بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
خبر ازدواج حسن یزدانی این روزها به گوش می‌رسد. طبق اخبار همسر کشتی‌گیر محبوب ایرانی، اهل استان کرمانشاه و کارمند شرکت هواپیمایی است حسن یزدانی در مسابقات جهانی توانست مدال طلا را به دست بیاورد. او این طلا را با شکست تیلور به دست آورد، که با این برد بیش از پیش محبوب قلب مردم ایران شد.

حسن یزدانی که به تازگی قهرمانی جهان در مسابقات کشتی نروژ را به دست آورده هنوز نامش در همه جا دیده می شود. اما خبر مهم تر اینجاست که طبق اخبار منتشر شده این کشتی گیر محبوب به تازگی ازدواج کرده است. در این مطلب از سایت سوربان به شرح این خبر خواهیم پرداخت.

ازدواج حسن یزدانی | ماجرای ازدواج حسن یزدانی + همسر حسن یزدانی کیست؟ + عکس

ماجرای بهم خوردن نامزدی حسن یزدانی

یکی از سوژه‌های اصلی و پربازدید شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر ماجرای برهم خوردن ازدواج حسن یزدانی بوده است!

مراسمی که برای تقدیر از قهرمانان کشتی جهان در یکی از پاساژهای تهران برگزار شد، آرش ظلی پور همکاری قدیمی خبرورزشی و مجری شناخته شده تلویزیونی با سئوالی درباره ازدواج حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک را غافلگیر کرد!

یزدانی که اصولا ورزشکار کم صحبت و مأخوذ به حیایی است در جواب به پرسش مجری مراسم با خجالت گفت: یک چیزهایی بوده اما هنوز قسمت نبوده و…

آرش ظلی پور هم ادامه داد که هادی عامل گزارشگر مسابقات کشتی قضیه ازدواج را گفته و نکند جواب منفی داده اند یا اینکه خودت جواب منفی دادی که… پهلوان جویباری که خیلی خجالتی است بعد از آن خندید و ترجیح داد دیگر ادامه ندهد تا شایعات مبنی بر برهم خوردن نامزدی حسن یزدانی قوت بگیرد.

اما یک منبع مطلع و نزدیک به حسن یزدانی به ما خبر داد: نامزدی حسن یزدانی به هم نخورده است. نه دختر خانم مورد علاقه یزدانی جواب رد داده و نه خانواده اش. خود این قهرمان هم پشیمان نشده است منتهای مراتب مشکل اصلی این بود که هادی عامل این خبر را زود لو داد!

ازدواج حسن یزدانی | ماجرای ازدواج حسن یزدانی + همسر حسن یزدانی کیست؟ + عکس

حسن یزدانی و نامزدش قرار نبود به این زودی ازدواج کنند و این موضوع به زمان دیگری موکول شده اما گزارشگر معروف کشتی جوری صحبت کرد که … به هر حال این نامزدی به قوت خود باقی است ولی هنوز زمان یا تاریخ جدید ازدواج حسن یزدانی پهلوان دوست داشتنی کشورمان مشخص نشده است.

ازدواج حسن یزدانی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان

طبق خبرهای منتشر شده در چند وبسایت، حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد.

همسر حسن یزدانی کیست؟

هنوز مشخصات یا تصویری از همسر حسن یزدانی منتشر نشده اما بنا بر اطلاعات همسر کشتی گیر مازندرانی اهل کرمانشاه و از کارمندان یک شرکت هواپیمایی معروف است.

بیوگرافی کوتاه حسن یزدانی

حسن یزدانی چراتی  متولد ۵ دی ۱۳۷۳ در جویبار استان مازندران، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است. او قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم، مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم، مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۸، مدال نقره مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ و همچنین مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در نروژ است.

ازدواج حسن یزدانی | ماجرای ازدواج حسن یزدانی + همسر حسن یزدانی کیست؟ + عکس

حسن یزدانی در اسفند سال ۱۳۹۵ در نظرسنجی، از سوی مردم به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال ایران و در سال ۲۰۱۷ نیز از سوی فدراسیون جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی‌گیر سال جهان برگزیده شد. در سال ۲۰۲۰ نیز در نظرسنجی اتحادیهٔ جهانی کشتی، از سوی طرفداران به عنوان محبوب‌ترین آزادکار جهان انتخاب شد.

هدف حسن یزدانی در کشتی

کشتی گیر حسن یزدانی : از همان روزهای ابتدایی که کشتی را شروع کردم، با این هدف کشتی را به صورت حرفه ای دنبال کردم که به بالاترین مقام در ورزش برسم.

تحصیلات حسن یزدانی

کشتی گیر حسن یزدانی دانشجوی سما دانشگاه آزاد است و تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر پیگیری می کند، وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت می باشد.

حسن یزدانی در سال های ابتدایی کشتی

حسن یزدانی کشتی را از سن یازده سالگی و در سال 2006 میلادی آغاز کرد. او پس از چند سال و در سال 2011 به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در آگوست سال 2011 با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2011 به مدال برنز وزن 50 کیلوگرم دست یافت. نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرد و با کسب عنوان دوم به مدال نقره وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

ازدواج حسن یزدانی | ماجرای ازدواج حسن یزدانی + همسر حسن یزدانی کیست؟ + عکس

حسن یزدانی در ژوئن سال 2014 به عنوان نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و با پیروزی مقابل همه رقیبان به قهرمانی رسید و مدال طلا گرفت. او دو ماه بعد در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در زاگرب کرواسی در وزن 66 کیلوگرم شرکت کرد و قهرمان جوانان جهان شد. یزدانی پس از این قهرمانی به رده سنی بزرگسالان آمد و در همان سال در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابلوف قهرمان وزن 70 کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد.

توصیه های حسن یزدانی به کشتی گیران نونهال

دو کشتی گیر طلایی ایران در مسابقات جهانی امروز در جمع کشتی گیران نونهال حاضر شدند. حسن یزدانی و امیرحسین زارع قهرمانان کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی نروژ، بعداز ظهر امروز در اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان که در خانه کشتی شهید صدرزاده در حال برگزاری است حضور یافتند.

حسن یزدانی در ابتدای صحبت خود گفت: زیاد اهل صحبت کردم نیستم، اما به شما می گویم وقتی اینجا آمده اید قدر خودتان را بدانید و وقت خود را بیهوده هدر ندهید.

وی ادامه داد: مهمترین و بهترین مسئله این است که از این اردو نهایت استفاده را ببرید و بدانید که بهترین سن یادگیری برای کشتی همین سن است و هرچیزی که الان یاد بگیرید می توانید از آن به خوبی در مسابقات خود استفاده کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(23 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

نظرات شما: