ و ویلا ممکن است زیاد باشد، اما شک نکنید که باز هم از هزینه های سرسام آور اجاره تالار و برگزاری مراسم عروسی به شکل سنتی کمتر خواهد شد. با اینکار ضمن برگزاری یک عروسی لوکس هزینه‌ ی کمتری را نیز متقبل خواهید شد. می‌توانید خانه یا ویلایی در شمال کشور یا اطراف تهران (کرج) که دارای مناظر طبیعی زیبایی است اجاره کنید.

  • تعداد کم میهمان ها

در نکات مهم برای برگزاری مراسم عروسی لوکس تعداد میهمان ها امری مهم است. امروزه برای داشتن یک عروسی لوکس و شیک تعداد زیر 100 نفر (اقوام درجه 1 و 2 و دوستان و آشنایان درجه یک) بسیار مناسب است شما با این کار هم در هزینه های مراسم عروسی صرفه جویی می‌کنید و همینطور در مورد پذیرایی از آنها بهترین ها را در اختیارشان قرار می‌دهید.

همچنین با دعوت کردن تعداد کم از میهمانها جوی دوستانه و صمیمانه را خواهید داشت و در نظم مراسم عروسی هم اختلالی ایجاد نخواهد شد.

  • پذیرایی از مهمان‌ها را سلف سرویس نکنید

8 ترفند ساده برای برگزاری عروسی لوکس با هزینه کم!

این روزها اکثر عروس و دامادها سعی دارند که برای پذیرایی از مهمانان خود از حالت سلف سرویس استفاده کنند. اما توجه داشته باشید که چنانچه برای پذیرایی از مهمانان ‌تان از غذایی خوشمزه و مناسب با ظاهری بسیار زیبا و وسوسه انگیز استفاده کنید، به مراتب هزینه‌های بسیار کمتری نسبت به حالت سلف سرویس خواهد داشت. همینطور مقدار غذایی که در پذیرایی سلف سرویس تلف می‌شود، بسیار بیشتر است.

قبل از برگزاری مراسم عروسی لوکس، با کادر اجرایی خود هماهنگ کنید که موقع پذیرایی از دستکش سفید استفاده نمایند. دقت داشته باشید که خرید این دستکش‌ها هزینه چندانی نخواهد داشت، اما شکل و شمایل لوکس و لاکچری به مراسم عروسی شما می‌دهد.

  • تزئین صندلی عروس و داماد

می‌توانید تنها با چند شاخه گل یا تاج بادکنکی و یا گل‌های کاغذی تزئینی صندلی عروس و داماد را به شکل خاص و متفاوتی تزئین کنید.

  • رقص نور

برای داشتن مراسم عروسی‌ لاکچری و متفاوت، از رقص نور متفاوتی استفاده کنید. اکثر رقص نورهای موجود در بازار، حالتی روتین و تکراری دارند. اما با اندکی جستجو، مطمئنا موارد خاص و بهتری را می‌توانید بیابید.

  • میز و صندلی سفید بچینید

8 ترفند ساده برای برگزاری عروسی لوکس با هزینه کم!

در اکثر مراسم های عروسی لوکس و مجللی که برگزار می‌شوند، میز و صندلی سفید برای میهمانان در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که سالنی که قرار است مراسم عروسی تان در آن برگزار شود، صندلی‌هایی با رنگ‌های متفاوت چیده شده‌اند، بهتر است از روکش‌های سفید موجود در بازار استفاده کنید.

  • انتخاب دستمال سفره خاص و زیبا

در بیشتر سالن‌های عروسی، از دستمال سفره سفید رنگ استفاده می‌کنند. چنانچه می‌خواهید عروسی شما خاص و متفاوت شود، پیش از برگزاری مراسم، طرح و رنگ دستمال سفره را خودتان متناسب با تم سایر وسیله ها انتخاب و خرید نمایید.

  • چیدن شمع به جای گل برای تزئین میزها

استفاده از گل به منظور تزئین میز دیگر از مد افتاده اما با این وجود هنوز هم کاربرد دارد. اما توصیه میکنیم برای متفاوت‌کردن عروسی لوکس خود، از شمع‌هایی سفید رنگ دارای پایه ‌های شیشه‌ای استفاده نمایید که البته هزینه ‌ی کمتری را نیز در بر خواهد داشت.

8 ترفند ساده برای برگزاری عروسی لوکس با هزینه کم!

کلام آخر

برگزاری مراسم عروسی تشریفاتی و لاکچری یک تجربه بی‌نظیر از زندگی است که به جشن و شادمانی علاقه‌مندان فرصت می‌دهد تا در یک محیط با شکوه و زیبا، لحظاتی بی‌فراموش را به اشتراک بگذارند اما ممکن است فکر کنید فقط با صرف هزینه های هنگفت و بالاست که میتوانید یک عروسی لوکس برگزار کنید اما ما در این مقاله سعی کردیم راه هایی را جلو پای سما بگذاریم که علاوه بر هزینه کمی که میبرند میتوانند در لوکس و لاکچری جلوه دادن مراسم عروسی شما تاثیر بسزایی داشته باشند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز