بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
کارت های امروز همستر جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳⚡️ امروز (جمعه ۲۵ خرداد) باید این سه کارت را پیدا و آن‌ها را آپدیت کنید و 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنید!

کارت های همستر جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳برای دریافت ۵ میلیون سکه رایگان

کارت های امروز همستر و کارت های همستر امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ را در ادامه این مطلب از سوربان برایتان ارائه داده ایم ، پس اگر شما نیز با ربات همه گیر همستر درگیر هستید و میخواهید کارت های امروز همستر ۲۵ خرداد جمعه را خریداری و ۵ میلیون سکه رایگان دریافت کنید تا انتها همراه ما باشید.

کارت های امروز همستر (جمعه 25 خرداد 1403) اینجاس ⚡️بدون دعوت 5 میلیون سکه رایگان بگیر!

اگر هسمتر باز قهاری باشید قطعا میدانید که هر روز با آپدیت کردن ۳ کارت از میان کارت های بازی ۵ میلیون سکه رایگان دریافت خواهید کرد به جای اینکه کارت های مختلف را آپدیت کنید تا در نهایت به بلیط برنده دست یابید این مطلب را همراهی کنید تا کارت های امروز همستر را به راحتی پیدا و آپدیت کنید و 5000000 سکه رایگان دریافت کنید.

کارت های همستر ۲۵ خرداد جمعه

کارت های همستر جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ روز جمعه ۲۵ خرداد راس ساعت 15:35 منتشر خواهند شد و به محض انتشار این مطلب به روز رسانی شده و کارت های همستر ۲۵ خرداد را برایتان قرار خواهیم داد.

با پیدا کردن و ارتقای یک لول از سه کارت زیر ۵ میلیون سکه رایگان دریافت کنید :

کارت های امروز همستر (جمعه 25 خرداد 1403) اینجاس ⚡️بدون دعوت 5 میلیون سکه رایگان بگیر!

کارت های روزانه همستر کامبت چیست؟

کارت های همستر کامبت که در بخش mine قرار گرفته اند هر کدام معرف یک قابلیت و ویژگی هستند برای فعال‌ سازی و در ادامه ارتقای یک لول از هر یک از این کارت‌ ها، باید به میزان درج‌ شده در زیر آن سکه خرج کنید. فعال‌سازی برخی از کارت‌ها به پیش‌نیازهایی از جمله دعوت از دوستان و... نیاز دارد که این موضوع نیز زیر همان کارت درج شده است.

اگر دقت کنید روی هر یک از کارت‌ ها میزانی به عنوان Profit Per Hour نشان داده شده است که بیان کنندخ سود حاصل از این کارت برای شما در هر ساعت است. سود ساعتی حاصل‌ شده از همه کارت‌ ها را در قسمت بالای صفحه و در بخش Profit Per Hour می‌توانید مشاهده کنید.

حتی اگر هیچ‌ فعالیتی هم انجام ندهید و ربات را باز نکنید ، این میزان امتیاز در هر ساعت به شما تعلق خواهد گرفت. البته باید بدانید که در صورتی که بیش از ۳ ساعت به بازی سر نزنید، فقط به اندازه ۳ ساعت امتیاز می‌گیرید!

حال منظور کمبوی روزانه همستر چیست؟ کمبوی روزانه  یا Daily Combo به ۳ کارتی اطلاق میشود که با ارتقای یک لول هریک از این ۳ کارت کاربر ۵ میلیون سکه رایگان دریافت میکند این روش راهی برای افزایش موجودی با سرعت بیشتر است.

چگونه با کارت های روزانه همستر ۵ میلیون سکه رایگان بگیریم؟

همانطور که پیشتر گفتیم به راحتی و با پیدا کردن و سپس ارتقای هر کدام از ۳ کارت روزانه همستر میتوانید ۵ میلیون سکه رایگان بگیرید این کارت ها در بخش Mine و در چهار سربرگ Markets ، PR&Team ، Legal و Specials قرار دارند که ابتدا باید این کارت ها را پیدا سپس شرطی که زیر کارت درج شده را اجرا و یک لول آن کارت را ارتقا دهید پس از انجام این مراحل برای هر ۳ کارت شما ۵ میلیون سکه رایگان دریافت خواهید کرد.

همان‌طور که می‌دانید تیم رسمی همستر کامبت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که Profit‌ و چند فاکتور دیگر اهمیت بالاتری دارد. از این رو می‌توانید از جایزه کارت کمبو برای افزایش پرافیت خود استفاده کنید.

کارت های امروز همستر جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ را در این مطلب مشاهده کردید امیدواریم این مطلب با عنوان کارت های همستر امروز ۲۵ خرداد جمعه برایتان مفید بوده و با پیدا کردن و ارتقای این ۳ کارت ۵ میلیون سکه رایگان را دریافت کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:
  • مریم جمعه, 25 خرداد 1403

    عالی


گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان