بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
کارت های امروز همستر (پنجشنبه 24 خرداد 1403)⭐️ کامبوی امروز، پنجشنبه 24 خرداد ۱۴۰۳ ✔️ این سه کارت رو پیدا کنید و یک لول ارتقا بدید. تبریک؛ شما ۵،۰۰۰،۰۰۰ سکه جایزه گرفتید!

کارت های امروز همستر ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

کارت های همستر ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ را در ادامه این مطلب از سوربان برای شما ارائه میدهیم، پس در ادامه با ما همراه شوید تا کارت های امروز همستر ( کارت های همستر ۲۴ خرداد ۱۴۰۳) را ببینید و برای دریافت ۵ میلیون سکه رایگان این کارت ها را خریداری کنید.

کارت های امروز همستر پنجشنبه 24 خرداد ⭐️ بزن 5 میلیون سکه رایگان بگیر!

کارت های همستر امروز پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

کارت های امروز همستر کامبت فردا ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ فردا راس ساعت ۱۵:۳۵ منتشر میشوند به محض منتشر شدن این مطلب به روز رسانی شده و کارت های امروز همستر را برایتان قرار خواهیم داد.

کامبوی امروز همستر کامبت

کامبوی امروز همستر کامبت (کارت های امروز همستر پنجشنبه 24 خرداد 1403) شامل کارت های امروز همستر ۲۴ خرداد ، سه کارت زیر است شما لازم است از قسمت mine در ربات همستر این 3 کارت زیر را پیدا کرده و یک لول ارتقا دهید و 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنید.

کارت های امروز همستر پنجشنبه 24 خرداد ⭐️ بزن 5 میلیون سکه رایگان بگیر!

بازی همستر کامبت چیست؟

بازی همستر کامبت این روزها در تلگرام محبوبیت فراوانی پیدا کرده و نامش را حداقل برای یکبار هم که شده از دوست و آشنا شنیده اید در بازی کریپتویی همستر کامبت (Hamster Kombat) کاربران تنها با ضربه زدن روی صفحه نمایشگر خود و از طرق گوناگون دیگر همانند کارت های روزانه همستر و کد مورس روزانه همستر سکه مجازی دریافت میکنند.

سپس احتمالا می‌توان این دارایی را ایر دراپ کرد و به پول واقعی تبدیل کرد. این ایر دراپ یعنی تبدیل سکه و دارایی کاربر به پول واقعی با نرخ تعیین شده توسط سازندگان.

با اینکه پیش‌خرید این ارز به‌طور محدود شروع شده است اما هنوز قیمت رسمی آن مشخص نیست. ایر دراپ این بازی تنها محدودبه سکه‌های کاربران نیست و پارامترهای دیگری ازجمله نرخ درآمد برساعت در آن موثر هستند. قرار است این پارامترها بعدا توسط سازندگان این بازی اعلام شوند. طبق اعلام این سازندگان همستر کامبت تاکنون موفق‌به جذب بیش‌از صد میلیون کاربر در سراسر جهان شده است. توکن همستر کامبت براساس بلاک چین تان (مخفف Telegram Open Network) بنا شده است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان