بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
پسرها با چه دخترانی ازدواج میکنند. دختر مورد پسند پسران برای ازدواج چه ویژگی هایی دارد؟ پسرها با چه دختری ازدواج میکنند؟ این سوالاتی است که بسیاری از خانم ها و دختران مجرد به دنبال جواب آن هستند.

قطعا یکی از دغدغه های فکری دختران مجرد این است که پسرها بیشتر عاشق چه نوع دختری می‌شوند و آن را برای ازدواج انتخاب می‌کنند؟ اگر شما نیز درگیر این سوال شدید و دوست دارید بدانید بیشتر کدام مدل دختران برای ازدواج انتخاب می‌شوند تا انتهای این مطلب با سوربان همراه شوید چراکه در این مطلب با نگاهی روانشناسانه به بررسی و پاسخ این سوال پرداخته ایم : پسرها با چه دختری ازدواج میکنند؟

پسرها کدام دختران را برای ازدواج انتخاب می‌کنند؟ ( ۱۰ خصلت بارز دختران مورد پسند آقایون برای ازدواج )
دختر مورد پسند آقابان برای ازدواج چه ويژگی هايی دارد؟

پسرها چه دخترانی را برای ازدواج انتخاب میکنند؟

این سوال یکی از رایج ترین سوالات ذهنی خانم های جوان و مجرد است و اغلب دوست دارند بدانند یک پسر چه دختری را برای ازدواج انتخاب می‌کند؟ درواقع، پسرها زمانی می‌توانند به ازدواج فکر کنند که شرایط نسبتا مطلوبی برای تشکیل خانواده را داشته باشند.

تهیه مسکن، درآمد کافی و بلوغ فکری از اصلی‌ترین پارامترهایی است که باید در پسری وجود داشته باشد تا بتواند به ازدواج و تشکیل خانواده فکر کند. شاید بخواهید بدانید که پسر های مذهبی از چه دختری خوشش میاد؟ این افراد معمولا به دنبال خانم‌ هایی هستند که معیارهای اعتقادی، دینی و عملی مشترکی داشته باشند. شاید  هنوز ندانید که پسرها با چه دختری ازدواج میکنند . در ادامه به مهم‌ترین پارامترهایی که مردان را جذب ازدواج می‌کند می‌پردازیم با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است که دختر مورد علاقه هر پسر ویژگی های متفاوتی دارد چون نظر همه پسران و آقایان در این مورد یکسان نیست اما در ادامه به مهم ترین خصوصیات دختر مورد علاقه پسران برای ازدواج از دید علم روان شناسی پرداخته ایم.

ویژگی هایی که پسر را جذب ازدواج می‌کند

۱. رفتار دخترانه و متین

یکی از مهم‌ترین عواملی که آقایان را به ازدواج با دختری تشویق می‌کند، رفتار متین و دخترانه‌ی اوست که از فرد موردنظر مشاهده می‌کنند. معمولا، خانم‌هایی که رفتار خشن، مردانه و پرخاشگرانه‌ای دارند، اصلا کاندید مناسبی برای ازدواج نیستند. میتوان گفت خانم‌هایی که رفتارهای مردانه از خودشان نشان می‌دهند، اصلا برای آقایان جذاب نیستند. پس اگر میخواهید بدانید که پسرها از چه دخترانی خوششان می آید برای ازدواج، نوع رفتار مهم‌ترین عامل جذب و دفع خانم‌ها برای آقایان است.

۲. هدفمند و با برنامه بودن

پسرها کدام دختران را برای ازدواج انتخاب می‌کنند؟ ( ۱۰ خصلت بارز دختران مورد پسند آقایون برای ازدواج )

یکی از مهم‌ترین مواردی که در ذهن آقایان ثبت می‌شود، سبک زندگی فرد موردنظرشان است. درواقع، دخترهای بی برنامه، بی نظم و بی هدف، هیچ جذابیتی برای آقایان نخواهند داشت. آقایان برای زندگی موفق‌شان، نیاز به همراه دانا، مدیر و بافکر دارند. این ویژگی‌ها در خانم‌هایی که بی برنامه زندگی می‌کنند اصلا دیده نمی‌شود.

پس اگر می‌خواهید هرچه زودتر وارد زندگی مشترک شوید، سعی کنید بهترین برنامه ریزی را در زندگی داشته باشید و وقت‌تان را به کارهای روزمره و عادی نگذرانید. یادتان باشد، هرچه بیشتر برای خودتان ارزش قائل باشید و زمان هر کاری را در زندگی‌تان مشخص کنید، بیشتر موردتوجه اقایان و پسران مجرد قرار می‌گیرید.

۳. باهوش و دانا بودن

از دیگر خصوصیات بارز خانم های جذاب و مناسب از نظر آقایان ، هوش و ذکاوت است ، اصولا خانم‌ هایی که ازنظر تحصیلات، سطح اطلاعات و هوش، در رتبه خوبی قراردارند، برای ازدواج خیلی مناسب‌تر از دیگر افراد هستند. درواقع، شاید برای روابط سطحی و دوستانه چنین موضوعاتی ملاک انتخاب نباشد، اما آقایان به چنین موضوع مهمی، زمانی فکر می‌کنند که قرار است مدیریت و آینده زندگی‌شان را با خانمی تقسیم کنند. در چنین موقعیتی قطعا هوش و اطلاعات، یکی از ملاک‌های انتخاب است.

۴. مهربانی و اخلاق خوب

پسرها کدام دختران را برای ازدواج انتخاب می‌کنند؟ ( ۱۰ خصلت بارز دختران مورد پسند آقایون برای ازدواج )

شاید خانم‌های مغرور و خشن در نگاه اول و در یک ارتباط دورادور جذاب به‌نظر برسند، اما برای یک عمر زندگی، آقایان نیاز به یک همدم مهربان، دلسوز با ویژگی‌های زنانه دارند. درواقع، آن‌ها حتی به خانمی با ویژگی مادرانه و دلسوزی مادرانه احتیاج ندارند و از چنین خانم‌هایی دوری می‌کنند. چیزی که مردها را برای ازدواج و پذیرش مسئولیت آماده می‌کند، حس آرامشی است که با مهربانی زنانه و عاشقانه کسب می‌کنند. این حس التیام بخش تمام لحظات سخت زندگی آن‌ها است، پسبدیهی است که  پسرها از چه دخترایی خوششان می آید برای ازدواج کردن.

۵. مستقل بودن

وابستگی به معنای بیمارگونه‌ای که در روانشناسی مطرح می‌شود و یکی از اصلی‌ترین علل دور کردن آقایان از خود محسوب می‌شود. اگر خانمی در ارتباط با فرد موردنظرش، وابستگی بیش از حد نشان دهد و هیچ نشانی از شخصیت مستقل و خود ساخته نداشته باشد، بی‌شک در زمان اندکی، مرد را ازدست می‌دهد. مردان هیچ علاقه‌ای به نزدیک شدن و زندگی با زنان وابسته ندارند. این مدل خانم‌ها، پسران مجرد را دچار خفگی و ترس از ازدواج و نزدیک‌تر شدن می‌کنند. پس سعی کنید، شخصیت مستقل خودتان را حفظ کنید و برای نزدیک شدن به افراد، وابستگی را از خودتان دور کنید.

۶. اعتماد به نفس بالا

پسرها کدام دختران را برای ازدواج انتخاب می‌کنند؟ ( ۱۰ خصلت بارز دختران مورد پسند آقایون برای ازدواج )

شاید شما هم با خانم‌هایی مواجه شده باشید که اعتماد به نفس پایینی دارند و زمان نگاه کردن به خودشان در آینه، عیب و ایرادهای‌شان را بیشتر از خوبی‌ها و امتیازات می‌بینند. این مدل خانم‌ها دقیقا افرادی هستند که در زمان کوتاهی، پسران جوان را از انگیزه ازدواج دور می‌کنند. قطعا زندگی با دختری که هر روز یک عیب جدید در خودش کشف می‌کند و هیچ اعتماد به نفسی ندارد، حس خوبی نیست.

پس اگر بخواهید اطلاعات دقیقی به شما داده شود که پسرها برای ازدواج دنبال چه تیپ دخترایی هستن، می‌توان گفت دخترهایی که اعتماد به نفس بالایی دارند و از چهره طبیعی‌شان رضایت دارند، بهترین گزینه برای ازدواج آن‌ها هستند. خانم‌هایی که با آرایش زیاد و عمل‌های جراحی متعدد سعی می‌کنند اعتماد به نفس‌شان را بالا ببرند، معمولا هیچ جذابیتی برای آقایان ندارند.

۷‌. شاد و سرزنده بودن

زندگی پر از بالا و پایین‌های متعدد است. اگر در زندگی همراه و همدم خوبی نداشته باشید، قطعا موفقیت چندانی کسب نمی‌کنید. همراهی یک خانم شاد، موهبتی است که آقایان در آرزوی آن هستند. در نقطه مقابل این موضوع، خانم‌های ناراضی، غرغرو و بهانه گیر قراردارند. آن‌ها در تمام لحظات شیرین زندگی، بهانه‌ای برای شاد نبودن پیدا می‌کنند. اگر چنین رفتارهایی دارید، بدانید که گزینه مناسبی برای ازدواج نخواهید بود. سعی کنید، روحیه مثبت را در خودتان تقویت کنید و با آرامش، شادی، دید مثبت و امید به زندگی، مرد زندگی‌تان را به سمت و سوی ازدواج هدایت کنید. شوخ بودن و سرزندگی را در اولویت زندگی‌تان قراردهید.

۸. قدرشناس بودن

پسرها کدام دختران را برای ازدواج انتخاب می‌کنند؟ ( ۱۰ خصلت بارز دختران مورد پسند آقایون برای ازدواج )

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که همه ما انسان‌ها جذب آن می‌شویم قدرشناسی است. زمانی که از زحمات ما قدردانی می‌شود، در اوج لذت هستیم و دنیا را جای زیبایی برای زندگی می‌بینیم. قدرشناس بودن یک خانم، حاصل تربیت صحیح خانوادگی است که به او منتقل شده‌است. قطعا، مردان با مشاهده این ویژگی چنان شگفت زده عاشق می‌شوند که نمی‌توانید تصور کنید. خانم‌هایی که زحمات کوچک مردان را بزرگ می‌بینند و برای قدم به قدم تلاش آن‌ها احترام قائل هستند، بهترین گزینه برای ازدواج درنظر گرفته می‌شوند.

۹. خانواده دار و خانواده دوست بودن

از دیگر خصوصیاتی که مردان اهل زندگی به دنبال آن هستند،‌ علاقه‌مندی زنان به خانواده است. معمولا، خانم‌هایی که در خانواده‌ای با اصالت رشد کرده‌اند، به میزان زیادی علاقه‌مند به خانواده و زندگی‌شان هستند. درواقع، برای پاسخ به سوال پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند؟ می‌توان گفت که خانم‌های اصیل و خانواده‌ دار، اولویت بالایی برای زندگی و تشکیل خانواده دارند. معمولا، آقایان در برخورد با چنین خانم‌هایی، اطمینان بیشتری در دل‌شان احساس می‌کنند و قبول مسئولیت زندگی مشترک برای‌شان آسان‌تر می‌شود.

برعکس، پسرهایی که اهل زندگی این‌چنینی نیستند، به دنبال دختران آزاد و دور از خانواده هستند تا بتوانند نهایت لذت را در دوره کوتاه دوستی تجربه کنند؛ بر همین اساس به این مدل پسرها توصیه می‌شود که با دوست دختر خود ازدواج نکنید. زیرا عاقبت ازدواج با دوست پسر یا دوست دختر، در چنین روابطی که اصالت خانوادگی و شخصیتی افراد سنجیده نمی‌شود و ملاک انتخاب، آزادی عمل و بی بند و باری طرف مقابل است، آسیب شدیدی در انتظار دختر و پسر است.

۱۰. منظم و آراسته بودن

پسرها کدام دختران را برای ازدواج انتخاب می‌کنند؟ ( ۱۰ خصلت بارز دختران مورد پسند آقایون برای ازدواج )

مردها از کودکی، ساعات زیادی را خارج از خانه به سر می‌برند. آن‌ها معمولا زمانی به خانه می‌آیند که خسته و فرسوده از اتفاقات خارج از منزل هستند. پس در چنین شرایطی، وجود همدمی آراسته و منظم، کمک بزرگی است تا نگرانی‌ها و استرس‌ها را در پشت در خانه جا گذاشته و وارد خانه شوند. خانم‌هایی که همیشه آراسته هستند و به ظاهر خودشان اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی برای ازدواج خواهند بود. نظم در زندگی نیز، گزینه دیگری است که خانم‌ها را جذاب‌تر و قابل اعتمادتر برای شروع زندگی مشترک نشان می‌دهد.

اگر بخواهید بدانید که چطور می‌توانید کاندید مناسبی برای ازدواج باشید، باید ویژگی‌های فردی‌تان را ارتقا دهید. آقایان معمولا به خانم‌های شاد، سرزنده، مهربان و قابل اعتماد فکر می‌کنند تا در کنارشان زندگی شیرین و پر از آرامشی تجربه کنند. سعی کنید، زندگی مجردی زیبایی برای خودتان بسازید تا در متاهلی هم، موفق باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(32 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما: